امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

خط چشم نمدی کالیستا مدل لاین اکسپرس

Callista Dip Liner Eye Liner

0
165,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خط چشم یکی از ابزارهای محبوب در سبد لوازم آرایشی خانم‌ها است که استفاده هنرمندانه از آن می‌تواند زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کند! خط چشم مایع نمدی بنفش کالیستا (Line Express Dip Liner) به دلیل داشتن یک اپلیکاتور از جنس نمد، با عنوان خط چشم نمدی نام‌گذاری شده است. خط چشم مایع نمدی لاین اکسپرس بنفش کالیستا محصولی که بر پایه عناصر ویتامین E و ترکیبات گیاهی ساخته شده است. به همین خاطر استفاده از آن نه تنها هیچگونه ضرری برای پوست ندارد، بلکه به حفظ سلامت آن نیز کمک می‌کند. خط چشم‌ های کالیستا، فاقد پارابن هستند. محصولات برند کالیستا زیبایی شگفت انگیزی را به خانم ها هدیه نموده و از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کنند.

خط چشم ماژیکی کالیستا با نوک ظریف و نرم بهترین محصول برای کشیدن انواع خط چشم های ظریف است. گاهی کشیدن یک خط ظریف و ساده به چشمها جلوه خاصی می بخشد و آن را خوش حالت می کند. اپلیکاتور این محصول بسیار حرفه ای طراحی شده و راحت در دست قرار می گیرد و هنگام استفاده تسلط کافی در چشم هایتان خواهید داشت. نوک آن ماژیکی است و بسیار روان در روی پلک ها حرکت می کند و با انتشار رنگی مشکی و تیره زیبایی خاصی به چشم ها می دهد.

مزایای استفاده از خط چشم ماژیکی کالیستا :

- ایجاد خطی مشکی و مخملی که فورا خشک می شود

خط چشم ماژیکی کالیستا از مواد اولیه مغذی تولید می شود بنابراین هنگام استفاده حساسیت و التهاب در پلک ها به وجود نمی آورد ( به علت غنی بودن از ویتامین E )، همچنین مواد آن به محض قرار گرفتن روی پلک ها و در مجاورت هوا فورا خشک می شود و پخش نمی شود. سری آن ماژیکی است که مواد را به صورت یکپارچه روی سطح پوست می لغزاند.

- تا ساعت ها روی پوست باقی می ماند و ریزش ندارد

حتی اگر ساعت ها از زدن خط چشم ماژیکی کالیستا گذشته باشد و تعریق کرده باشید، مواد آن به سرعت پاک نمی شود و ریزش ندارد همچنین در زیر چشم ها پخش نمی شود و بعد از گذشت مدت زمان طولانی همچنان مشکی و مخملی خواهد ماند و نیازی به تمدید نیست.

- حتی افراد مبتدی قادر به کشیدن خط چشم حرفه ای خواهند بود

اگر کشیدن خط چشم قرینه و زیبا با محصولات معمولی برای شما سخت و غیر ممکن است از خط چشم ماژیکی کالیستا استفاده کنید زیرا در دست گیری آن راحت بوده و با وجود سری نمدی و محکم تسلط بیشتری در هنگام کار خواهید داشت و خط چشم های شما قرینه و صاف و زیبا کشیده می شود.

  • سر نمدی و قابل انعطاف، ضد التهاب و خارش، اپلیکاتور کوتاه، قلم ماژیکی
  • خط چشم نمدی کالیستا سر نمدی و قابل انعطاف برای کشیدن انواع خط چشم دارد.
  • اپلیکاتور کوتاه این محصول به کم شدن خطا هنگام کشیدن خط چشم کمک می‌کند.
  • خط چشم مایع نمدی کالیستا بنفش با حفظ رطوبت پلک به کاهش التهاب و خارش کمک می‌کند.
353 روز پیش

کالیستا خیلی محصولاتش خوبه
لطفا ریملش هم شارژ کنید مرسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید خط چشم نمدی کالیستا مدل لاین اکسپرس را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.