امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

تینت لب طرح شامپاین Manzimiao

Manzimiao lip tint

0
38,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : تینت لب ،

 ابزارهای آرایشی چند منظوره همیشه جزو محبوب ترین ها و اولین انتخاب خانم ها هستند. به این دلیل که کیف لوازم آرایش آنها خلوت تر و روند میکاپ سریع تر خواهد بود. انواع تینت لب نیز جزو این دسته از لوازم آرایشی هستند. از این محصولات برای رنگ دهی به لب ها به عنوان رژلب و رنگ دهی به گونه ها به عنوان رژگونه میتوان استفاده کرد. مانند کرم های ضد آفتاب رنگی که علاوه بر داشتن SPF مناسب و محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید، به دلیل رنگی بودنشان به عنوان کرم پودر نیز قابل استفاده اند. تینت لب با داشتن ساختار گیاهی برعکس رژلب ها یک محصول بدون سرب به شمار میرود و از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری میکند. یکی دیگر از مزیت های این محصول، ایجاد رنگ بخشی طبیعی بوده که باعث استفاده آن در سبک های آرایش اداری، روزانه و سبک، دخترانه، نچرال و طبیعی و جایگزین شدن آن بجای رژلب شده است.

تینت لب یک محصول آرایشی مشابه رژهای مایع می باشد. اما چند تفاوت اساسی با رژ دارد. بافت سبکی دارد. زیرا از سرب و موم در این محصول هیچ خبری نیست. به هیچ وجه احساس چسبندگی یا خشکی روی لب ها ندارید.

اما تنوع رنگی کمتری دارند زیرا برپایه رنگ های طبیعی لب ساخته می شوند. تینت لب بیشتر بر اساس رنگ های قرمز، نارنجی و صورتی در بازار موجود می باشدند.

تینت لب طرح شامپاین ZI MIAO دارای 6 رنگ جذاب و کاربردی با رایحه فوق العاده می باشد، این محصول فوق العاده جذاب با ماندگاری بالا را می توان به عنوان رژ لب و یا رژگونه استفاده کرد.

بافت این تینت عالیست و خیلی سبک و طبیعی روی لب می مانند و شما می توانید آن را به صورت براق و پررنگ استفاده کنید. یا ابتدا تینت را روی لب بزنید و ۵ دقیقه بعد با دستمال پاک کنید تا رنگ طبیعی آن با ماندگاری ۲۴ ساعته رو لبان شما باقی بماند.

تینت رنگ خالصی است که در مواد آرایشی مثل رژلب استفاده می شود. بخاطر وجود رنگ خالص ، روی بافت پوست بهتر و ماندگار تر است و جلوه طبیعی تری می گیرد. تینت لب شامپاینی ماندگاری طولانی و ضد آب می باشد و اصلاً چسبناک نیست و مواد مضر و سرب ندارد.

کیفیت تینت لب طرح شراب بالا هست و بافت آن بسیار سبک است که اصلاً سنگینی روی لب تان حس نمی کنید‌. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید لباتون رنگ طبیعی داشته باشد و از سنگینی رژ خوشتان نمی آید این محصول عالی است.

 

  • عدم وجود سرب در ترکیبات
  • آبرسان و مرطوب‌ کننده
  • ماندگاری بالا
  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی به لب‌ ها
  • ثبات و عدم پخش رنگ
  • بسته بندی متفاوت و جذاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تینت لب طرح شامپاین Manzimiao را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.