امتیاز 3.75 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 3.75 از {{model.count}} رای

تونر آبرسان 360 ووکالی مدل اسطوخودوس - 300 میل

Wokali Lavender Soothing Moist Toner

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : تونر ،

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه‌ ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است! تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند. یکی از محبوب ترین تونرهای موجود در بازار، تونر 360 درجه از برند ووکالی است؛ تونری که با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفید است و می‌ تواند بر حس و حال پوست شما تاثیر محسوسی بگذارند. استفاده از این تونر موجب احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن می شود. موضوعی که می‌ تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند. در ادامه به بررسی کامل این محصول پرداخته ایم، همراه پردیس میکاپ باشید.

تونر 360 درجه وکالی WOKALI مدل Lavender یک محصول آبرسان قدرتمند حاوی عصاره اسطوخودوس است که در بسته بندی جذاب، خوش رنگ و استوانه ای شکل به حجم ۳۰۰ میلی لیتر تولید و راهی بازار محصولات پوستی شده است. فرمولاسیون قوی و ارگانیک این محصول، یک ترکیب هیدراته بسیار قوی است که آب را در لایه میانی اپیدرم پوست شما حفظ می کند. با این کار، هم به استحکام و سفتی پوست شما کمک میشود. و هم پس از مصرف، چند درجه رنگ پوست شما را روشن تر و شفاف تر می کند. این محصول فرموله شده با فندق است. فرمولی گیاهی و بسیار مغذی که به نیاز های غذایی پوست شما نیز پاسخ می دهد. همانطور که می دانید پوست ارگانی زنده و زایاست. پس توجه به نیاز های غذایی آن، تاثیر مثبتی در تقسیم سلولی و جوان سازی آن دارد. این محصول به نیاز های غذایی پوست شما نیز می پردازد. محصولی که در حال بررسی آن هستیم بر پایه آب است. این پایه به خوبی با مواد مغذی مانند ترمیم کننده ها، آنتی اکسیدان ها و مواد تشکیل دهنده سلولی غنی شده است. در واقع هر آنچه پوست شما به آن نیاز دارد را می توانید در این محصول فوق العاده ی وکالی پیدا کنید. تونر محبوب وکالی ۳۶۰ به خوبی از پس نیاز های پوست صورت شما بر می آید.

تونر 360 ووکالی چه کار میکند؟

1. منافذ باز  پوست را می بندد

کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ نرم یا پد آرایشی ریخته، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌ های اضافی پوستتان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند! این تونر علاوه بر این که موجب مسدود شدن منافذ می شود، با نفوذ به عمق منافذ باز، موجب پاکسازی نیز می شود..

2. موجب تنظیم PH سطح پوست می شود

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین ۵ تا ۶) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون یا سایر مواد شوینده، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود. هنگامی‌ که این اتفاق می‌ افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد، اما استفاده از تونر مرطوب کننده ووکالی می‌ تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک شایانی کند.

3. ایجاد لایه‌ محافظتی روی پوست

فواصل بین سلول ها و منافذ پوست در دراز مدت موجب پیری پوست و از دست رفتن شادابی آن می شود. استفاده از این تونر به این منظور انجام می شود که دهانه ی این منافذ بسته تر گردد و فاصله ی میان سلول ها کمتر شود. به این طریق راه برای ورود آلودگی ها محدود می گردد. این مساله منجر به ایجاد یک لایه محافظ قوی بر روی پوست می شود که از ورود مواد مضر به بافت اپیدرم جلوگیری می کند. در عین حال مجوز ورود را برای مواد معدنی به سمت سلول های در حال رشد و تکثیر صادر می کند.

