امتیاز 5 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری مدل کافئین - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG - 30ml

0
788,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از حساس‌ترین نقاط صورت، چشم و پوست اطراف آن می باشد که اولین علائم پیری و چین و چروک در این قسمت‌ها ایجاد می‌شود. عواملی مانند کار و خستگی زیاد، خواب کم، افزایش سن، استرس و دیگر عوامل روحی سبب می‌شوند به این نواحی آسیب رسیده شود. ما می‌توانیم با استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی این آسیب‌ها را به حداقل رسانده و یا آنها را به تعویق بیندازیم. از پر استفاده‌ترین محصولات مراقبتی برای این نواحی، کرم دور چشم می‌باشد که یکی از محبوب‌ترین آنها سرم دورچشم کافئین اوردینری می‌باشد.این سرم با بافت بسیار سبک خود ، که در آن ۵ درصد کافئین خالص و برگ درخت چای (EGCG) به کار رفته است، در مدت زمان کم ، پف های زیر چشم را محو کرده و تیرگی آن ها را به طور کامل از بین می برد. تحقیقات اخیر نشان داده که کافئین در کاهش سلولیت های پوستی نیز نقش بسزایی دارد. مصرف مداوم سرم دور چشم اوردینری می تواند به همه کسانی که به دلیل سبک زندگی نادرست، کم خوابی، کار زیاد با گوشی و رایانه و… دچار تیرگی و پف زیر چشم هستند کمک به سزایی کند

سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری مدلکافئین با حجم 30 میلی لیتر خالص ، یکی از بهترین  سرم ها برای از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم میباشد . این سرم غلیظ حاوی مقادیر بالایی از کافئین و آنتی اکسیدان هاست که می‌تواند لک ها و تیرگی ها و پف اطراف چشم را از بین ببرد. استفاده از این سرم به صورت موضعی بر روی پوست پف کرده‌ی زیر چشم، باعث تنگ شدن مویرگ‌های خونی زیر پوست شده و به آرامی ورم و تیرگی زیر چشم را از بین می‌برد. بنابراین کافئین همان ماده‌ی موثری است که در غلظت که ۵ درصد مورد استفاده قرار گرفته و باعث رفع پف زیر چشم و تیرگی آن می‌شود.

علاوه‌ بر کافئین ، در ترکیب این محصول از EGCG یا فنل‌های آنتی اکسیدان موجود در برگ چای سبز هم استفاده شده است. این فنل‌ها و آنتی اکسیدان‌ها از پوست زیر چشم در برابر آسیب عوامل اکسید کننده یا رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد عوامل آسیب‌رسانی هستند که با قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر خورشید (UV) ، افزایش سن، هوای آلوده و… فعال شده و پوست را به خطر می‌اندازند.

در حقیقت از آنجا که فعالیت رادیکال‌های آزاد باعث ایجاد بیماری‌های پوستی اعم از لک‌ها و پیری زودرس پوست می‌شود، می‌توان گفت که سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری از پوست حساس و ظریف زیر چشم در برابر این خطرات محافظت می‌کند. در چای سبز علاوه بر این فنل‌ها ، ویتامین C هم وجود دارد که باعث روشن شدن تدریجی پوست می‌شود.

همچنین این سرم حاضر حاوی گلیسیرین، اسید هیالورونیک، عصاره دانه سویا و اسید لاکتیک نیز هست. اسید لاکتیک ماده‌ی متداولی در محصولات پوستی است که تاثیر آن در لایه برداری ملایم از پوست و جوانسازی آن اثبات شده است. این اسید حتی پوست‌های خشک و حساس را تحریک نکرده و در کنار حذف سلول‌های مرده که باعث کدر و تیره شدن پوست می‌شوند، میزان تولید کلاژن را در پوست بالا می‌برد.

این سرم در کنار اثر شاداب کننده و ضد چروک ، از اثر عصاره دانه سویا که غنی از امگا۳، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها (بخصوص ویتامین E) است، بهره‌مند شده میباشد .

  • کاهش تیرگی اطراف چشم
  • کاهش پف دور چشم
  • ترمیم کننده پوست اطراف چشم
  • محافظ از پوست دور چشم در برابر نور آفتاب
  • حاوی کافئین با غلظت 5 درصد
  • مناسب انواع پوست ها
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل و گلوتن
  • ساخت کشور کانادا

برای استفاده از این سرم بهتر است ابتدا صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید تا پوست خشک و تمیز شود. سپس مقدار کمی از این سرم را روی قسمت‌های تیرگی و پفی دور چشم به طور ملایم و با حرکات دورانی ماساژ دهید.

علاوه بر این، بهتر است از این سرم هر روز صبح و شب استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در کاهش تیرگی و پفی دور چشم ببینید.

حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
کانادا
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری مدل کافئین - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.