امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار صورت بیواکوا مدل هلو - حجم 140 گرم

BIOAQUA peach scrub - 140G

0
82,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکراب هلو یک محصول لایه بردار قوی از برند بیواکوا است که حاوی آنتی اکسیدان های قوی و همچنین ویتامین های B و C نیز میباشد. این محصول تمام آلودگی های سطح پوست را از بسن میبرد و باعث جلوگیری از چین و چروک و حتی پیری زودرس می شود. در ادامه در قسمت ویژگی های کلی میتوانید اطلاعات بیشتری نسبت به این محصول کسب کنید.

هلو، حاوی آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین B، C می باشد که مصرف آن باعث افزایش جریان گرش خون و تحریک کلاژن سازی در پوست می شود که همین امر منجر به جوانسازی و زیبا سازی پوست صورت می شود و باعث می شود پوست صورت، دوباره به حالت اولیه خود باز گردد. روزانه مصرف چند عدد از هلو، چین و چروک های روی صورت را از بین برده و از پیری زودرس جلوگیری می کند.پوست ما بر اثر آلودگی هوا و مصرف مواد شیمایی و غیر بهداشتی بر روی صورت، دچار تجمع چربی های اضافی و ایجاد چین و چروک و همچنین جوش های سر سیاه و سایر مشکلات پوستی دیگر می شود. اسکراب لایه بردار صورت عصاره میوه هلو، صورت را عمیقا تمیز کرده و پوست را از هر گونه مواد آلوده و غیر بهداشتی پاک می سازد. همچنین این اسکراب، با لایه برداری قوی خود لکه های تیره، جوش های سر سیاه و ناخالصی ها را از روی صورت محو کرده و باعث یکدستی و صافی پوست صورت شما می شود.این محصول، منافذ های باز صورت را پاکسازی و بلافاصله آن ها را می بندد و مانع از ورود مواد کثیف و غیر بهداشتی به داخل پوست می شود. پوست هایی که بر اثر خشکی زبر و پوسته پوسته شده اند را تنها با استفاده ار اسکراب لایه بردار صورت هلو ، مرطوب و آبرسانی کنید. و شاهد پوستی شفاف و درخشان شوید.

علاوه بر این ها به جد میتوان گفت که اسکراب هلو بیوآکوا تنها یک اسکراب ساده نیست و بخاطر داشتن ترکییبات بسیار کامل ؛ اغلب از نیاز های شما به محصولات پوستی را بر طرف می سازد. این محصول حاوی تعداد بسیار زیادی از عصاره های گیاهی از روغن جوجوبا و عصاره میوه هلو گرفته تا عصاره ریشه جینسینگ و ریشه گیاه زلف شیطان می باشد. تمام این عصاره ها حاوی فواید بسیار مفید ، مواد مغذی، ویتامین های فراوان و ترکیبات فعال بسیار مفید برای پوست شما است. در کنار عصاره های گیاهی ذکر شده اسکراب هلو بیوآکوا حاوی ترکیبات تکمیلی دیگری مثل گلیسرین و هیالورونیک اسید است که خواص این اسکراب را تکمیل تر می کند.

اسکراب هلو بیوآکوا علاوه بر موارد ذکر شده مانند هر لایه بردار دیگری سلول های مرده پوست را از بین می برد اما بخاطر داشتن عصاره هلو، چرخه بازسازی سلول های آسیب دیده پوست را تقویت کرده و از ایجاد قرمزی، التهاب و حساسیت جلوگیری می کند. با استفاده از این لایه بردار تمام منافذ پوست پاکسازی شده، رنگ پوست روشن و درخششان شده، با تامین مواد مغذی و رطوبت سلامتی به پوست شما بر خواهد گشت و همچنین نیاز های پوست شما به رطوبت و مواد مغذی برطرف خواهد شد.

  • سرشار از عصاره میوه هلو
  • حاوی عصاره ریشه جینسینگ
  • حاوی عصاره گل ریشه طلایی
  • حاوی عصاره گیاه زلف شیطان
  • حاوی روغن جوجوبا و هیالورونیک اسید
  • فوق العاده مغذی برای پوست
  • لایه بردار ملایم از سطح پوست
  • بدون ایجاد حساسیت و التهاب
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • از بین برنده سلول های مرده
  • کوچک کننده منافذ
  • نرم و شاداب کننده پوست
  • پاکسازی اعماق منافذ
  • ضد جوش سر سیاه

از این محصول میتوانید هفته ای یک بار (بسته به نیاز مصرف کننده) استفاده کنید.

شب هنگام و زمانی که پوست خود را شسته اید، مقداری از موارد این اسکراب را با استفاده از قاشقک موجود در بسته بندی، روی صورت بمالید و 15 دقیقه صبر کنید تا لایه برداری انجام شود. دقت داشته باشید که در حین استفاده از این محصول ممکن است پوست صورت کمی دچار سوزش شود که این اتفاق بخاطر جدا سازی سلول های مرده رخ میدهد و طبیعی است.

توصیه میکنیم در مصرف این محصول زیاده روی نکنید! و اجازه دهید سلول های مرده جدیدی روی پوست جمع شود و دوباره اقدام به لایه برداری کنید. همچنین به دلیل حذف سلول های مرده، پوست کمی نازک و حساس می شود و از همین رو توصیه میکنیم در طی روز حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

سازگار با پوست های
چرب - خشک - معمولی - حساس - آکنه‌ دار - مختلط
572 روز پیش

هم بو هم کیفیت عالی بود 😍 کاش دوباره موجودش کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار صورت بیواکوا مدل هلو - حجم 140 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.