امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسپری شامپو خشک کینگ یس مدل 212 - حجم 150 میلی لیتر

Kingyes Light Refreshing Dry Shampoo - 150 ml

0
135,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

بعضی اوقات شرایطی به وجود می‌ آید که نمی‌توانید به حمام بروید و موهایتان را با آب و شامپو بشویید. در این مواقع می‌توانید از محصولی استفاده کنید که به موهایتان جلوه‌ ای تمیزتر و شاداب‌ تر ببخشد؛ اسپری شامپوی خشک (Dry Shampoo). این محصولات که اخیرا محبوبیتی جهانی پیدا کرده‌اند در بین کارشناسان و متخصصان پوست و مو در سرتاسر جهان موافقین و البته منتقدان زیادی دارند. شامپوی خشک نوعی از شامپوست که برای استفاده از آن احتیاجی به خیس کردن موها ندارید. این محصولات جلوه‌ ای تمیز‌ تر به موها می‌دهند و اگر سرتان چرب شده باشد می‌توانند از چربی موهایتان کم کنند. شامپوی خشک معمولا به شکل پودر و بر پایه‌ ی نشاسته‌ی ذرت یا نشاسته‌ی برنج است. سبوم که از غدد چربی یا سباسه‌ی موجود در کف سر ترشح می‌شود در صورت تولید بیش از حد ظاهری چرب به موها می‌بخشد؛ ذرات پودری موجود در شامپوی خشک می‌ توانند این چربی اضافه را به خود جذب کنند و ظاهر تمیز‌ تری به موها بدهند. با این حال این ذرات ممکن است تا حد زیادی در موها باقی بمانند و موها به اندازه زمان شست‌ و شو با شامپوی معمولی تمیز به نظر نرسند.

اسپری شامپو خشک کینگ یس مدل 212 با حجم 150 میلی لیتر ، از آرد برنج چسبناک تهیه شده است و فرمول جدید این نسخه به گونه ای به روز شده که با پودر کمتری اسپری شود. اگر موهایتان چرب شده و بهم چسبیده اند و برای حمام رفتن زمان کافی ندارید و نیاز دارید سریع ظاهری مرتب و حجم طبیعی به موهای خود بدهید یا اگر موهایتان را هر روز صبح به دلیل فرآیند زمان بر و انرژی بر سشوار کردن و حالت دادن نمی شویید شامپو خشک دغدغه شما را برطرف میکند.

این اسپری از مواد طبیعی و بی خطر ساخته شده که به مو آسیب نمی رسانند و فولیکول های مو را مسدود نمی کنند. زمانی که آن را اسپری می کنید، در کمتر از 1 دقیقه روغن موها را جذب میکند، خشک می شود، ریشه های کرکی مو دو برابر می شود و در نتیجه موهای بهم چسبیده با فاصله و حجم مناسب بدون برق چربی از هم قرار می گیرند. این روش آسان بدون نیاز به شستشو و سریع می باشد، با اثر کنترل کنندگی چربی سر، طراوت موها را در تمام طول روز حفظ میکند و می توان از آن در هر زمان و هر مکان استفاده کرد، به عنوان مثال: قرارهای فوری، سفرهای کاری، مهمانی های از قبل پیش بینی نشده و ...

اسپری شامپو خشک کنترل کننده چربی مو کینگ یس 150 میل Kingyes با نازل 45 درجه که زاویه مایل برای اسپری کردن موها را دارد، تا حد زیادی از موها را پوشش می دهد و جذب یکنواخت تری را به دنبال دارد، در عین حال هیچ گونه چربی و کثیفی عمیقی باقی نمی گذارد.

  • از بین بردن چربی اضافی مو
  • بدون نیاز به شستشو
  • حالت دهنده مو
  • تمیز و شاداب کننده مو
  • احیا کننده مو
  • دارای اثر طولانی مدت
  • شادابی و سر زندگی موها
  • مناسب خانم ها و آقایان
  • مناسب انواع مو
  • بدون چسبندگی موها
  • اورجینال
حجم
150 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسپری شامپو خشک کینگ یس مدل 212 - حجم 150 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.