امتیاز 3 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

سرم لیفتینگ و ضد چروک بیوآکوا مدل بلوبری - 15 میل

Bioaqua lifting and anti-wrinkle serum 15m

0
55,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست ما دائما در معرض نور خورشید، مواد غیر بهدشتی، چربی های پوستی و محیطی، گرد و غبار، رادیکال های آزاد و … قرار دارد و این عوامل باعث آسیب رسیدن به پوست می شوند. همچنین با بالا رفتن سن، چربی زیر پوست به تدریج از بین می رود و کلاژن سازی در آن تضعیف می شود. در این حالت پوست حالت الاستیک و ارتجاعی خود را از دست می دهد و دچار چین و چروک، افتادگی و شل شدگی می شود. گاهی اوقات وراثت نیز به این مساله دامن می زند و خطوط صورت را در سنین پایین ایجاد می کند. برای ممانعت از پیدا شدن سر و کله چین و چروک و همچنین افتادگی پوست میتوانید از محصولات مختلفی استفاده کنید، یکی از این محصولات ، سرم بلوبری بیواکوا است! این سرم با آبرسانی و رطوبت رسانی قوی به پوست باعث جوانی ، پر کنندگی خطوط سطحی و تقریبا عمیق چروک پوست، سفت کنندگی پوست و شادابی و لطفات پوست می گردد.. در ادامه همین صفحه از وب سایت پردیس میکاپ، به نقد و بررسی بیشتری راجع به این محصول شگفت انگیز پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

سرم ضد چروک و لیفتینگ صورت بیوآکوا با فرمولاسیون گیاهی، حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان، ویتامین C و عصاره ی طبیعی بلوبری (زغال اخته) می باشد. عصاره زغال اخته یک پاکساز و آنتی باکتریال قدرتمند است. همچنین ویژگی های جوانسازی قابل توجهی دارد. این سرم مناسب استفاده پوست های ترکیبی به خصوص زبر و خشک است اما افراد با پوست مختلط و چرب نیز میتوانند از این محصول استفاده کنند.

اما بپردازیم به بررسی این سرم خوش قیمت! سرم بلوبری یا همان واندر سابق، دارای نفوذ و جذب بسیار بالایی می باشد و طی یک دوره مصرف اثر خود را به خوبی بروز می دهد. سرم لیفتینگ بلوبری بیوآکوا را می توانید با درمارولر نیز مورد استفاده قرار دهید. از ویژگی های قابل توجه آن نیز می توان به طور کلی به آبرسانی و لیفتینگ پوست صورت اشاره کرد.

این محصول ضد چروک جوانساز از برند محبوب بیوآکوا با سفت کردن بافت پوست و تقویت استحکام آن همراه است. این عمل آثار پیری زودرس را از بین می برد و طراوت را به پوست شما باز می گرداند.همچنین تحریک جریان گردش خون و کلاژن سازی بهتر پوست از سایر ویژگی های موثر این سرم مراقبتی می باشد. این محصول با حفظ آب در لایه میانی اپیدرم موجب شفاف تر شدن چند درجه ای رنگ پوست می شود. همچنین همانطور که گفتیم در ترکیب آن از عصاره طبیعی زغال اخته استفاده شده است که ساختار مغذی و تقویت کنندگی دارد. این عصاره به تحریک بافت زنده و درحال تکثیر پوست کمک می کند.

فرمولاسیون ویژه ی سرم لیفت و آبرسان صورت بلوبری واندر برند بیوآکوا موجب رفع التهاب و قرمزی می شود. این ترکیب، ضد حساسیت است و موجب تحریک بافت پوست شما نمی شود. این سرم پرطرفدار، منافذ باز پوست شما را می بندد و منافذ پر را تمیز می کند. این عملکرد از ایجاد جوش های چرکی جلوگیری می کند.

همانطور که گفتیم این محصول با جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوست، پیری را به تعویق می اندازد. علاوه بر استحکام پوست، حالت ارتجاعی و الاستیسته آن نیز بسیار مهم است. محصولی که بتواند خاصیت کشسانی اپیدرم را در کنار کلاژن سازی بهبود بخشد، بهترین انتخاب است. این سرم بلوبری بیوآکوا موجب حفظ کشسانی و تحریک ساخت الاستیک در این بافت می شود.

رفع شل شدگی و افتادگی پوست، دیگر مزیت این محصول پرطرفدار است. شل شدگی زیبایی را به هم می ریزد. افتادگی هم موجب کاهش اعتماد به نفس می شود. این اتفاق گاه طبیعی است و گاه غیرطبیعی. زمانی طبیعی است که با بالا رفتن سن خود را نشان دهد. در غیر این صورت به علت روش زندگی ناسالم یا وراثت اتفاق افتاده است. در هر حال نیاز به درمان و ترمیم وجود دارد. محصولی که در حال معرفی آن بودیم به خوبی امتحان خود را پس داده و نظرات مثبت مصرف کنندگان را در پی داشته است.

استفاده از این محصول در طول روز و شب بدون مانع است. اما بهترین زمان استفاده از آن، شب هنگام و قبل از خواب است. جذب سرم در این حالت به حداکثر می رسد. اگر به فکر تغییر هستید یک دوره کامل از آن استفاده کنید. سپس به وضوح شاهد بهبود وضعیت پوست خود خواهید بود. برای استفاده از این سرم ابتدا صورت خود را خوب بشویید. سپس با استفاده از یک حوله گرم آن را تمیز کنید. مقداری از سرم را بر روی انگشت خود بریزید و در ادامه آن را بر روی صورتتان بمالید. حدود پنج دقیقه به آرامی پوست صورت را ماساژ دهید تا جذب مواد این سرم به حداکثر برسد! توصیه می شود نواحی چین و چروک دار را بیشتر بمالید و همچنین تمام این مراحل را با آرامش انجام دهید.

اگر پوست حساسی دارید 10 دقیقه بعد از شستن صورت به انجام این مراحل اقدام کنید. با تمام این اوصاف، سرم لیفتینگ و آبرسان بیوآکوا، انتخاب ایده آلی به نظر می رسد. هم اکنون می توانید اقدام به خرید این سرم جادویی کنید. تاثیر آن بر جوانسازی پوست غیر قابل انکار است

  • حاوی عصاره طبیعی بلوبری، گلیسیرین، سدیم، آب و…
  • افزایش استحکام و خاصیت کشسانی پوست
  • ضد پیری و ضد چین و چروک
  • مغذی و تقویت کننده پوست
  • حفظ تعادل رطوبت پوست
  • درخشان کننده پوست
  • آنتی اکسیدان تقریبا قوی
  • حاوی ویتامین های مفید
  • ضد التهابات پوستی
  • مناسب برای انواع پوست
501 روز پیش

حجم و اندازه کوچیکی داره ولی کیفیتش عالیه . پیشنهاد میکنم استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم لیفتینگ و ضد چروک بیوآکوا مدل بلوبری - 15 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.