امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل اکستند ولوم - حجم 11 میلی لیتر

Calista Extended Volume Mascara

258,000
239,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بی‌ شک اصلی‌ترین محصول آرایش چشم، ریمل‌ها هستند. شما نه‌ تنها با استفاده از ریمل می‌توانید آرایش چشم خود را تکمیل کنید، بلکه با استفاده تنها از آن نیز گیرایی چشم‌ های خود را چندین برابر خواهید کرد. دقت داشته باشید که ریمل‌ها عموما به دو نوع بلندکننده و حجم دهنده تقسیم می‌شوند که شما باید متناسب با نوع آرایش و مژه‌ های خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. ریمل کالیستا مدل اکستند ولوم از جمله محصولات حجم‌ دهنده است که برای افرادی که می‌خواهند مژه‌ هایی پرحجم داشته باشند، مناسب است. این محصول دارای رنگدانه‌ های غنی است؛ بنابراین می‌ تواند مژه‌ های شما را خوش حالت‌ تر و تیره‌ تر نشان دهد. ماندگاری این ریمل بالاست و پس از استفاده ریزش نخواهد داشت. دقت داشته باشید که ترکیبات این محصول ضد حساسیت است؛ بنابراین افراد دارای چشم حساس نیز می‌توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند

اگر می‌خواهید با استفاده از ریمل فضای خالی بین مژه‌های خود را بپوشانید و مژگانی بلند و خوش حالت داشته باشید، بهتر است به مجموعه متنوع ریمل‌ های کالیستا سری بزنید. ریمل حجم دهنده اکستند ولوم ۴ در ۱ بنفش کالیستا (Extend Volume 4in1 Mascara) علاوه بر حجم‌دهی به مژه‌ها، بلندکننده، پرپشت کننده و حالت دهنده مژه‌های شما بوده و بر زیبایی چشمان شما می‌افزاید. این محصول به دلیل برخورداری از موم زنبور عسل برای کسانی که چشم‌ها و بن مژه‌های حساس به مواد آرایشی دارند، انتخابی شایسته است.

  • این محصول حاوی رنگدانه‎‌های غلیظ و مشکی است که مژه‌های شما را پرپشت، خوش حالت و تیره‌تر نشان می‌دهد.
  • با استفاده از ریمل حجم دهنده اکستند ولوم ۴ در ۱ کالیستا فضای خالی بین مژه‌ها پر می‌‌شود و برای طرفداران مژه‌های پرپشت و بلند گزینه مناسبی است.
  • این ریمل کالیستا بنفش نه تنها فاقد پارابن بوده، بلکه حاوی موم عسل است که با خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت خود مانع از خارش و التهاب بن مژه‌ها می‌شود.
  • از دیگر ویژگی‌های ریمل های کالیستا می‌توان به ماندگاری بسیار بالا، نداشتن ریزش از روی مژه و رنگدانه‌های غلیظ مشکی آن اشاره کرد که به جلوه‌گری آرایش چشمان شما کمک می‌کنند.

با این اوصاف اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که مژه‌های کم پشت و با فاصله دارند، با حجم دهندگی فوق العاده ریمل حجم دهنده اکستند ولوم کالیستا می‌توانید مشکل خود را برطرف نمایید. ریمل حجم دهنده اکستند ولوم کالیستا سیاهی شب‌ را به مژگان شما هدیه می‌دهد و زیبایی چشمانتان را افزایش می‌دهد.

حجم خالص
11 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ریمل حجم دهنده کالیستا مدل اکستند ولوم - حجم 11 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.