امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم ضد لک اوردینری مدل آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary Alpha Arbutin 2% + HA Serum - 30ml

0
825,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست در گذر زمان و با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آسیب ‌‌های محیطی دچار مشکلات و عوارض متعددی خواهد شد. آلودگی هوا، اشعه ‌های مضر نور خورشید، لک‌های ناشی از جای زخم و جوش‌ها و تجمع سلول‌های مرده و ضخیم شدن پوست باعث تیره و کدر شدن پوست و ایجاد لک می‌شوند. در این شرایط لایه برداری از پوست بسیار حائز اهمیت می‌باشد.سرم آلفا آربوتین و هیالورونیک اسید اوردینری حاوی ماده آلفا آربوتین است و با لایه برداری از سطح پوست به رفع لک‌های صورت و جای جوش‌ها کمک کرده و باعث شفاف شدن پوست می‌شود. برای تامین رطوبت پوست و جلوگیری از خشک و حساس شدن آن در اثر لایه برداری از ترکیبات آبرسان مانند هیالورونیک اسید نیز در این سرم استفاده شده‌است. این سرم بسیار سبک است و به راحتی جذب می‌شود و باعث ایجاد حس سنگین شدن یا پیل شدن روی پوست نمی‌شود.

سرم ضد لک اوردینری مدل آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید با حجم خالص 30 میلی لیتر ، یکی از بهترین و مرغوب ترین سرم های ضد لک می باشد که لکه‌ های پوستی ناشی از هایپر پیگمنتیشن یا همان لک های ناشی از اختلالات پوستی را کمرنگ کرده و از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری می کند. این سرم با یکنواخت کردن رنگ پوست، چهره‌ای صاف، زیبا و بی نقص به شما هدیه می‌دهد. تعادل و یکنواختی‌ که این سرم صورت در رنگ پوست ایجاد می‌کند، باعث جوان‌تر دیده شدن شما هم خواهد شد.

به طور معمول از غلظت استاندارد یک درصد آلفا آربوتین در محصولات پوستی استفاده می‌شود، اما در این سرم ، غلظتی بالغ بر ۲ درصد داشته و اثرگذاری آن نیز به همین نسبت بیشتر است. همچنین آلفا آربوتین از نظر قدرت تاثیرگذاری بیشتر از دو فرم دیگر خود یعنی Arbutin و Beta Arbutin عمل می‌کند.

همچنین، از نوعی هیالورونیک اسید در فرمولاسیون این سرم  استفاده شده تا ضمن کمک به آبرسانی پوست، به تزریق بهتر آلفا آربوتین به اعماق پوست کمک کند. نکته‌ی دیگر در مورد این محصول آن است که آلفا آربوتین در حضور آب ، نسبت به تخریب بسیار حساس بوده و از آن‌جا که در ترکیب سرم حاضر از آب استفاده شده، اسید یا همان PH آن به گونه‌ای تنظیم شده تا این تخریب به حداقل‌ترین میزان ممکن برسد. به همین دلیل سرم فوق دارای PH یا اسیدیته‌ی بین ۴.۸۵ تا ۴.۹ است.

از این سرم می‌توان بر روی انواع پوست از نرمال گرفته تا پوست‌های چرب، خشک، مختلط و حتی حساس می‌توان استفاده نمود. این محصول را به تمام افرادی که از جای باقیمانده از جوش یا لک‌های قهوه‌ای ناشی از نور خورشید خسته شده‌ یا با بالا رفتن سنشان نگران ظهور لکه‌های تیره بر روی پوست هستتند، پیشنهاد می‌کنیم. به علاوه این محصول ضد لک می‌تواند به طرز قابل توجهی کک و مک موجود در پوست برخی افراد را کمرنگ و درمان کند تا پوست بهتر و زیباتری داشته باشند.

  • حاوی هیالورونیک اسید جهت آبرسانی
  • حاوی آلفا آربوتین با غلظت 2 درصد
  • از بین برنده لک ها  ، کک و مک و سیاهی پوست
  • روشن کننده و یکدست کننده رنگ پوست
  • حاوی ویتامین B5 جهت افزایش جذب و رطوبت پوست
  • کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • فاقد الکل، چربی و گلوتن
  • فاقد عطر
  • مناسب انواع پوست
  • حجم ۳۰ میلی لیتر
  • ساخت کشور کانادا

از این سرم روزانه دو بار ، صبح‌ ها و شب ‌ها در روتین مراقبت پوستی استفاده نمایید. چند قطره از سرم را بر روی پوست تمیز زده و ماساژ دهید تا جذب پوست شود.از این سرم می توان هم به صورت موضعی بر روی لک ها و هم روی کل صورت استفاده نمود.از تماس این سرم با پوست اطراف چشم خودداری شود.

حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
کانادا
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم ضد لک اوردینری مدل آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.