امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

برس مو مدل چوب بامبو

Bamboo hair comb

0
130,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : برس و شانه سر ،

برس‌های چوبی ، با دندانه‌های طبیعی چوبی، به تقویت موها کمک می‌کنند و چربی طبیعی مو را به طور یکنواخت توزیع میکنند. ویژگی‌های برجسته این برس‌ها شامل دندانه‌های ملایم و مستحکم با عرض مناسب است که در حین برس کردن موها، کمتر آن‌ها را می شکند. برس‌های چوبی، هیچ نوع الکترسیته ای را ایجاد نمی‌کنند که در شانه‌ها و برس‌های با دندانه مصنوعی مشاهده می‌شود. همچنین، به پوست سر صدمه نمی‌زنند. این برس‌ها دارای دوام بالا هستند و خواص درمانی دارند، به گونه‌ای که گردش خون مناسب را در سطح پوست تسهیل می‌کنند.علاوه بر این، سرها کروی شکل برس‌ طراحی شده‌اند تا به راحتی ماساژ ریز برای پوست و موهای سر انجام دهند. این ماساژ‌ها باعث ایجاد تحرک و جریان خون مناسب در سطح پوست می‌شوند.

به طور کلی، بین بهترین برس‌ها یا شانه‌ها برای مرتب کردن موها، آن‌هایی هستند که از چوب ساخته شده‌اند. بنابراین، برس چوبی یکی از بهترین برس‌هایی است که می‌توانید برای مرتب کردن موهایتان استفاده کنید. این برس اصل و ضد موخوره، به طور 100% از جنس چوب بامبو ساخته شده است و استفاده از آن مزایای فراوانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ساختار  برس موی چوبی بامبو:

این برس از چوب بامبو اورجینال ساخته شده است. ساختار آن شامل دندانه‌هایی است که بدون خراشیدن کف سر شما، به آرامش و ماساژ به آن می‌پردازد. به دلیل استفاده از چوب بامبو در ساختار این برس، الیاف آن به طور متقابل تنیده شده‌اند که باعث مقاومت بسیار خوب آن در برابر آب و رطوبت می‌شود. به همین دلیل، شما می‌توانید با خیال راحت برای چندین سال از این برس بامبو استفاده کنید.

برس بامبو به گونه ای طراحی شده است که به آسانی گره‌های مو را باز می‌کند و با قابلیت حرکت، موهای آشفته را صاف می‌کند و درخشش طبیعی مو را حفظ می‌کند. از این برس می‌توان برای صاف کردن و حالت دادن به موهای بلند و متوسط استفاده کرد. همچنین مناسب ماساژ دادن پوست سر می باشد.

برس بامبویی بسیار عالی بدون کشیدگی و آسیب، گره‌های مو را باز می‌کند و موها را صاف می‌کند. انتخاب درست برس برای موهایتان اهمیت بسیاری دارد، زیرا انتخاب یک برس نامناسب ممکن است باعث ریزش مو، شکنندگی و ایجاد حالت الکتریکی در موها شود. برای انتخاب برس مناسب، می‌توانید به نوع و جنس مو، اندازه و نوع حالت‌پذیری موهای خود توجه کنید.

در حال حاضر، شانه‌ها و برس‌های چوبی از جنس بامبو به دلیل کیفیت بالای خود بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این محصول با کیفیت و ساختار خود به شما کمک می‌کند تا موهایی زیبا و خالی از موخوره داشته باشید. اگر شما عزیزان مایلید موهای سالم و پرپشت داشته باشید، تا حد امکان از استفاده از سشوار خودداری کنید و برس‌ها یا شانه‌های چوبی را به عنوان جایگزینی برای برس‌های فلزی یا پلاستیکی انتخاب کنید. دندانه‌های طبیعی چوبی به تقویت طبیعی مو کمک می‌کنند و چربی‌های طبیعی مو را به صورت یکنواخت توزیع می‌کنند. همچنین، دندانه‌های چوبی هیچگونه بار ساکن الکتریکی ایجاد نمی‌کنند.

  • جلوگیری از تولید الکتریسیته ساکن
  • جلوگیری از ایجاد موخوره
  • پخش یکنواخت چربی پوست سر و مو
  • بازکردن گره‌ های مو
  • افزایش رشد و تقویت مو ها با افزایش خونرسانی به ریشه‌های مو
  • قابلیت شستشو (بدون آسیب به بافت)
  • دارای عمر کاربرد طولانی
  • جلوگیری از ایجاد موخوره
  • ساخته شده از چوب بامبو
  • مناسب برای انواع موها
  • مقاوم در برابر آب
  • ماساژ موها و پوست سر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید برس مو مدل چوب بامبو را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.