امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

ست دوازه تکه مانیکور ناخن مدل کیف چرمی

12-piece manicure set

110,000
120,400 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نگهداری و مراقبت از ناخن‌ ها با توجه به نقش حساسی که در محافظت از انگشتان دست و پا و پوست این نواحی دارند، بسیار مهم است. استفاده از ابزارهایی نظیر ناخن‌ گیر، سوهان، قیچی، موچین و غیره در این امر سهیم است. ست مانیکور و پدیکور ۱۲ تکه، تمام ابزارهای لازم را با بسته‌ بندی خیلی شیک و جمع و جور کنار هم قرار داده است. تمامی این ابزارها در یک کیف چرمی شکیل قرار داده شده است که هر زمان که لازم باشد به هر ابزاری که بخواهید دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه یک ست مانیکور و پدیکور کاملا حرفه ای و بسیار با کیفیت را در اختیار دارید که برای استفاده شخصی یا آرایشگاهی بسیار مناسب است. کلیه اقلام از استیل ساخته شده و بسیار با کیفیت و ماندگار می باشد. اقلام داخل این سِت شامل ناخن گیر کوچک مخصوص دست، ناخن گیر بزرگ مخصوص پا، گوشه گیر ناخن، قیچی سر منحنی، گوشت گیر، سوهان ناخن، موچین انبری، ابزار تمیز کردن زیر ناخن، پوشر، ابزار تمیز کردن گوشت ها و پوسته های دور ناخن، ابزار تمیز کردن پوسته های روی ناخن و … می باشد.

ست مانیکور 12 تکه با کیف چرمی در دو رنگ جذاب قهوه ای و سرمه ای و با کیفیت بسیار بالا عرضه شده است. این ست در یک کیف چرمی کوچک تعبیه شده است که قابلیت حمل آسانی دارد. این محصول شامل 12 تکه می باشد که به شرح هر یک از آن ها می پردازیم. این ست دارای یک ناخن گیر کوچک مناسب دست و یک ناخن گیر بزرگ مناسب پا می باشد. همچنین دارای ابزار های تمیز کردن زیر ناخن، تمیز کردن گوشت ها و پوسته های دور ناخن، تمیز کردن پوسته های روی ناخن است. دیگر اجزای آن شامل پوشر، سوهان ناخن، گوشت گیر، قیچی سر منحنی و موچین انبری می شود.

ست مانیکور 12 تکه با کیف چرمی دارای جنس استیل بوده که زنگ نمی زند و کند نیز نخواهد شد. بهداشت و زیبایی ناخن ها جزء عوامل بسیار مهم در بهداشت فردی ما می باشد. همچنین داشتن ناخن های زیبا نیاز رسیدگی و داشتن ابزار هایی دارد که همه در این کیف چرمی قرار داده شده است. این ست با کیف شیک بسیار مناسب هدیه برای عزیزان شما می باشد

  • ست 12 تکه
  • جنس استیل
  • قابلیت حمل آسان
  • با کیف چرمی
  • کیفیت بالا
  • بادوام و با کیفیت
  • دارای کیف چرمی با کیفیت
  • جنس تمام استیل
  • ضد زنگ و ضد ضربه
  • سبک و قابل حمل
محتوای ست
1. ناخن گیر کوچک 2.ناخن گیر بزرگ 3.گوشه گیر ناخن 4.قیچی سر منحنی 5.گوشت گیر 6.سوهان ناخن 7.موچین انبری 8.ابزار تمیز کردن زیر ناخن 9.پوشر 10. ابزار تمیز کردن گوشت ها و پوسته های دور ناخن 11.ابزار تمیز کردن پوسته های روی ناخن 12. ابزار سیقلی
جنس کیف
چرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ست دوازه تکه مانیکور ناخن مدل کیف چرمی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.