4. پوست را بطور تخصصی مرطوب میکند

تونر 360 درجه ووکالی علاوه بر اینکه میزان چربی زائد پوست های چرب را کاهش می دهد، رطوبت پوست های خشک را نیز تامین می کند. در این حالت آب در لایه میانی اپیدرم حبس می شود و سفتی و استحام پوست شما نیز حفظ می گردد. در این وضعیت به علت نفوذ آب در پوست، رنگ آن نیز چند درجه روشن تر از پیش می شود و از عارضه ی آزار دهنده ی خشکی پوست نیز پیشگیری به عمل می آید. شما فکر می کنید که فقط یک تونر پاکسازی پوست خریده اید. اما در واقع یک مرطوب کننده ی آبرسان نیز خریداری کرده اید که در این میان خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی آن نیز نظر شما را به خود جلب می کنداست.

5. جلوگیری از ایجاد موهای زیر پوستی

گلیکولیک اسید موجود در تونر صورت، از روییدن موهای زیر پوستی و ایجاد کیست جلوگیری می کند. شاید شما فکر کنید تونر فقط به سطح پوست تان رسیدگی می کند اما در نظر بگیرید که زیر پوست شما نیز از توجه این محصول فوق العاده به دور نمی ماند و تغییراتی در جهت بهبودی وضعیت آن ایجاد می گردد. در این وضعیت شادابی پوست بیش از پیش احساس می شود و طراوت آن نیز احیا می گردد. دیگر نگران نواقص و مشکلات پوستی نباشید. در صورت استفاده ی مداوم از این محصولات، دیگر شاهد عوارض پوستی نخواهید بود و پوستی کودکانه خواهید داشت.

پس از پاکسازی آرایش، نوبت استفاده از تونر است. می توانید به کمک این محصول شگفت انگیز، آنچه از آلودگی بر روی پوست تان باقی مانده است را پاک کنید. این آلودگی ها با شستشوی عادی از بین نمی روند و فقط با استفاده از تونر می توان به مقابله با آنها رفت. به همین راحتی بسیاری از مشکلات پوستی حل می شود و از بسیاری دیگر نیز پیشگیری به عمل می آید.

برای استفاده از این محصول ابتدا به کمک مقداری پاک کننده، آرایش و آلودگی های پوست خود را تمیز کنید و سپس آن را آبکشی کنید. در ادامه مقداری از تونر را بر روی پد پنبه ای بریزید و آن را مرطوب کنید. البته بدانید که پد نباید کاملا خیس شود. سپس به آرامی تونر را بر روی پوست صورت و گردن خود پخش کنید. بعضی تونر ها محدودیت استفاده در اطراف چشم دارند. به این نکته به خوبی توجه کنید. تمام نقاط صورت، حتی ابرو، گوش و اطراف آن، شقیقه، گردن و … را به خوبی پاکسازی کنید.

سرعت جذب تونر بسیار بالاست. یک دقیقه صبر کافیست تا پوست تا کاملا خشک شود و تونر صورت به عمق منافذ پوست نفوذ کند. در نهایت نیز بهتر است که این پاکسازی را با استفاده از یک کرم مرطوب کننده یا مراقبتی پوست کامل کنید. به این ترتیب تاثیر تونر چند برابر می شود. بهترین زمان برای استفاده از TONER نیز یک مرتبه در روز و یک مرتبه شب هنگام است. کافیست یک دوره از این محصول پرطرفدار استفاده کنید تا به وضوح شاهد تغییر در وضعیت پوست خود باشید.


برای دیدن تونر های متنوع تر میتوانید به صفحه تونر ها با این لینک مراجعه کنید. شاد باشید.

  • آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • مناسب برای همه نوع پوست
  • پاک کننده عمیق منافذ پوست
  • کوچک و مسدود کردن منافذ باز
  • شاداب کننده و افزایش طراوت پوست
  • سفت و لیفت کننده پوس
  • کنترل کننده چربی پوست
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • حاوی تکه های گیاه اسطوخودوس
  • روشن و سفید کننده سطحی
472 روز پیش

سلام لطفا مدل گل محمدی رو با همین قیمت موجود کنید
ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تونر آبرسان 360 ووکالی مدل اسطوخودوس - 300 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.