امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم ضد چروک اوردینری مدل رتینول - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary Retinol Serum 1% in Squalane - 30ml

0
810,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رتینول یکی از ترکیبات قوی ضد پیری و یکی از مشتقات ویتامین A است. این ماده در اکثر مواد بهداشتی برای مراقبت از پوست موجود است، اما سرم رتینول ۱٪ اوردینری با درصد قابل ملاحظه خود تاثیرگذاری بالایی برای این محصول ضد چروک  ایجاد کرده‌ است.رتینول باعث افزایش سوخت‌ و ساز و تولید سلول‌های جدید پوستی می‌شود و همین مسئله سطح کلاژن موجود در پوست را افزایش می‌دهد. به همین علت پوست شما را از شر چروک‌ها خلاص می‌کند. افزایش کلاژن همچین باعث جلوگیری از افتادگی و پیری پوست شما نیز می‌شود و استحکام آن را افزایش خواهد داد.این ماده موثره موجود در سرم رتینول ۱% اوردینری، دارای خاصیت روشن‌کنندگی پوست است و از بین برنده لکه ‎های ایجاد شده بر سطح آن که در اثر عوامل مختلفی ایجاد شده است، به‌شمار می‌آید. به همین علت یکی از اصلی‎ ترین درمان‌ها برای مبتلایان مشکلات پوستی از جمله آکنه و پسوریازیس، استفاده از رتینول است.

سرم ضد چروک اوردینری مدل رتینول با حجم خالص 30 میلی لیتر ، قادر است خطوط و چروک ها و علائم پیری پوست را به خوبی کاهش دهد، این محصول حاوی رتینول خالص که از مشتقات ویتامین A بوده می باشد و علاوه بر آن حاوی هیالورونیک اسید و عصاره میوه ها نیز هست و ضمن کاهش چروک و لکه ها و تیرگی های سطحی از آکنه ها نیز جلوگیری کرده و پوستی جوان، درخشان و یکدست را به شما هدیه می دهد.

سرم ضد چروک رتینول 1% اوردینری کلاژن سازی را افزایش داده و از افتادگی و پیری پوست شما جلوگیری می کند و در مجموع محصول مراقبتی موثری است که ضمن هدیه دادن پوستی شاداب به شما آن را سفت کرده و روند پیری آن را به تاخیر می اندازد.

در فرمولاسیون این محصول با حذف آب و جایگزینی ترکیب اسکوآلن به جای آن، محیط آرامش بخشی را برای حداکثر تاثیر رتینول بر روی پوست ایجاد می نماید و قدرت اثر این محصول را به طور چشمگیری افزایش می دهد.در ترکیبات این محصول از آب، الکل، اسانس، سیلیکون و گلوتن استفاده نشده است و همچنین این محصول وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است. از دیگر ترکیبات این سرم می توان به عصاره رزماری اشاره داشت که تغذیه کننده و استحکام بخش پوست بوده و در کنار روغن جوجوبا تقویت کننده پوست می باشد.

  • کاهش علائم پیری و خطوط و چروک ریز پوست
  • بهبود انواع لکه ها و تیرگی ها و روشن کننده پوست
  • یکدست کننده ناهمواری های بافت پوست
  • کاهش جوش و آکنه های صورت
  • بازسازی کننده و جوان کننده
  • لایه برداری سطحی و رفع لایه های مرده پوست
  • کاهش روند تحلیل پوست و جلوگیری از پیری زودرس
  • حاوی رتینول خالص
  • حجم ۳۰ میلی لیتر
  • ساخت کشور کانادا

پوست خود را با یک محصول شوینده تمیز کنید و خشک کنید.
چند قطره از سرم را به آرامی روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. از فشار زیاد خودداری کنید، زیرا این ممکن است باعث تحریک پوست شود.
بعد از استفاده از سرم، منتظر بمانید تا به خوبی در پوست جذب شود. برای این کار بهتر است حداقل ۳۰ دقیقه قبل از استفاده از هر محصول دیگری روی پوست خود از سرم استفاده کنید.

حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
کانادا
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم ضد چروک اوردینری مدل رتینول - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.