امتیاز 2.6 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 2.6 از {{model.count}} رای

تینت لب و گونه بنفیت حجم 12.5 میلی لیتر

benefit Lip & cheek tint - 12.5ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : تینت لب ،

علی رغم محبوبیت بالای تینت لب ، بسیاری از خانم ها هنوز با این محصول پرفروش آشنا نیستند! تینت لب یک محصول آرایشی فوق سبک است که رنگ طبیعی به لب های شما می دهد. در واقع گزینه خوبی برای خانم هایی است که به آرایش های طبیعی و ملایم علاقه دارند. تینت لب به صورت مایع می باشد و غلظت کمی دارد. چیزی مابین رژ لب و برق لب را که در نظر بگیرید، می شود تینت لب. این محصول با بافت بسیار سبکی که دارد هیچ گونه چسبندگی و سنگینی روی لب های شما ایجاد نمی کند و گویی از هیچ لوازم آرایشی روی لب استفاده نکردید! تینت لب بدون سرب و بدون موم است و هیچ ضرری برای پوست لب و گونه ندارد. تینت لب را می توانید برای گونه های خود هم استفاده کنید و رنگ طبیعی به آن ها بدهید. این محصول نسبت به رژ لب و برق لب دارای ماندگاری خیلی بیشتری است. به عنوان مثال تینت لب بنفیت را یک مدل معروف از تینت لب است که به عنوان تینت گونه هم استفاده می شود. بنتینت یکی از رنگ های بی نظیر تینت لب بنفیت است که می توانید به عنوان تینت گونه هم از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی کامل این محصول پرداخته ایم، همراه ما باشید

یکی از محصولات پر فروش و حرفه ای موجود در بازار تینت لب و گونه بنفیت می باشد که به راحتی روی لب و گونه پخش شده و ماندگاری بسیار بالایی دارد که در طول روز پاک نمی شود و چهره شما را شاداب و با طراوت نگه خواهد داشت. این محصول دوکاره رایحه ای از گل های رز دارد که جذابیت این محصول را چند برابر کرده و بانوان تنها با یک بار استفاده از این محصول عاشق آن می شوند.
رژلب و رژگونه مایع بنفیت علاوه بر جذابیت و کابردی که دارد، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز می‌شود. علاوه بر این کیف لوازم آرایش شما را سبک ‌تر می‌کند زیرا به جای حمل یک رژلب و یک رژگونه، یک محصول را حمل می‌کنید که کار هر دوی آن ها را برای شما انجام می‌ دهد. این محصول هم برای یک آرایش روزانه سبک و هم برای آرایش غلیظ مهمانی‌ها مناسب می باشد.

تینت لب بنفیت یک رنگ دهنده ارگانیک بدون عوارض جانبی میباشد که در سالهای اخیر توانسته علاقمندان زیادی در سراسر جهان جذب کند. این محصول،برای رنگ دهی به لب،گونه بطور کاملا طبیعی,فرموله شده است. لازم به دکر است که رنگ حاصل، بسیار ملایم و طبیعی میباشد، همچنین در فرمول این کالا، مواد مغذی پوست تعبیه شده است و فاقد مواد مضر است.

همانطور که گفتیم، تینت لب دارای یک سری حسن و برتری نسبت به رژ لب است، در این بخش ویژگی های تینت لب را به شما خواهیم گفت

۱- تینت لب ردی باقی نمی گذارد!

تقریبا همه ما خانم ها با این مشکل مواجه هستیم که وقتی رژلب می زنیم به طور اتفاقی رژلب به دندان هایمان می خورد و باعث رنگی شدن دندان می شود. یا هنگام نوشیدن چای و غیره، رد رژلب روی فنجان و لیوان می ماند. اما با تینت لب شما دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود و هیچ ردی از آن را روی دندان و فنجان نمی بینید.
از بهترین مزیت ها و برتری های تینت لب نسبت به رژلب و برق لب این است که به هیچ عنوان اطراف لب را کثیف نمی کند و فنجان شما را در جلسات کاری و میهمانی های مهم رژلبی نمی کند. این یکی از تفاوت های تینت لب با رژلب و برق لب است که باعث محبوبیت بسیار آن شده.

۲- تینت لب فاقد روغن و موم است!

تقریبا همه ی رژلب ها و برق لب ها دارای موم و روغن هستند. همین امر باعث می شود رژلب اطراف لب پخش شود و حالت روغنی و چرب آن ظاهر لب ها را نامناسب کند. اما خوشبختانه در ساختار تینت لب موم و روغن به کار نرفته است.
این محصول دارای بافت مایع است و  واقع شما از یک محصول سبک و بدون ضرر استفاده می کنید که حالتی زیبا را روی لب هایتان ایجاد می کند.

۳- تینت لب خوش طعم و خوش بو است!

از آن جایی که رژلب و برق لب را روی لب ها می زنیم و امکان اینکه خورده شوند زیاد است، پس مهم است که چه طعمی داشته باشند. انواع رژلب ها و برق لب ها به دلیل اینکه از روغن و موم تشکیل شده اند مزه تلخ و نامناسبی دارند.
اما تینت لب دارای انواع متفاوتی از طعم های میوه ای است که کاملا خوش طعم و خوش رایحه است و در صورتی که بخواهید لب های خود را تر کنید مزه خوب آن را احساس خواهید کرد. از طرفی می توانید از بوی خوب تینت لب بنفیت لذت ببرید.

۴- تینت لب بدون سرب است!

تینت لب محصولی کاملا بی ضرر است و برخلاف محصولات آرایشی لب مانند رژلب و برق لب دارای سرب نیست. از این محصول می توانید برای حفظ زیبایی و سلامت پوست لب خود استفاده کنید بدون اینکه نگران وجود سرب در آن باشید.

۵- ماندگاری بالایی نسبت به رژلب و برق لب دارد!

یکی از دیگر از بهترین تفاوت های تینت لب با رژلب و برق لب این است که ماندگاری بسیار بالا و خوبی دارد. با خوردن و آشامیدن هم این محصول از روی لب های شما پاک نمی شود و هرگز اطراف لب ها پخش نمی شود.
تینت لب را می توانید یک بار در طول روز بزنید و تا آخر شب آن را روی لب هایتان نگهدارید بدون اینکه نیازی به شارژ و تمدید آن داشته باشید. تینت لب بنفیت را می توانید ساعت ها بدون تغییر رنگ روی لب هایتان نگهدارید و آخر شب آن را با یک پاک کننده مناسب پاک کنید.

501 روز پیش

یکی از بهترین حسن های این تینت لب ماندگاری بسیار بالا هست
به راحتی اصلا پاک نمیشه و تا 48 ساعت واقعا موندگاره
عااالیه شک نکنید تو خردیش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تینت لب و گونه بنفیت حجم 12.5 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.