امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم آبرسان و ترمیم کننده کاملیا بیوآکوا - حجم ۳۰ میلی لیتر

BIOAQUA CAMELLIAS ANTI-OXIDATION NOURISHING ESSENCE- ۳۰ml

0
78,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روغن کاملیا که از دانه‌های گیاه کاملیا به دست می‌آید، قرن‌هاست که به دلیل خواص فوق‌العاده مراقبت از پوست مورد توجه بوده است. روغن کاملیا با ترکیب غنی از اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها، طیف گسترده ای از فواید را برای حفظ پوست سالم و درخشان ارائه می دهد.گنجاندن سرم و روغن کاملیا در روتین مراقبت از پوست شما می تواند فواید زیادی را ارائه دهد. عصاره کاملیا از مرطوب کنندگی عمیق و اثرات ضد پیری گرفته تا خواص جوان کننده و تسکین دهنده پوست، گنجینه ای طبیعی برای دستیابی به پوستی سالم و مغذی است. قدرت طبیعت را در آغوش بگیرید و پتانسیل روغن کاملیا را برای بهبود سفر مراقبت از پوست خود باز کنید و چهره ای شاداب و جوان را آشکار کنید که زیبایی را از درون می تاباند.

سرم کاملیا بیوآکوا برای افرادی که به دنبال راه‌حلی کارآمد برای مشکلات پوستی مانند خشکی، التهابات و چین و چروک هستند، یک انتخاب ایده‌آل است. این سرم با ترکیبات طبیعی و قدرتمند خود، به آبرسانی عمقی پوست و تغذیه آن کمک می‌کند. وجود آنتی‌اکسیدان‌ها در این محصول باعث می‌شود که از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت شود و به حفظ جوانی و طراوت آن کمک کند. این سرم برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند به بهبود ظاهر کلی پوست و افزایش درخشندگی و شفافیت آن کمک کند

ویژگی های سرم کاملیا بیوآکوا:

  • عصاره گل کاملیا: این عصاره به دلیل خواص ضد التهابی و آرام‌بخش خود، به کاهش قرمزی و التهابات پوستی کمک می‌کند.
  • آبرسانی عمقی: هیالورونیک اسید موجود در سرم به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.
  • محافظت آنتی‌اکسیدانی: آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این سرم از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.
  • بافت سبک و جذب سریع: این سرم با بافت سبک خود به سرعت جذب پوست می‌شود و احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی‌کند.
  • افزایش شفافیت پوست: استفاده منظم از این سرم باعث افزایش درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود و به بهبود رنگ پوست کمک می‌کند

سرم کاملیا بیوآکوا یک سرم تقویتی و مرطوب کننده مناسب استفاده روزانه می باشد. این سرم سرشار از آنتی اکسیدان است و از پوست شما در برابر آلینده های محیطی و اشعه های مضر آفتاب جلوگیری میکند این سرم سرشار از مواد مغذی مثل عصاره گیاه کاملیا، گلیسرین، هیالورونیک اسید، روغن های معدنی و… می باشد.

سرم کاملیا بیوآکوا از تولیدات جدید بیوآکوا است و از تکنولوژی جدید این شرکت در طراحی و ساخت آن استفاده شده، از این رو از قدرت جذب بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان احساس چسبندگی و سنگینی برای شما ایجاد نمیکند همچنین تاثیرگذاری بالایی داشته و پس از مدت کوتاهی تاثیرات آن را مشاهده می کنید.

این سرم بیوآکوا مناسب انواع پوست و همه سنین است و برای افرادی که میخواهند از پوست خود مراقبت کرده و با پیشگیری، مانع از بروز مشکلات پوستی در آینده شوند میتوانند با صرف هزینه کم به این هدف برسند. سرم کاملیا بیوآکوا با تامین مواد مغذی و جذب رطوبت و همچنین بخاطر داشتن آنتی اکسیدان های مختلف همه نیاز های پوست شما را برطرف کرده و با محافظت از پوست شما شادابی و طراوت جوانی را حفظ می کند.

با استفاده از سرم کاملیا بیوآکوا تولید کلاژن و چرخه بازسازی سلول های پوست تحریک شده و موجب تقویت خاصیت کشسانی پوست می شود. همینطور این سرم فرآیند بازسازی طبیعی پوست را بهبود داد و لایه های عمیق پوست را آبرسانی می کند و فیلتر یووی طبیعی دارد.

  • 30 میل
  • مناسب انواع پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • بسیار مغذی
  • نرم کننده
  • مناسب استفاده روزانه
  • تقویت کننده و محافظت کننده
  • تقویت کلاژن سازی و بازسازی سلول های پوست
حجم خالص
30 میلی لیتر
برند
بیوآکوا
دارای عصاره
گیاه کاملیا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم آبرسان و ترمیم کننده کاملیا بیوآکوا - حجم ۳۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.