امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ریمل حجم دهنده اسنس نارنجی مدل لش پرینسس - اورجینال

Essence Lash Princess Volume Mascara

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اسنس دسترسی آسانی به لوازم آرایش عالی به شما داده تا جلوه گر ظاهر حقیقی و با اعتماد به نفس شما باشد. اسنس از آزمایش روی حیوانات به طور جد اجتناب کرده و اقلام ارائه شده خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در اختیار مشتری قرار می دهد. این شرکت با ارائه طیف گسترده محصولات و پرطرفدارترین رنگ های فصل، چنان ظاهری به پوستتان می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور ممکن است محصولات آرایشی با کیفیت با چنین قیمت مناسبی توسط یک شرکت معتبر  ارائه می شوند؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که اسنس در اصل به دنبال کیفیت و رضایت مشتری بوده، بنابرین تمام محصولات خود را با همکاری بهترین کارشناسان دنیا، تنها در اروپا تولید کرده و همچنین از هزینه های گزاف در راستای تبلیغات پرهیز نموده تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری نماید. اسنس معتقد است که کیفیت بالا، خود می تواند بهترین تبلیغ برای یک برند باشد.زیبایی خود را با اسنس، برند درجه یک اروپا در معرض دید قرار دهید.

ریمل حجم دهنده اسنس لش پرینسس با فرچه‌ای که فرم مار کبری دارد، همه مژه‌ها را به خوبی پوشانده و حجم فوق‌العاده‌ ای به آنها می‌بخشد. این فرچه بسیار منحصر بفرد است و به نام فرچه کبرا شناخته می‌شود، در کسری از ثانیه مژه‌ها را بالا برده و چشم‌ ها را درشت‌ تر جلوه می‌دهد. ریمل اسنس اصل درست شبیه به یک پرنسس، لباسی خاص و منحصر بفرد همچون ردای پرنسس‌ ها برتن دارد و جعبه شیک و جذابی که دارد، چشم هر خریداری را به خود جلب می‌کند. نکته بسیار مهمی که در مورد ریمل اسنس مدل پرنسس وجود دارد، قیمت بسیار مناسب آن است که با توجه به کیفیتی که دارد نسبت به بسیاری از ریمل‌ های موجود در بازار قیمت مناسب‌ تری دارد. پرزهای فرچه این ریمل به راحتی مژه‌ها را فر کرده و تا پایان روز همین فرم را حفظ می‌کند. ریمل اسنس مدل پرنسس ضد آب نیست اما به راحتی از روی مژه‌ها پایین نمیریزد و ماندگاری بالایی دارد، با این حال شستشوی آن از روی مژه‌ها هم بسیار آسان خواهد بود. ریمل  حجم دهنده اسنس فرم و حجمی بسیار طبیعی به مژه‌ها داده و زیبایی چشم‌ها را دوچندان می‌کند. این علاوه بر اینکه به مژه‌ها حجم داده و آنها را بلندتر می‌کند، خیلی هم سریع خشک شده و مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند. بنابراین هنگام استفاده از این ریمل حجم دهنده اسنس نیازی به فرکننده مژه یا فرچه‌ای برای جدا کردن مژه‌ها از هم ندارید.

  • پوشانندگی و حجم‌دهندگی فوق‌العاده به مژه‌ها
  • جلوگیری از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر
  • حفظ فرم مژه‌ها برای مدت طولانی
  • ایجاد جلوه درشت‌ تر روی مژه‌ها
  • افزایش زیبایی و جلوه چشم‌ها
  • حجم دهنده و فرم دهی جذاب
  • قیمت بسیار مناسب
  • خشک شدن سریع

اگر دوست دارید مژه‌های فرتری داشته باشید، به کمک یک فر کننده مژه، اینکار را انجام دهید، سپس فرچه ریمل را از داخل محفظه آن بیرون آورده و مژه‌ های خود را به آن آغشته نمایید. فرچه را مدام داخل محفظه بالا و پایین نبرید، چرا که اینکار باعث وارد شدن هوا و در نهایت خشک شدن ریمل می‌شود. چشم‌های خود را باز کنید، به سمت پایین نگاه کرده و کار خود را از ریشه مژه‌ها آغاز کنید و تا نوک مژه‌ها ادامه دهید. اینکار را چند بار تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در صورت تمایل می‌توانید این کار را برای مژه‌های پایین نیز تکرار کنید. در انتها میتوانید به کمک یک برس یا فرچه مناسب، مژه‌ها را مرتب و از هم جدا کنید.

ضد آب
نیست
ساخت
ایتالیا
اصالت کالا
اورجینال
کاربرد
حجم دهنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ریمل حجم دهنده اسنس نارنجی مدل لش پرینسس - اورجینال را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.