امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

تینت لب مایع طرح اتود - حجم 10 میلی لیتر

etude Dear Darling Water Tint - 10ml

0
135,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : تینت لب ،

تینت لب یا رنگ لب، یک ابزار آرایشی برای لب با عملکردی مشابه رژلب و برق لب است. بافت سبک و مایع ژله ای این محصول موجب شده تا پس از استفاده هیچ احساس سنگینی یا چسبندگی روی لب ها نداشته باشید. ثبات رنگ تینت لب به حدی بالاست که تنها چند ثانیه پس از زدن خشک شده و هرگز به لباس و ماسک پس نمیدهد. این محصول بر پایه آب بوده و در ترکیبات آن اثری از موم، سرب، عطر، پارابن و هرگونه مواد مضر دیگر نیست. تنوع رنگی انواع تینت لب بسیار محدودتر از سایر ابزارهای آرایش لب است، اکثرا در طیف رنگی قرمز، صورتی و نارنجی ارائه شده اند، زیرا این محصولات صرفا رنگ طبیعی لب را پررنگ تر جلوه میدهند. در ادامه با معرفی تینت لب طرح اتود با پردیس میکاپ همراه باشید.

تینت لب مایع طرح اتود با حجم 10 میلی لیتر ، ضمن آبرسانی و حفظ رطوبت پوست لب‌ها به خوش حالت‌تر شدن و سفت شدن آن‌ها کمک کرده و نمایی زیبا و طبیعی به لب می‌بخشد.

خانم‌ها همواره به دنبال رژلب‌هایی با ماندگاری و دوام بالا هستند که در طول روز کمتر نیاز به تمدید کردن آن داشته باشند. این محصول بافتی سبک و آبکی داشته، روی لب احساس چربی و چسبندگی ایجاد نمی‌کند و به عنوان رژلب و رژگونه قابل استفاده است.

تینت لب طرح اتود حاوی عصاره انار و گریپ فروت بوده که موجب افزایش رطوبت لب‌ها می‌شود، به تغذیه موثر پوست لب کمک می‌کند و نمایی طبیعی و جذاب روی آن به وجود می‌آورد. تینت لب مایع طرح اتود بعد از استفاده به سرعت خشک شده، حالت چسبناک ندارد و به هیچ وجه اطراف لب پخش نمی‌شود، همچنین این محصول در برابر آب مقاوم بوده، با ماندگاری بالای خود ساعت‌ها روی لب باقی می‌ماند و برای آرایش ملایم و روزانه مناسب است. یکی از مزیت‌های مهم تینت لب اتود، فاقد سرب بودن آن است که مانع آسیب رساندن به بدن می‌شود.

  • بافت سبک و آبرسان
  • ماندگاری طولانی
  • قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه
  • نمای نهایی طبیعی
  • بدون ایجاد چربی و چسبندگی
  • حاوی عصاره انار و گریپ فروت
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب برای آرایش ملایم و روزانه
  • فاقد سرب
حجم
10 میلی لیتر
برند
اتود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید تینت لب مایع طرح اتود - حجم 10 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.