امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

رنگ مو دورلایت شماره 1.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی

Dorlight 1.0 Black Hair Color 100 ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رنگ مو یکی از پرکاربردترین محصولات مو در دنیاست و معمولا زمانی که صحبت از تغییر ظاهر می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد، تغییر رنگ مو یا مدل مو است، چرا که مو مهم ترین بخش زیبایی ظاهری است و حتی رنگ مویی که انتخاب می کنید، تا حدی می تواند شخصیت شما را نیز نشان دهد. در این صفحه میخواهیم به معرفی یک رنگ موی باکیفیت ایرانی بپردازیم، رنگ موی دورلایت یک محصول بسیار خوش قیمت است که هم اکنون میتوانید از طریق فروشگاه پردیس میکاپ آن را تهیه کنید.

رنگ موی مشکی دورلایت حاوی روغن های مغذی مو از جمله آرگان، زیتون، جوجوبا و ماکادمیا می باشد که از خشکی موهایتان بعد از رنگ زدن جلوگیری می کند و باعث تثبیت رنگ برای مدت طولانی تری می شود. این محصول همچنین حاوی نرم کننده و ویتامین های A ,C ,E و B5 می باشد که باعث شادابی، نرمی و درخشانی موی شما می شود. رنگ موی شماره 1.0 دورلایت کمترین میزان آمونیاک را دارد که به موهایتان آسیب نمی رساند. همچنین این محصول موهای سفید را به طور کامل پوشش می دهد ؛ تقویت کننده موهای شما می باشد، از آسیب دیدگی موها در تماس با مواد شیمیایی رنگ مو جلوگیری می کند، خشکی پوست سر را رفع می کند و آبرسان موهایتان می باشد.

رنگ مو تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد.

به منظور تحقق این هدف، شرکت دورلایت رنگ موهای خود را در طیفهای رنگی مختلف به بازار عرضه می نماید. رنگ موهای دورلایت در 91 طیف رنگ مختلف و با استانداردهای FDA ایالات متحده آمریکا تولید شده و دارای تاییدیه رسمی از لابراتوار تخصصی ایتالیا می باشد. این رنگها دارای قدرت پوشش بسیار بالایی بوده و رنگ یکدست با پوشش کامل را بر روی موهای مصرف کنندگان ایجاد می نماید.

همچنین به منظور محافظت از موها در هنگام رنگ کردن و نیز افزایش شادابی، درخشندگی و لطافت آنها، در تولید رنگ موهای دورلایت از روغن گیاهان آرگان، زیتون، ماکادمیا و جوجوبا استفاده می شود.

ویژگی های رنگ مو دورلایت :

  1. حاوی روغن آرگان که شامل ویتامین A و E بوده که باعث جلوگیری از اسیب دیدگی موها در تماس با مواد شیمیایی میشود.
  2. حاوی روغن زیتون که شامل ویتامین های K . A. E و لینولیک اسید می باشد که وظیفه حفاظت از بافت کراتین مو و افزایش درخشندگی مو ها را دارد.
  3. حاوی روغن جوجوبا که سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B میباشد که باعث افزایش درخشندگی و لطافت مو ها خواهد شد
  4. حاوی روغن ماکادامیا که شامل ویتامین های گروه A و B می باشد که باعث تقویت فولیکول مو و افزایش درخشندگی تارهای مو و ابرسانی به موها می شود.
  5. حاوی کراتین که باعث ترمیم بافت کراتین مو، حفظ رطوبت مو و جلوگیری از خشکی و آسیب دیدگی به موها می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید رنگ مو دورلایت شماره 1.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.