امتیاز 2 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 2 از {{model.count}} رای

تینت لب اسنس مدل Water Tint

Essense lip tint

0
45,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
رنگ شماره
رنگ شماره را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه خانوم ها، استفاده از لوازم آرایش صورت چند منظوره را به دلیل سبک شدن کیف لوازم آرایشی و داشتن میکاپی سریع تر، ترجیح می دهند. تینت یکی از همین محصولات می باشد که کار را برای بانوان آسان می کند. اما تینت لب چیست؟ Tint یک محصول آرایشی باکیفیت بوده که امروزه رقیب بزرگی برای رژلب ها است. ساختار این محصول بر پایه آب و الکل می باشد و نسبت به رژ لب ماندگاری بالاتری دارد.تینت در دیکشنری به معنی رنگ ملایم است و با ساختار ژله ای که دارد، مابین رژلب و برق لب قرار می گیرد. این محصول آرایشی پرکاربرد، بدون سرب و موم بوده و اولین بار در کره به دلیل طیف رنگ آمبره از آن استفاده شد. در Ombre قسمت داخلی لب، پررنگ شده و هر چه به سمت بیرون می رود، محو تر می شود و یک طیف رنگی زیبایی را به وجود می آورد.تینت به دلیل ساختار سبک، عدم ایجاد چسبندگی و ماندگاری بالا، نه تنها گزینه مناسبی برای آرایش لب بوده، بلکه در گونه و مژه نیز از آن استفاده می شود.در ادامه با معرفی تینت لب با کیفیت اسنس با ما همراه باشید.

این روزها آرایش کردن جزو اصلی و جدا نشدنی زندگی روزانه هر خانمی است، پس باید از وسایل و ابزاری استفاده شود که کمترین آسیب را به صورت شما وارد کند و در طول روز کمتر احساس خستگی کنید. تینت لب از جدیدترین وسایل آرایشی است که خانم‌ها به ویژه در روزهای گرم تابستان از آن استفاده بسیار زیادی می‌کنند. تینت لب اسنس essense  یک محصول برای آرایش لب است. این محصول به صورت مایع است و توسط قلم مخصوصی که بر روی درپوش آن قرار دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تینت‌ها , رنگی بسیار مشابه به رنگ طبیعی لب دارند لذا افرادی که علاقه به آرایش‌های سبک و طبیعی دارند می‌توانند از این محصول استفاده کنند. از مزایای تینت لب می‌توان به دوام و ماندگاری بالای آن اشاره کرد که مورد توجه بسیاری از خانم‌های شاغل که کمتر امکان دسترسی به وسایل آرایشی را دارند، قرار گرفته است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به سبک بودن و رقیق بودن بافت آن اشاره کرد. به طور کلی در رژ لب‌ از سرب با درصد های مختلف استفاده می‌شود که موجب خشک شدن و ترک خوردن لب‌ها می‌شود اما تینت لب عاری از هرگونه مواد سربی است و به همین علت بسیار سبک و مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است.

تینت ها به دلیل ساختار سبک، عدم ایجاد چسبندگی و ماندگاری بالا، نه تنها گزینه مناسبی برای آرایش لب بوده، بلکه در گونه و مژه نیز از آن استفاده می شود.

اگر می خواهید در آرایش نچرال خود، لب هایی با رنگ طبیعی و ماندگاری بالا داشته باشید، تینت لب اسنس essense بهترین گزینه برای شما می باشد. tint، لب هایی صاف، نرم و بدون چسبندگی برای شما ایجاد می کند.

  • تینت لب اسنس مدل Water Tint
  • موجود در شش رنگ جذاب
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • رنگ فوق العاده زیبا
  • مناسب استفاده برای رژگونه و رژلب
  • بسیار طبیعی
  • پیگمنت بالا
  • نرم کننده لب
  • ماندگاری عالی
  • بدون تست حیوانی
  • ساخت چین
  • حجم: 15 میل
برند
اسنس essense
حجم خالص
۱۵ میلی لیتر
کشور سازنده
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تینت لب اسنس مدل Water Tint را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.