امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل ریچ - حجم 125 میلی لیتر

Simple Replenishing Rich Moisturiser - 125ml

0
300,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خشکی پوست و وجود چین و چروک های متعدد در پوست صورت همگی جز مشکلاتی هستند که باعث شده اند امروزه مردم برای پیشگیری از آنها به سراغ محصولات مرطوب کننده و آبرسان بروند. اگر پوست های خشک به درستی و به طور منظم رطوبت رسانی نشوند، میزان کم آبی آنها شدیدتر خواهد شد و به مرور زمان بافت آنها زبر و زمخت می شوند و کم کم پوسته پوسته خواهد شد که بسیار آزار دهنده است و آن زیبایی سابق را به طور کامل از دست می دهد. اما خب این موضوع با یک کرم قدرتمند با خلوص بالا قابل حل است! کرمی که مخصوص پوست های خشک و دهیدراته ساخته شده باشد. کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل دقیقا یکی از همین محصولات است که میتواند بهترین درمانگر خشکی پوست شما باشد! با بررسی این محصول همراه پردیس میکاپ باشید.

یکی از مهمترین ویژگی های کرم آبرسان سیمپل مدل ریچ این است که فرمولاسین این محصول بر پایه آب است. همین ویژگی خاص سبب شده است تا کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich بافت بسیار سبکی روی سطح پوست ایجاد کند و جذب بسیار سریعی در مقایسه با رقبای خود داشته باشد. در استفاده از این محصول باید نگرانی های خود را بابت حساسیت های پوستی کنار بگذارید چرا که این کرم آبرسان فاقد الکل، پارابن، رایحه و رنگ و هرگونه مواد حساسیت زا بوده و کاملا برای تمامی پوست ها مناسب است.

آبرسانی قدرتمند با آبرسان ریچ سیمپل

کرم آبرسان Simple مدل ریچ از قدرت آب رسانی بالایی برخوردار است. به گونه ای که بعد از مصرف تا 12 ساعت پوست را آبرسانی کرده و در تمام طول این مدت شادابی و رطوبت پوست شمارا حفظ می کند. وجود ویتامین های E و B5 و خواص آنتی اکسیدان در این محصول باعث شده است که این کرم در رده بهترین و مفید ترین محصولات برند سازنده قرار بگیرد. گلیسیرین موجود در فرمولاسیون این کرم نقش رطوبت رسان و نرم کننده را ایفا می کند و ماده بیسابولول وظیفه تسکین و التیام پوست را بر عهده دارد.

لیست ترکیبات مهم :

گلیسیرین گیاهی: این ماده مهم ترین ترکیب سازنده این کرم است که درصد بالایی از فرمولاسیون آنرا تشکیل داده و ریشه گیاهی دارد. همانطور که حتما می دانید گلیسیرین رطوبت رسان پوست است و نقش مهمی را در لطیف سازی بافت صورت ایفا می کند. پس وجود آن در ترکیبات کرم آبرسان سیمپل پوست خشک بسیار حیاتی و مهم است.

نیاسینامید: برند سازنده از نیاسین در تولید این کرم استفاده کره تا تکسچر صورت با استفاده از آن بهبود پیدا کند و از طرفی بتواند نقشی اساسی در درمان نواقص پوستی همچون اکنه ها ایفا نماید.

ویتامین B5: وجود ویتامین ب5 در کنار امینو اسیدهای ضروری باعث تازه سازی بلوک های پوستی ضروری می باشد و می تواند موجب تغذیه آنها شود.  

ویتامین E: آخ این آنتی اکسیدان جذاب! ویتامین E در اکثر محصولات این برند یافت می شود و در این کرم نیز باعث نرمی و لطافت پوست خواهد شد و ب کمک آن پوست صورت شما سالم تر به نظر خواهد رسید. 

  • آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست
  • دارای بافت بسیار سبک و زود جذب
  • بدون چرب کردن پوست صورت
  • ضد حساسیت و ضد التهاب
  • آبرسانی 12 ساعته پوست
  • حاوی ویتامین B5 و ویتامین E
  • حاوی گلیسیرین و روغن دانه گل گاوزبان
  • فاقد الکل، پارابن، رایحه و مواد شیمایی سخت
  • فاقد تست بر روی حیوانات
  • مناسب پوست های نرمال و خشک
  • دارای پلاستیک %100 قابل بازیافتی

کرم آبرسان ریچ سیمپل را میتوانید روزانه بر روی نواحی پوست صورت و گردنتان استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر٬ سعی کنید قبل از اعمال کرم، ناحیه مد نظر را کاملا بشویید تا کاملا عاری از هرگونه آلودگی و چربی باشد. سپس مقدار لازم از کرم را با استفاده از نوک انگشتان بر روی پوست صورت و یا گردن خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب لایه های عمیق پوست شود. در صورتی که خشکی پوست شما زیاد است و سریعا قرمز یا خشک می شود، شما می توانید در طول روز به دفعات دلخواه از این کرم روی صورت خود استفاده نمایید تا وضعیت لطافت و رطوبت رسانی پوست بهبود یابد. 

مناسب
پوست های خشک و حساس
حجم خالص
125 میلی لیتر
تست حیوانی
ندارد
کشور ساخت
مجارستان
کشور مبدا
انگلستان
139 روز پیش

من مدل لایتش رو استفاده کردم فوق العاده خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل ریچ - حجم 125 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.