امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

تونر ۳۶۰ درجه وکالی مدل رایحه گل فراگرنس - حجم 300 میلی لیتر

Wokali 360 fragrans Soothing Moist Toner - 300 ml

0
120,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : تونر ،

پاکسازی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی و بهداشتی پوست است، پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک کردن دچار عدم تعادل pH می‌شود ، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌ آور است. در چنین حالتی است که لوسیون و یا تونیک پاک کننده پوست یا به اصطلاح بهتر تونر پوست صورت مفید واقع می شود و با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم ‌تر و شاداب‌ تر برای پوست به ارمغان می‌آورد. پاک کننده پوست وظیفه متعادل‌ کردن پوست را بر عهده دارد. استفاده از تونر پوست آخرین مرحله از پاکسازی پوست را شامل می‌شود یعنی پس از آن که آرایش خود را پاک کردید و با یک شوینده مناسب پوست صورت خود را تمیز کرده و شستشو دادید لازم است که از تونر پاک کننده پوست استفاده کنید. به طور کلی حتی پس از شستن صورت نیز ممکن است آلودگی‌ها و گرد و غبار روی صورت شما باقی مانده باشند ولی استفاده از تونر پاک کننده پوست کمک می‌کند تا این آلودگی‌های باقیمانده از بین برود.

تونر ۳۶۰ درجه وکالی مدل رایحه گل فراگرنس با حجم 300 میلی لیتر ، یک تونر آب‌رسان ، تقویت‌کننده و جوان کننده پوست صورت، متشکل از گیاه فراگرنس و مواد گیاهی و طبیعی خالص است که علاوه بر تمیز کردن ملایم پوست حتی پوست‌ های حساس، آلودگی‌ ها، ناخالصی‌ها و آرایش صورت را بدون التهاب و سوزش از بین برده و پوست را تغذیه می‌کند. تونر پاک‌کننده حرفه‌ای 360 درجه برند وکالی ،

حاوی عصاره گلبرگ فراگرنس و مواد طبیعی است که مناسب برای پاک‌کردن سریع و مؤثر انواع پوست حتی پوست‌های حساس و دارای التهاب می‌باشد.

این تونر با فرمولاسیون جادویی خود پوست خشک، کسل و خسته را با آب‌رسانی خوب، مرطوب و شاداب می کند و PH پوست را بعد از شست‌وشو و پاک‌سازی، متعادل و بالانس می‌نماید.

تونر مرطوب‌کننده عمیق با گلبرگ فراگرنس ، برای نرمی و لطافت پوست و همچنین برای سرعت بخشیدن به انسداد منافذ پوست و داشتن یک چهره زیبا و سالم بسیار عالی عمل می کند و احساس طراوت و شادابی با مزایای کامل مراقبت از پوست به ارمغان می‌آورد."

عصاره گل فراگرنس در صنعت محصولات پوست و مو بسیار پر استفاده است، در واقع، در میان مواد فعال عصاره اسمانتوس اوژنول و ژرانیول وجود دارد که دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. به همین دلیل از عصاره گل فراگرنس برای درمان تحریکات پوستی، جوش و التهاب استفاده شود.

از آنجایی که ثابت شده است که فراگرنس به زیبایی پوست کمک می کند، به طور مرتب به مرطوب کننده ها و تونرها تزریق می شود تا راه حل مناسبی باشد حتی برای افرادی که پوست حساس دارند.

  • باعث آرامش، لطافت و نرمی پوست
  • تسکین‌ دهنده، مرطوب‌کننده و بهبود دهنده
  • ایجاد فرآیند تغذیه و آب‌ رسانی پوست
  • فرموله شده با ویتامین E و مواد گیاهی و طبیعی
  • شاداب کننده درخشان پوست
  • از بین برنده چین‌ و چروک، لکه و آکنه‌ها
  • مناسب برای انواع پوست
  • حتی پوست‌های حساس و دارای التهاب
  • نتایج قابل مشاهده در مدت 1 هفته
  • جوان‌سازی و لیفت صورت
  • کمک به انسداد سریع منافذ پوست صورت
  • متعادل‌کننده و بالانس PH پوست صورت

پس از پاکسازی آرایش، نوبت استفاده از تونر است. می توانید به کمک این محصول شگفت انگیز، آنچه از آلودگی بر روی پوست تان باقی مانده است را پاک کنید. این آلودگی ها با شستشوی عادی از بین نمی روند و فقط با استفاده از تونر می توان به مقابله با آنها رفت. به همین راحتی بسیاری از مشکلات پوستی حل می شود و از بسیاری دیگر نیز پیشگیری به عمل می آید.

برای استفاده از این محصول ابتدا به کمک مقداری پاک کننده، آرایش و آلودگی های پوست خود را تمیز کنید و سپس آن را آبکشی کنید. در ادامه مقداری از تونر را بر روی پد پنبه ای بریزید و آن را مرطوب کنید. البته بدانید که پد نباید کاملا خیس شود. سپس به آرامی تونر را بر روی پوست صورت و گردن خود پخش کنید. بعضی تونر ها محدودیت استفاده در اطراف چشم دارند. به این نکته به خوبی توجه کنید. تمام نقاط صورت، حتی ابرو، گوش و اطراف آن، شقیقه، گردن و … را به خوبی پاکسازی کنید.

سرعت جذب تونر بسیار بالاست. یک دقیقه صبر کافیست تا پوست تا کاملا خشک شود و تونر صورت به عمق منافذ پوست نفوذ کند. در نهایت نیز بهتر است که این پاکسازی را با استفاده از یک کرم مرطوب کننده یا مراقبتی پوست کامل کنید. به این ترتیب تاثیر تونر چند برابر می شود. بهترین زمان برای استفاده از TONER نیز یک مرتبه در روز و یک مرتبه شب هنگام است. کافیست یک دوره از این محصول پرطرفدار استفاده کنید تا به وضوح شاهد تغییر در وضعیت پوست خود باشید.

حجم
300 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تونر ۳۶۰ درجه وکالی مدل رایحه گل فراگرنس - حجم 300 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.