امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده بدن هیدرو بوست نوتروژینا - حجم 200 میلی لیتر

Neutrogena hydro boost whipped balm - 200ml

0
265,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست دست و بدن نیز همانند صورت نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد. آبرسانی پوست باعث افزایش شادابی و طراوت پوست و همچنین جلوگیری از انواع ضایعات پوستی می شود. یکی از راه‌ های آسان و در دسترس برای جلوگیری از خشکی پوست و بهبود وضعیت آن، استفاده از انواع لوسیون‌ها و کرم های پوست است. معمولا پس از استحمام و شستشوی بدن، پوست دچار خشکی سطحی شده و میزان آن در افرادی که پوست نسبتاً خشکی دارند، بیشتر است. بالم بدن کاسه ای نوتروژینا مدل hydro boost با حجم ۲۰۰ میل، با فرمولاسیونی منحصر به فرد توسط متخصصان پوست برای آبرسانی به پوست های خشک و خیلی خشک تولید شده است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید است که رطوبت را در پوست شما نگه می‌دارد و مانع از بین رفتن آن می‌شود، همچنین بافت سبکی دارد و بدون ایجاد حس چربی سریع جذب پوست می شود.

کرم مرطوب کننده نوتروژینا مدل Hydro Boost محصولی حرفه ای با عملکرد مشابه آبرسان های قوی برای پوست دست، صورت و بدن می باشد. استفاده از بافت ژله ای در فرمولاسیون کرم هیدرو بوست بدن باعث جذب سریعتر و جلوگیری از ایجاد چربی در سطح پوست می شود.

کرم بدن هیدرو بوست نوتروژینا توان شاداب کنندگی خود را از قدرت آبرسانی و احیا کنندگی اسید هیالورونیک می گیرد. این ماده تا بیش از 1000 برابر حجم خود آب ذخیره می کند و پوست را در مواقع نیاز سیراب می کند. استفاده از این کرم نیاز پوست به رطوبت و جبران آب از دست رفته پوست را جبران می کند. نتیجه یک آزمایش انجام شده در 54 نفر با استفاده منظم دو هفته ای و روزانه یکبار از کرم دست و صورت و بدن نوتروژینا باعث ایجاد تفاوت 70 درصدی در شادابی پوست و بهبود ظاهری 79 درصدی شده است.

اگر می خواهید هر روز پوست سیراب از آب و نرم و لطیفی داشته باشید پیشنهاد پردیس میکاپ استفاده از کرم مرطوب کننده نوتروژینا در شب می باشد. این کرم بدون ایجاد حس چربی و با جذب سریع قابل استفاده برای حساس ترین پوست ها می باشد.

  • شرکت سازنده: Neutrogena نوتروژینا
  • اورجینال ساخت کشور فرانسه
  • مرطوب کننده و صاف کننده
  • بافت سبک با جذب سریع
  • حاوی اسید هیالورونیک
  • مناسب پوست دست، صورت و بدن
  • مناسب پوست های خشک و حساس
کشور ساخت
فرانسه
حجم خالص
200 میلی لیتر
مناسب برای
پوست های خشک
138 روز پیش

ببخشید اصله؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده بدن هیدرو بوست نوتروژینا - حجم 200 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.