امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

سرم اسنس کوزارکس مدل حلزون 96 درصد - حجم 100 میلی لیتر

Advanced Snail 96 Mucin Power Essence - 100 ml

0
800,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : سرم صورت ،

موسین حلزون ماده ای است که حلزون ها بطور طبیعی و بعنوان راهی برای محافظت از خود ایجاد کرده و ترشح میکنند البته باید دقت کنید این ماده دفعی و عادی حلزون نیست؛ موسین حلزون که با نام ترشح فیلتر شده هم شناخته میشود در واقعیت زمانی ترشح میشود که حلزون تحت استرس قرار میگیرد؛ بنابراین برای جمع آوری آن آسیب جانی به حلزون ها وارد نمیشود و درواقع جمع آوری این ماده طبیعی و cruelty free است. از آنجایی که موسین حلزون یک ماده دفعی ناشی از استرس است حاوی ترکیباتی هستند و از موادی تشکیل شده اند که برای ترمیم یا پیشگیری از آسیب‌ها به کار می‌روند. مانند گلیکوپروتئین، اسید هیالورونیک و اسید گلیکولیک برای آبرسانی پوست، فاکتورها و آنزیم های رشد برای تحریک رشد سلول‌های جدید پوست و کلاژن در ادامه با معرفی سرم اسنس کوزارکس مدل حلزون 96 درصد همراه ما باشید.

سرم اسنس کوزارکس مدل حلزون 96 درصد با حجم 100 میلی لیتر ، 96.3 درصد ماده تقویت کننده پوست و با بافت سبک وزن که به سرعت جذب پوست می شود تا از داخل درخشندگی طبیعی به پوست بدهد. این اسانس از موسین حلزون فیلتر شده مغذی و با تحریک کم ساخته شده است تا پوست شما را در تمام طول روز مرطوب و روشن نگه دارد.

حلزون هنگام حرکت ماده ای ترشح میکند که سرشار از مواد معدنی ، ویتامین ها ، آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است .موسین حلزون علاوه بر ترمیم فوق العاده نواقص پوست ، با ذخیره سازی رطوبت باعث درمان قرمزی ، حساسیت و التهابات پوست می شود .این ماده شگفت انگیز از هرگونه عفونت و تجمع باکتری های مضر نیز جلوگیری میکند.

در روند تولید این محصول هیچ آسیبی به حلزون ها وارد نمیشود و از هیچ فرایند خارجی برای تولید موسین استفاده نمیشود .حلزون ها بر روی توری در مکان تاریک رها می شوند تا به طور طبیعی از خود موسین بر جای بگذارند ‌.

هیالورونیک اسید، آلانتوئین، پانتنول و آرژنین 4 ترکیب فوق شگفت انگیز اسنس ترمیم کننده حلزون کوزارکس هستند. این ترکیبات قدرت بینظیری در ترمیم و درمان بافت سلولی پوست دارند. همچنین یک لایه محافظ بسیار قوی بر روی پوست ایجاد کرده تا سدی محکم در برابر عوامل مخرب محیطی باشد. اسنس ترمیم کننده حلزون کوزارکس با افزایش میزان الاستین، تولید کلاژن در پوست را افزایش میدهد. به همین دلیل میتوان گفت این اسنس در کاهش خطوط و چین و چروک پوست نیز بسیار موثر است.

ترکیبات فوق مغذی اسنس حلزون کوزارکس بدون هیچ گونه چربی و چسبندگی ، فورا به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ میکنند. بازسازی و ترمیم را از لایه های زیرین آغاز کرده و به سطح پوست میرسند. این محصول جذب حداکثری رطوبت، شادابی، طراوت و صاف شدن را برای پوست به ارمغان می اورد.

استفاده منظم از مخاط حلزون می‌ تواند پوست شما را به‌ صورت عمیق تغذیه، جوان و درخشان کند. این ترکیب سبب :

1- تولید کلاژن
این مخاط جادویی که حاوی فیتو موسین است، دارای مزایای ضد پیری است که می تواند پوست شما را از افتادگی نجات داده، و آن را سفت و کشیده کند. این امر به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک شایانی می‌کند.

2- آبرسانی عمیق پوست
یکی دیگر از مهم‌ترین فواید مخاط حلزون تغذیه و آبرسانی عمیق پوست صورت است که می‌تواند آن را برای مدت طولانی مرطوب و انعطاف پذیر نگه دارد. موسین ترشحی از حلزون حاوی 91- 98 درصد آب است.
به این دلیل است که می‌تواند برای آبرسانی پوست ماده بسیار مفیدی باشد و بدین شکل به شادابی و درخشندگی پوست کمک کند. همچنین دارای هیالورنیک اسید است که برای جوان‌سازی و آبرسانی پوست امری مهم و ضروری است.

3- روشن کردن رنگ پوست
موسین حلزون حاوی ویتامین B3 است که به نام نیاسینامید معروف است. این مخاط دارای اثرات روشن کنندگی است و به یکنواخت کردن رنگ پوست و روشن کردن آن معروف است.

4- کمک به بافت آسیب دیده : مخاط حلزون میتواند هر گونه آسیب پوستی مانند آکنه، لکه‌های پوستی تیره، لکه‌های ناشی ازپیری را اصلاح کند. همچنین می تواند به ترمیم سلول‌های آسیب دیده از اشعه ماورای بنفش خورشید نیز کمک کند.

5- کاهش التهابات پوستی
آلانتوئین نیز یکی دیگر از مواد مهمی است که در مخاط ترشحی حلزون وجود دارد. این ماده دارای خواص درمانی و تسکین دهندگی قوی است و روند ترمیم زخم را تسریع ببخشد. همچنین این ماده، به دلیل تاثیرات اعجاب‌انگیزی که دارد، به کمک پوست آمده و سلول‌های مرده را از بین برده و باعث ایجاد سلول‌های جدید می‌شود و از این طریق، به جوان‌‌سازی کمک می‌کند.

  • احیا کننده و بهبود دهنده بافت پوست
  • ترمیم کننده و تسکین دهنده
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • روشن کننده و درخشان کننده
  • دارای بافت غلیظ،سبک و زود جذب
  • جوانساز و ضد پیری پوست
  • مناسب انواع پوست
  • روشن کننده پوست های کدر
  • بهبود لکه های تیره و جای زخم
  • غنی شده با 96.3 درصد ماده تقویت کننده موسین حلزون
  • حجم : 100 میلی لیتر
  • ساخت کشور : کره جنوبی
حجم
100 میلی لیتر
ساخت کشور
کره جنوبی
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم اسنس کوزارکس مدل حلزون 96 درصد - حجم 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.