امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

محلول تقویت کننده مژه سریتا - حجم 7 میلی لیتر

CERITA Eyelash Lotion

0
482,500 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پرپشت شدن مژه ها Thickening of eyelashes قطعاً می تواند شما را کمتر به دنبال استفاده از لوازم آرایشی مختلف مثل ریمل بکشاند. چون داشتن مژه های ضخیم و بلند تأثیر فراوانی در زیبایی چشمان شما دارد. از این رو می توانید با استفاده از محلول تقویت مژه سریتا اصلی، مژه های کوتاه و ضعیف خود را تقویت و پرپشت کنید. سپس در هر زمانی از شبانه روز با چهره ای زیبا در بین دوستان خود حضور داشته باشید. با ما همراه باشید تا این محصول محبوب را به شما معرفی کنیم.

زیبایی صورت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مژه‌های زیبا و سالم است. مژه‌ ها یک از مهم‌ ترین بخش‌ های صورت را تشکیل می‌ دهند و به زیباتر دیده شدن چشم‌ ها کمک می‌کنند. بسیاری از افراد به‌ دنبال روش‌ هایی مثل کاشت و لیفت، برای زیبا تر جلوه دادن مژه‌ های خود هستند. اما یک راه کم‌ دردسرتر و ارزان‌ تر نیز وجود دارد و آن استفاده از محلول تقویت‌ کننده مژه است. محلول تقویت‌ کننده مژه سریتا مدل Eyelash مژه‌های شما را پرپشت‌ تر و زیباتر می‌کند و باعث می‌شود چشمان شما نافذتر شود. این محلول قیمت مناسبی دارد و با چندبار استفاده، می‌توانید مژه‌هایی بلند و سالم داشته باشید.

محلول تقویت‌کننده مژه سریتا یک محلول قوی و مفید در حجم ۷ میلی‌لیتر بوده که از یک محفظه و یک برس تشکیل شده است. این محلول برای تقویت مژه‌ها موثر است و به ضخیم‌تر شدن آن‌ها نیز کمک می‌کند. این محصول در یک بسته‌بندی مشکی تولید شده که اندازه کوچکی دارد و می‌توانید آن را داخل کیف آرایش خود قرار دهید. این محصول برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است و عوارضی ندارد.

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion با حجم 7 میلی لیتر یک محصول محبوب جهت تقویت و آبرسانی مژه ها است. این محصول از دارای ویتامین های مورد نیاز برای رشد سالم مژه ها استفاده می کند و توسط سازمان غذا و دارو مجوز صادر شده است (شماره مجوز 56/16915). نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده است. قبل از استفاده، اطمینان حاصل کنید مژه ها و پوست پاک و خشک باشند. با استفاده از اپلیکاتور مربوطه، مقدار کمی از محلول را روی مژه ها قرار دهید و به آرامی از ریشه تا انتهای مژه ها بمالید. توصیه می شود این عمل را در شب قبل از خواب انجام دهید. همچنین این محلول از ریزش مژه جلوگیری نموده و باعث تقویت و ضخیم‌تر شدن موهای مژه و تحریک رویش مجدد آنها می‌شوند. این محصول در حجم 7 میلی لیتر تولید و در بسته‌بندی بسیار با کیفیت به بازار عرضه شده است.

کشور ساخت
ایران
قیمت روی جلد
482500 تومان
حجم خالص
7 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید محلول تقویت کننده مژه سریتا - حجم 7 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.