امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

خط چشم مویی ضد آب گابرینی مدل Matte - حجم 10 میلی لیتر

GABRINI MATTE EYELINER BLACK - 10 ml

0
140,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : خط چشم ،

خط چشم‌ها از محبوب‌ترین لوازم آرایشی بهداشتی هستند که برای زیباتر کردن چشم‌ها از آن استفاده می‌کنیم. مهم نیست چشم‌های ریز، درشت یا حتی پلک‌های افتاده داشته باشیم، خط چشم می‌تواند حالتی جذاب به چشم‌ها ببخشد و زیبایی‌تان را دو چندان کند. خط چشم‌ها انواع مختلفی دارند و بسته به موقعیت می‌توانید از هر نوع خط چشمی که بخواهید استفاده کنید. خط چشم مویی ، از دیر باز به عنوان یکی از ابزارهای محبوب آرایشی، جایگاه خود را در کیف لوازم آرایش بانوان حفظ کرده است. این نوع خط چشم به دلیل ظرافت و دقت در ایجاد خطوط، طرفداران بسیاری دارد و به شما امکان می‌دهد خطوطی صاف، یکدست و دقیق را با ضخامت دلخواه خود بکشید و به چشمانتان عمق و جذابیت ببخشید

خط چشم مویی ضد آب گابرینی مدل Matte با حجم 10 میلی لیتر ، محصولی جدید و کاربردی و با کیفیت و عملکرد مطلوب از برند تخصصی گابرینی ترکیه می باشد. خط چشم از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات آرایشی است که طرفداران بسیاری دارد. این محصول بطور معمول در آرایش روزانه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه این محصول در نزدیکی چشم بکار می رود لازم است که از محصولی مطمئن و با کیفیت استفاده شود.

بکارگیری این محصول، زیبایی چشم ها را دوچندان می کند و آنها را گیراتر از همیشه نشان می دهد. خط چشم مویی گابرینی مدل مات و ضد آب، برای کشیدن خط چشم های نازک و ظریف و نچرال مناسب است و افراد علاقمند به این مدل خط چشم می توانند از این محصول با کیفیت استفاده کنند. این محصول، محصولی با کیفیت و ضد حساسیت است و دارای خاصیت ضد لک و ضد پخش می باشد و به سرعت خشک می شود.

این خط چشم از سر نمدی بسیار منعطف برخوردار است و مختص طراحی میباشد که استفاده از آن فوق العاده راحت میباشد. از رنگدانه های غنی بهره مند است و برای شما خط چشمی کاملا پیوسته و بدون لک بر روی پلک ها را به ارمغان می آورد. خط چشم گابرینی ضد آب بوده و در برابر تعریق مقاومت بالایی داشته و ماندگاری بالایی نیز دارد. پوشش نهایی بسیار جذابی دارد و به هیچ عنوان ماسیدگی نخواهد داشت.

  • دارای نوک مویی و نرم
  • روان موقع استفاده
  • ماندگاری بالا در طول استفاده
  • ضد اب
  • دارای سر نمدی بسیار منعطف
  • حاوی رنگ دانه های مشکی
حجم
10 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید خط چشم مویی ضد آب گابرینی مدل Matte - حجم 10 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.