امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

رول ضد تعریق اسکلاره شماره 04 - حجم 120 میلی لیتر

Sclaree Deo Roll-on Action Control - 120 ml

0
70,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ضد تعریق ،

بسیاری از افراد از تعریق بدن خود آزرده خاطرند و آن‌ را امری بد می‌پندارند. اما اگر بدانند که چگونه با آن مقابله کرده و آن‌ را مهار کنند، دیگر نه تنها آزرده خاطر نبوده بلکه با نشاط بیشتری روزهای خود را سپری خواهند کرد. برند اسکلاره برای این دسته از افراد رول‌های ضد تعریق خوب و با دوامی ارائه کرده است. نمونه‌ی آن رول اسپرت در حجم 120 میلی لیتر است. این رول مخصوص آقایان و بانوان برای کنترل تعریق آن‌ها مناسب است. اگر به صورت روزمره بدن خود را بشویید و از رول ضد تعریق اسکلاره استفاده کنید، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتر به فعالیت روزانه‌ی خود در هر آب و هوایی بپردازید. این رول فاقد الکل بوده و ترکیباتی فعال برای از بین بردن بوی عرق دارد. سازگاری آن با پوست بدن از ایجاد حساسیت یا خارش جلوگیری می‌کند. هنگام استفاده از آن متوجه خشک بودن پوست خود خواهید شد و این امر از ایجاد لک بر روی لباستان نیز جلوگیری خواهد کرد.

رول ضد تعریق اسکلاره شماره 04 با حجم 120 میلی لیتر ، از برند ایرانی “اسکلاره Sclaree”، محصولی عالی و مؤثر و اسپرت است که برای استفاده توسط آقایان و بانوان طراحی شده است. این محصول با حجم 120 میل و فرمولاسیونی بدون الکل، به آرامی بر روی پوست عمل کرده و بدون ایجاد هرگونه حساسیت یا خارش، از پوست محافظت می‌کند. اثربخشی آن در کنترل تعریق و حذف بوی نامطبوع ناشی از آن، به شما اجازه می‌دهد تا با اعتماد به نفس بیشتری فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کنید. همچنین، این مام رول ضد تعریق بدون ایجاد هیچ گونه لک، سفیدک یا زردی بر روی لباس شما، تجربه‌ای راحت و بی‌دردسر را فراهم می‌کند. این محصول با رایحه‌ای ملایم و الهام‌گرفته از طبیعت، 48 ساعت ماندگاری داشته و حسی دلپذیر از تازگی و طراوت را ارائه می‌دهد.

  • حجم : ۱۲۰ میلی‌لیتر
  • مناسب : برای بانوان و آقایان
  • مناسب : لباس های سیاه و سفید
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • نوع رایحه : ملایم و خنک
  • ترکیبات : بدون الکل
  • ماندگاری : ۴۸ ساعت
حجم
120 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان
رایحه
ملایم و خنک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید رول ضد تعریق اسکلاره شماره 04 - حجم 120 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.