امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم ضد جوش اوردینری مدل نیاسینامید - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% - 30ml

0
690,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جوش، یکی از مشکلات پوستی رایج است که در اثر تراکم بالای باکتری ها، گردش خون نامناسب و هورمون های پوستی ایجاد می شود. جوش معمولاً در مناطقی از صورت که دارای بیشترین تراکم غده های چربی هستند، مانند پیشانی، بینی و چانه، شکل می‌گیرد. علائم جوش شامل قرمزی، التهاب، بیشتر شدن اندازه، تشکیل پوست‌های سفید روی جوش و درد می باشد. سرم ضد جوش اوردینری مدل نیاسینامید سال‌هاست که به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت از پوست شناخته شده و استفاده منظم از آن، به مرور زمان منجر به کنترل چربی و رفع جوش‌های صورت می‌شود. فرمولاسیون ویژه این سرم، به خوبی منافذ باز پوست را از بین برده و جای جوش‌های از بین رفته را ترمیم می‌کند. سرم نیاسینامید متشکل از 10 درصد نیاسینامید اسید خالص و 1 درصد زینک است.

سرم ضد جوش اوردینری مدل نیاسینامید با حجم خالص 30 میلی لیتر ، یکی از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین سرم ها برای از بین بردن جوش و آکنه می باشد.

 این سرم ضد جوش باعث ایجاد تعادل در میزان ترشح چربی به سطح پوست با  استفاده از تاثیر‌گذاری بر غدد مولد چربی می‌شود. به همین خاطر اگر شما از جوش‌های مزمن و آکنه با علل خاص رنج می‌برید، می‌توانید از درمان‌های دارویی در کنار سرم نیاسینامید که حاوی یک درصد زینک است، استفاده کنید تا تاثیرگذاری بیشتری را در روند بهبود خود شاهد باشید. از دیگر خواص این سرم می‌توان به جلوگیری از التهاب پوست، کاهش باکتری‌های سطح پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوستی و خطوط ریز صورت اشاره کرد. فرمولاسیون محلول در آب، فاقد چربی بودن و دارا بودن pH متعادل بین 5.5-6.5 باعث شده تا سرم نیاسینامید و زینک اوردینری برای انواع پوست‌ مناسب باشد.

همچنین این سرم دارای فرمولاسیون پیشرفته و عملکرد بسیار قوی می‌باشد و توسط متخصصان پوستی و با بهره گیری از تکنولوژی‌‌های نوین تهیه شده‌است. این سرم در واقع یکی از بهترین سرم‌ها برای پوست‌های ناهموار و مستعد آکنه است. این محصول در دفعات اولیه مصرف، به خوبی چربی پوست را کنترل کرده و مانع برق افتادن آن می‌شود و  تاثیر چشمگیری بر روی رفع جوش‌های مقاوم و جوش‌های زیر پوستی میگذارد و از بروز مجدد آن ها نیز پیشگیری می‌نماید. سرم نیاسینامید اردینری پوست را کاملا پاکسازی کرده و  قرمزی و التهاب آن را درمان می‌کند. این سرم همچنین اثرات ضد پیری داشته و سبب یکدست شدن پوست می‌شود.

مواد اصلی تشکیل دهنده سرم نیاسینامید اوردینری

  1. نیاسینامید: یک ترکیب ویتامین B3 است که به عنوان یک ماده ضد التهابی و ضد باکتریایی برای پوست شناخته شده است. نیاسینامید به طور موثری به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می کند و درمان جوش های ریز پوست را تسهیل می کند.
  2. زینک پیریتیون: یک ترکیب ضد باکتری و ضد قارچ است که به عنوان یک ماده درمانی برای پوست استفاده می شود. زینک پیریتیون به طور موثری به کاهش باکتری های موجود در لایه های عمیق پوست کمک می کند و باعث بهبود علائمی مانند جوش ها، دردهای پوستی و خارش می شود.
  3. اوردین: یک ترکیب آنتی اکسیدان و ضد التهابی است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده و الیاف ساز برای پوست شناخته شده است. اوردین به عنوان یک حفاظت کننده برای پوست عمل می کند و به کاهش سطح تحریک پذیری پوست کمک می کند.
  4. آلانتوئین: یک ترکیب ضد التهابی و آبرسان است که در بهبود ترک های پس از جوش ها، خشکی و التهابات پوستی مفید است. آلانتوئین به عنوان یک مرطوب کننده و محافظ پوست عمل می کند و به بهبود نرمی و لطافت پوست کمک می کند.
  5. هیالورونیک اسید: یک ترکیب رطوبت رسان قدرتمند است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده و الیاف ساز برای پوست شناخته شده است. هیالورونیک اسید به پایداری و نرمی پوست کمک می کند و به آبرسانی پوست کمک می کند.
  • کوچک کننده منافذ باز
  • درمان کننده آکنه یا جوش
  • ضد لک
  • کنترل غدد ترشح کننده چربی
  • مناسب انواع پوست‌ها
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن
  • فاقد عطر
  • حجم ۳۰ میلی لیتر
  • ساخت کشور کانادا

برای استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری، چند قطره از  آن را صبح و عصر بر روی پوست خود بمالید. سپس فرصت دهید تا جذب پوستتان شود. توجه داشته باشید که قبل از استفاده سرم نیاسینامید اوردینری، نباید از هیچ گونه ای مرطوب کننده یا کرم سنگین استفاده کنید.

حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
کانادا
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم ضد جوش اوردینری مدل نیاسینامید - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.