امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسکراب روشن کننده بیکینی مویام MOOYAM مدل زردچوبه - حجم 150 گرم

MOOYAM BRIGHTENING BIKINI SCRUB - 150 g

0
160,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست بدن به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، دلایل هورمونی، پوشیدن لباس‌های تنگ و غیره… ممکن است دچار لکه‌های تیره شود. این تیرگی‌های پوستی که در نواحی مانند کشاله ران، زیر بغل، زانوها، ناحیه واژینال و… شایع‌تر است ممکن است برای برخی افراد به ویژه خانم‌ها آزاردهنده باشد. خوشبختانه برای از بین بردن این تیرگی‌ها روش‌های خانگی و کلینیکال متعددی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از اسکراب های مناسب برای نواحی بیکینی و زیر بغل میباشد. این اسکراب های جوان کننده که منحصراً برای ناحیه بیکینی شما ساخته شده اند ، لایه برداری ملایم و در عین حال قوی ایجاد می کند و پوست شما را به طور غیرقابل مقاومتی صاف و درخشان می کند . در ادامه با معرفی اسکراب روشن کننده بیکینی مویام MOOYAM مدل زردچوبه همراه ما باشید.

اسکراب روشن کننده بیکینی مویام MOOYAM مدل زردچوبه با حجم 150 میلی لیتر ، حاوی عصاره زردچوبه و مناسب برای انواع پوست و بهترین لایه بردار با فرمولاسیونی ملایم روشن کننده و مرطوب کننده می باشد.

این اسکراب کاسه ای از برند Mooyam به شما امکان می‌دهد این محصول را در تمام نقاط بدن خود، از زیر بغل گرفته تا سینه، ناحیه تناسلی، و حتی پشت دست استفاده کنید. این محصول یک راه عالی برای داشتن پوستی روشن و جذاب است که به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

نباید از لوسیون و کرم های روشن کننده بیکینی انتظار داشته باشید مانند دارویی جادویی به صورت فوری تیرگی‌ها و لک‌های ناحیه را از ببرند. این لوسیونها به صورت ذره ذره و آرام آرام تیرگی‌های این نواحی را کمرنگ کرده و به کمترین حد ممکن می‌رساند که در نهایت باعث روشن شدن پوست ناحیه بیکینی می‌شود.

این لایه بردار شگفت انگیز به آرامی پوست را جلا می دهد و بافت صاف تر و درخشندگی پر جنب و جوش را نشان می دهد. فرموله شده برای هدف قرار دادن زبری و موهای رشد یافته، خط بیکینی شما را بی عیب و نقص آماده می کند. مملو از خوبی های طبیعی است، در حالی که سلول های مرده را از بین می برد، احیا می کند. پتانسیل پوست خود را با اعتماد به نفس آشکار کنید، به لطف احساسی ظریف و قابل لمس. روتین مراقبت از پوست خود را بالا ببرید.

  • حاوی عصاره زردچوبه
  • مناسب برای انواع پوست
  • بهترین لایه بردار با فرمولاسیونی ملایم
  • روشن کننده  
  • پاکسازی کامل پوست و منافذ
  • صاف کننده پوست
  • ترمیم کننده پوست
  • روشن کننده محل بیکینی و باسن و زیر بغل
حجم
150 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب روشن کننده بیکینی مویام MOOYAM مدل زردچوبه - حجم 150 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.