امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

روغن آرگان گلیس مدل Daily - حجم 75 میلی لیتر

Gliss Schwarzkopf Hair Repair Daily Oil Elixir 75ml

275,000
225,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : روغن مو ،

موهای سالم، درخشان، مقاوم و بدون موخوره آرزوی هر فردی است. موی هر فرد با توجه به جنس آن (خشک، چرب، نرمال) دارای ساختار متفاوتی است. در این میان موهای خشک از آسیب پذیری بیشتری برخوردارند. علاوه بر جنس موها، ساختار مو در اثر عوامل شیمیایی مانند رنگ، دکلره و حرارات ناشی از سشوار و اتوی مو دچار آسیب زیادی می‌گردد. شرایط آب و هوایی، محیط زندگی و عدم مراقبت صحیح از موها نقش مهمی در سلامت موها خواهند داشت. روغن مو یکی از بهترین روش‌های داشتن موهایی سالم و درخشان است. روغن آرگان ترمیم کننده‌ موی گلیس بدون ایجاد حس سنگینی و چربی روی مو، در درمان خشکی و شکنندگی موها بسیار مؤثر است. روغن آرگان علاوه بر حفظ سلامت مو، ظاهر آن را نرم و ابریشمی می‌کند. این محصول برای موهای خشک و شکننده بسیار ایده‌آل است چرا که به احیاء و بازسازی ساختار مو کمک کرده و اثر بخشی فوق‌العاده‌ای در تقویت و بهبود سلامت مو دارد.

وز شدن، پفکی شدن مو بعد از حمام، شکنندگی و ریزش از جمله مشکلاتی است که موهای ما همیشه با آن مواجه می شود. این مشکلات زمانی شدیدتر می شود که از محصولات برقی چون سشوار و اتو مو نیز استفاده کنیم. راه حل موثر در غلبه بر این مشکلات استفاده از روغن های آرگان مخصوصاَ روغن آرگان گلیس ساخت شرکت شوارتزکوف آلمان است. مواد و ترکیبات روغن آرگان گلیس سرشار از پروتئین و ویتامین های اساسی و اسیدهای چرب هیدرولیز شده و انواع ترکیبات فنولی است. بیشتر محتوای این آرگان گلیس از اسید اولئیک و لینو لئیک حاصل می‌ شود که به دلیل هیدرولیز شدن آن باعث چربی موهای سر شما نمی شود. روغن آرگان گلیس یک پیشنهاد بسیار عالی برای کسانی است که معمولا بعد از استحمام با پدیده پفکی شدن موها مواجه می شوند. معمولا بعد از حمام موها حالت شاخکی شده و به اصطلاح پفکی شدن به خود می گیرند. این کار باعث نفوذ جریانات الکتریسیته در مو، در نتیجه وزی بیشتر موها می شود. راه حل این مشکل استفاده از روغن آرگان Gliss شرکت شوارتسکف آلمان است که با مصرف مقداری از آن پف مو خوابیده و موها از حالت وزی و پفکی شدن نجات می یابد.

  • تغذیه کننده مو
  • تقویت کننده
  • افزایش شفافیت و درخشندگی
  • نرم کننده مو
  • استحکام ساقه و ریشه
  • جذب سریع
  • فاقد چربی اضافی
  • حجم 75 میل
  • ساخت آلمان

بعد از استحمام و خشک کردن موها در حالی که موهای شما کمی نمناک است. مقداری از روغن آرگان اصل گلیس را روی کف دست خود ریخته و با آن موهای خود را ماساژ دهید. تا جذب ریشه و ساقه مو شود. سپس می توانید آن را شانه کنید و به فرم و دلخو.اه خود دربیاورید. همچنین می توانید اقدام به سشوار و اتو مو نماید چون موهای شما را از حالت سوخته شدن نجات و مقاومت مو را افزایش می دهد. این محصول هیچ منع مصرفی ندارد و مناسب تمامی سنین است.

حجم خالص
75 میلی لیتر
کشور ساخت
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید روغن آرگان گلیس مدل Daily - حجم 75 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.