امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

خط چشم ماژیکی یانگمی

yangmei liquid eyeliner

0
100,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : خط چشم ،

خط چشم‌ به عنوان یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های آرایش و میکاپ جایگاه خاصی در دنیای رنگارنگ لوازم آرایشی دارد. امروزه هم، این محصول را می‌ توان جز ۱۰ کالای محبوب و پرفروش آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا به نام برد. نتیجه این محبوبیت بی سابقه افزایش تنوع مدل‌های خط چشم در انواع گوناگون مویی، ماژیکی، مدادی و در انواع رنگ‌های جذاب بوده است. اما سوالی که به میان می‌آید این بوده که کدام مدل خط چشم برای شما بهتر است؟. خط چشم‌های با کیفیت ماژیکی که از جمله خط چشم‌ های مایع محسوب می‌شوند، دارای نوک مشابه با ماژیک هستند و برای افراد آماتور و حرفه‌ای بسیار مناسب خواهند بود، چراکه کشیدن خط چشم را راحت‌ تر می‌کنند و شاید همین موضوع را بتوان اولین فرق خط چشم مویی و ماژیکی عنوان کرد.

خط چشم ماژیکی یانگمی با طراحی ماژیگی که استفاده بسیار آسان و ظریفی را فراهم می کند به شدت مورد توجه بانوان قرار گرفته. نوع رنگ این خط چشم کاملا مات و ضد آب بوده و بدون نگرانی از پاک شدن به علت چرب شدن پوست یا تعرق می توانید از این محصول استفاده کرده و در طول روز چهره ای جذاب داشته باشید.

میزان ماندگاری خط چشم ضدآب یانگمی حداقل 24 ساعت بوده که این خاصیت در کنار ضدآب بودن آن ، این محصول را برای مسافرت ها و مراسم های طولانی گزینه ای بسیار مناسب می کند.

نوک ماژیکی و بسیار ظریف این محصول برای افرادی که دارای تسلط پایین می باشند کشیدن خط چشم را بسیار راحت و آسان می کند ، همینطور فرمولاسیون این خط چشم به نحوی طراحی شده که پس از کشیدن بر روی پلک به سرعت خشک شده و به هیچ عنوان احساس سنگینی و ناراحتی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

طراحی بدنه خط چشم ضدآب یانگمی بسیار ظریف و باریک بوده که موجب راحتی هنگام استفاده و همچنین قابلیت حمل بالای این محصول می شود. ترکیبات استفاده شده در خط چشم ضدآب یانگمی از مواد درجه یک تولید شده بنابر این استفاده از آن به هیچ عنوان موجب ایجاد التهاب و ریزش مژه ها نخواهد شد همچنین این خط چشم از مایع بسیار روان ساخته شده که به شما در داشتن آرایش بی عیب نقص کمک می کند.

  • بافت بسیار مشکی مات و سبک
  • دارای قابلییت خشک شدن سریع
  • عدم ریزش و ضد آب قوی
  • بسیار بادوام و با پوشش بالا
  • اپلیکاتور نمدی و قابل انعطاف
  • کاملا گیاهی و بدون تست حیوانی
  • حاوی آلانتوئین و آلفا بیزابولول
  • مناسب برای انواع پوست و ضد حساسیت
ساخت کشور
کره جنوبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید خط چشم ماژیکی یانگمی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.