امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

برس حرارتی straight comb مدل FH-909

straight comb straightener Brush - FH-909

0
330,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : لوازم برقی ،

ظاهر مو، تاثیر بسیاری زیادی در زیبایی استایل و چهره شما دارد. فرقی نمی‌کند میکاپتان چقدر حرفه‌ای و جذاب باشد، اگر مدل موی مناسبی نداشته باشید، استایلتان ناقص است. به همین خاطر است که میکاپ آرتیست‌ها و هیر استایلیست (Hair stylist)، به عنوان دوقلوهای به هم چسبیده و جدا‌نشدنی صنعت زیبایی شناخته می‌شوند.یکی از روش‌های بسیار محبوب برای حالت دادن موها، استفاده از ابزارهای مخصوص این کار  مانند: سشوار، اتو مو، بابلیس، بیگودی و ... است. با این حال، استفاده از هرکدام از این ابزارها، به تمرین و مهارت خاصی احتیاج دارد و امکان یادگیری آن برای همه افراد فراهم نیست. اما خوشبختانه، اخیرا عرضه محصول نوین و فوق‌العاده‌ای به نام برس حرارتی این مشکل را حل کرده است.

برس حرارتی ابزاری جدید در صنعت آرایشگری می باشد که با این وسیله برقی به راحتی میتوان موهای خود را شانه کرد و به دلیل حرارتی که برس دارد، به طور هم زمان هم کار سشوار را انجام میدهد و هم کار اتو مو، مو ها هم شانه شده و هم صاف و لخت میگردد. بیشترین استفاده این برس برای مو های بلند است.

رسیدگی به زیبایی و سلامت موها شاید بیشترین زمان را از جوانان امروزی طلب کند. در دنیای امروز لوازم برقی بسیاری برای مراقبت از پوست و مو طراحی و تولید می گردد. یکی از این محصولات برس های حرارتی هستند. برس های حرارتی مو تا چند سال پیش معمولا مورد استفاده سالن داران و آرایشگران بود ولی امروزه مورد استفاده عمومی نیز می باشد.

بازه کارکرد این محصول 130 تا 210 درجه سانتی گراد است. حرارت قابل تنظیم بوده و از طریق نمایشگر LED نمایش داده می شود. از مزیت های این محصول می توان به آمادگی بسیار سریع برای کار، خاموشی اتوماتیک 20 دقیقه ای و یونساز بسیار قدرتمند آن اشاره کرد. در تولید این محصول با کیفیت و به روز تمام جزئیات رعایت شده. کابل برق این محصول با استفاده از قابلیت چرخش 360 درجه طول عمر دستگاه را بالا می برد. همچنین طراحی ارگونومیک این محصول استفاده از آن را برای شما لذت بخش و راحت خواهد کرد. در تولید این محصول بروزترین استاندارد های جهانی از جمله CE, ROHS, FC رعایت شده و مطابق با جدیدترین متدهای مراقبت شخصی عرضه گردیده است.

آیا برس کشیدن به موها کار سختی است؟ 

قطعا پاسخ به این سوال منفی خواهد بود. چون شانه کردن مو کار فوق العاده راحتیست. طرز استفاده از برس حرارتی هم با برس معمولی فرقی ندارد و به همان سادگیست.

برترین تفاوت این محصول نسبت به سایر محصولات وارمست کرومیک با شانه سیلیکونی محافظ است. در تولید این محصول از وارمست کاملا کرومیک با پوشش نانو سیلور استفاده شده است. همچنین این محصول بسیار استاندارد طراحی شده است که در هنگام استفاده احتمال شکننده شدن و سوختن موها را به صفر میرساند و موهایی درخشنده، صاف و نرم را برای شما ایجاد می کند. همچنین شاخک های این محصول با تولید یون های نگاتیو وز شدگی موها را به حداقل می رساند.

هنگامی که شما تصمیم به استفاده از برس حرارتی گرفته اید بهتر است بدانید که چندین مزایای مختلف را شامل شده اید، مانند: استفاده ی راحت و آسان، وقت گیری کمتر و صافی مو در کوتاه ترین زمان ممکن، صاف شدن مو بی آنکه مو وز کند، کاربرد های متفاوت، حمل آسان و از همه ی این موارد مهم تر، آسیب رسانی کمتر به مو!

یکی از بهترین کارکرد های برس حرارتی حداقل آسیبی است که به مو می رساند چرا که مانند برس تنها روی موها کشیده می شود و حرارت درست و صحیحی به موها می دهد که باعث سوختن و آسیب رساندن به مو نخواهد شد.

در برس های حرارتی نمی توان مضرات زیادی دید، اما به نسبت اتومو، برس های حرارتی برای موهای فرفری و مجعد و ضخیم جهت صاف کردن خیلی مناسب نیست. یعنی در واقع کسانی که موهایی فر، مجعد و ضخیم دارند برای صاف کردن موهای شان بهتر است که از اتوی مو استفاده کنند و نه برس حرارتی. در کل برس حرارتی ضرر خاصی برای موها ندارد.

این دستگاه می تواند برای کسانی که به دنبال صاف کردن موهای شان هستند مفید باشد. حتی در واقع فرآیند برس کشیدن که گفته می شود موجب نفس کشیدن موها می شود را هم انجام می دهد.

  • مناسب برای تمام انواع مو
  • جنس صفحات PTC
  • قابلیت تنظیم دما در ۶ درجه
  • نرم کننده یونی: دارد
  • آماده شدن ۱۰ ثانیه ای برای کار
  • صاف کردن موها در کمترین زمان
  • تنظیم دمای ۱۳۰ تا ۲۰۰ درجه
  • دارای صفحه نمایش LED
  • کاور سیلیکونی نسوز
  • پوشش نانو سیلور
  • قابلیت تنظیم دما
  • طول سیم: ۱/۵متر
  • دکمه‌ی روشن/خاموش دارد
  • دارای حلقه جهت آویختن
  • توان مصرفی ۴۵ وات
جنس صفحات
سرامیک
دارای
نشانگر LED
گستره ی دما
220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
مناسب برای
انواع مو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید برس حرارتی straight comb مدل FH-909 را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.