امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

بالم لب ماتیکی سنانا با عصاره بابونه

senana marina

0
44,600 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست صورت و لب‌ها همیشه در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارند. همچنین پوست لب‌ها به دلیل استفاده از مواد آرایشی همیشه در معرض مواد شیمیایی هستند. از این رو لب‌هایی که کدر و ترک خورده هستند باید از انواع مرطوب کننده استفاده کنند. بالم لب‌ها با توجه به اینکه مواد مغذی دارند برای استفاده روزانه در هر فصلی توصیه می‌شوند و مهم‌ترین فواید آن عبارتند از: لب‌های خشک را مرطوب می‌کند، لب ‌های ترک خورده را درمان می‌کند، از لب‌ها در برابر آفتاب محافظت می‌کتد، خاصیت براق کنندگی و حجم دهندگی بالم به لب‌ها . بالم لب یا مرطوب کننده لب به شکل تیوپ کرم یا ماتیک جامد به همراه استیک کوچک قابل تهیه هستند. همچنین بالم لب و ویتامینه لب با هدف تغذیه پوست لب‌ها، کاربرد تخصصی دارند. ویتامین E و C استفاده شده در این محصولات، خاصیت آنتی اکسیدان داشته و برای جوان سازی پوست لب به کار گرفته می‌شوند.

پوست لب بسیار حساس و ظریف است و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد به همین خاطر باید بیشتر مراقب حفظ سلامت آن بود. اکثرا افراد در روز‌های سرد زمستان از خشک شدن لب‌ها و ترک خوردن آن‌ها ابراز ناراحتی می‌کنند و این موضوع می‌تواند با التهاب و درد برای آن‌ها همراه باشد. در چنین مواردی استفاده از محصولاتی مثل بالم لب می‌تواند به بهبود وضعیت پوست لب‌ها کمک زیادی کند. بالم لب ماتیکی سنانا با عصاره بابونه فاقد رنگدانه است به همین دلیل برای مصرف روزانه همه خانم‌ها و آقایان گزینه خوب و مناسبی به شمار می‌رود. این محصول به شکل ماتیکی طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت است. بالم لب سنانا حاوی رایحه بابونه بوده و موجب حفظ لطافت و سلامت لب می‌شود. بالم لب حاوی عصاره بابونه سنانا senana marina  به واسطه دارا بودن کرم کاکائو، لانولین، روغن کرچک، شی‌باتر و موم زنبور عسل موجب مرطوب نگه داشتن پوست لب شده و به افزایش نرمی و لطافت آن کمک می‌نماید. این محصول از خشک شدن و ترک خوردن پوست لب جلوگیری کرده و در رفع التهاب آن هم موثر عمل می‌کند. این محصول به خاطر وجود ویتامین E و خاصیت آنتی‌ اکسیدان به خوبی از پوست لب در برابر تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد و عوامل مضری چون نور خورشید محافظت می‌نماید. لانولین موجود در این بالم لب یک نوع چربی طبیعی است و موجب حفظ رطوبت لب‌ها می‌شود. این ماده التیام بخش و تسکین دهنده بوده و در ترمیم و بازسازی پوست لب نقش بسزایی دارد. شما می‌توانید به راحتی بالم لب سنانا حاوی عصاره بابونه  ساویز را از فروشگاه اینترنتی پردیس میکاپ سفارش داده و با استفاده از آن به افزایش براقیت، درخشندگی و شادابی لب‌هایتان کمک کنید.

  • مرطوب کننده و مراقبت از لب ها
  • خطوط لب را کاهش می دهد
  • تقویت و تغذیه کننده لب
  • رنگ لب ها را روشن و بهبود میدهد
  • استفاده قبل از رژ لب،لب را نرم نگه میدارد
  • بازسازی و ترمیم کننده پوست لب
  • نرم کننده و لطیف کننده لب
  • خوشرنگ کننده پوست لب
  • بهبود خشکی لب
  • صاف کننده پوست لب
  • رفع پوسته پوسته شدن لب
کشور سازنده
چین
دارای عصاره
بابونه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید بالم لب ماتیکی سنانا با عصاره بابونه را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.