امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل Extra hold - حجم ۲۵۰ میلی لیتر

Arkia Extera Hold Hair Spray 250 ML

0
79,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : اسپری مو ،

اسپری مو که عموما به اسم تافت مو شناخته شده یک ابزار سریع و آسان برای تثبیت مدل مو است. موها بخش مهمی از زیبایی هرشخصی بحساب می آیند و موهای تمیز و آراسته، صاف و درخشان نشان از اعتماد به نفس و اهمیت هر شخصی به ظاهرش دارد. بخصوص در خانم ها وجود موهای پرتراکم و خوش حالت نیز یکی از فاکتورهای مهم زیباییست. برای حالت گیری مناسب، فرم دهی دلخواه به موها یکی از ابزار های موجود اسپری های مو هستند که اسپری مو آرکیا بعنوان یک حالت دهنده ی قوی و دارای درخشندگی و چسبندگی عالی برای تثبیت حالت موهای سر شما نمونه ای از اینهاست. حفظ فرم موهای فرد در مقابل رطوبت و باد، خشک شدن سریع و قابلیت شانه پذیری راحت از مزیت های مهم اسپری مو آرکیا به شمار می آید.

اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل EXTERA HOLD یک محصول کیفیتی برای حالت دادن به موهای شماست. این محصول به دلیل داشتن درجه نگهداری بالا، به طور موثری به حفظ حالت داده شده به موها کمک می کند. این اسپری حاوی موادی است که به ساختار موها کمک می کند و باعث تقویت آنها می شود. همچنین این محصول برای موهایی که به دلیل حجم بالا و یا سایر مشکلات دیگر مانند اشکال گیری، درست حالت نمی گیرند، بسیار مناسب است.

اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل EXTERA HOLD حاوی رایحه ای ملایم و خوشبو است که باعث شادابی و خوشحالی شما خواهد شد. همچنین این محصول بدون ایجاد سنگینی و رسوب روی موها، اثر خود را نشان می دهد. شما می توانید این محصول را به عنوان پایان دهنده فرایند حالت دادن به موهای خود استفاده کنید و از اثرات طولانی مدت آن لذت ببرید.

چند ویژگی مهم اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل EXTERA HOLD عبارتند از:

۱. حفظ حالت مو: این اسپری با ایجاد حالت و حفظ آن، موها را در طول روز در حالت مورد نظر نگه می‌دارد.

۲. قدرت نگه داشتن: این محصول با دارا بودن قدرت نگه داشتن بالا، حالت موها را حتی در شرایط مرطوب و نامساعد، به خوبی حفظ می‌کند.

۳. عدم ایجاد سفیدی و بدبو: اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل EXTERA HOLD به دلیل داشتن فرمولاسیون مناسب، سفیدی و بدبوی غیر قابل قبول را در موها ایجاد نمی‌کند.

۴. نرمی و لطافت مو: این اسپری علاوه بر حفظ حالت موها، با فرمولاسیون خاص خود، موها را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

۵. ماندگاری: اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل EXTERA HOLD با داشتن ماندگاری بالا، به موها امکان حفظ حالت را در طول روز و حتی شبانه روز می‌دهد.

حجم خالص
۲۵۰ میلی لیتر
ساخت کشور
ایران
برند
آرکیا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسپری حالت دهنده مو آرکیا مدل Extra hold - حجم ۲۵۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.