امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم لایه بردار و ضد جوش اوردینری مدل سالیسیلیک اسید - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary Salicylic Acid 2% Solution - 30ml

0
720,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری ، جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات اوردینری در دنیا به حساب می‌آید. این سرم برای افراد به خصوص نوجوانان و جوانانی که با مشکل آکنه و جوش و آثار بجای مانده از آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار مناسب است و به طور خاصی به کاهش انواع آکنه کمک می‌کند.  سرم سالیسیلیک اسید اوردینری یک ضد لک عالی نیز به حساب می‌آید و توانایی کاهش چشمگیر لک‌های ایجاد شده در اثر جوش و سایر عوامل را داراست.      این سرم همانند سرم پیلینگ اوردینری و سرم لاکتیک اسید اوردینری یک لایه بردار است. سالیسیلیک اسید اوردینری با لایه برداری موثر سلول‌های مرده پوست را از بین برده و منافذ پوست را کوچک می‌کند.یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول این است که ناهمواری‌های بافت پوست را اصلاح کرده و پوست را یکدست و صاف می‌کند و به وضوح شفافیت پوست را افزایش داده و پوست را روشن‌تر می‌کند.

سرم لایه بردار و ضد جوش اوردینری مدل سالیسیلیک اسید با حجم خالص 30 میلی لیتر ، محصول کشور کانادا، یکی از سرم های مراقبت پوستی بسیار موثر است

این سرم دارای غلظت 2٪ اسید سالیسیلیک است که به عنوان یک بتا هیدروکسی اسید (BHA) عمل می کند. این غلظت مناسب برای تسکین پوست و کاهش آکنه و تراکم چربی پوستمی باشد.

این سرم بافت مرده پوست و ناخالص هایی را که می توانند منجر به مسدود شدن منافذ پوست شوند را از بین می برد از این رو از انسداد منافذ و ایجاد جوش و آکنه پیشگیری می کند. سرم اسید سالیسیلیک 2 درصد اوردینری در کنترل میزان سبوم یا چربی پوست نیز موثر است. این سرم به مرور و با استفاده مداوم به کوچک شدن منافذ باز پوست کمک می کند و  فرمولاسیونی وگان و بدون تست حیوانی داشته و فاقد الکل، روغن، چربی، سیلیکون و گلوتن است.

سالیسیک اسید موجود در این محصول یک بتا هیدروکسی اسید است که پوست را لایه برداری می کند ، پس اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید یا جوش های سرسیاه و میلیا منافذ پوستتان را بسته است می توانید از این سرم برای حل این مشکلات استفاده کنید. سرم سالیسیلیک اوردینری لایه فوقانی پوست را لایه برداری کرده و به داخل آن نفوذ می کند تا فولیکول های مسدود شده را باز کند در نتیجه از آکنه و جوش جلوگیری می کند.

  •  لایه برداری و حذف سلول های مرده و ناخالصی های پوست
  •  پاکسازی منافذ پوست و جلوگیری از مسدود شدن آن
  •  پیشگیری و درمان جوش ها و آکنه ها
  • مبارزه با ظاهر لکه های تیره و جای آکنه و جوش های پوستی
  •  شفاف کننده و یکدست کننده پوست
  •  دارای فرمول سبک و ملایم
  •  کنترل میزان سبوم یا چربی پوست و کاهش منافذ باز
  •  وگان و بدون تست حیوانی
  •  فاقد الکل، روغن، چربی، سیلیکون و گلوتن
  • مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست مستعد جوش و لک
  • حجم ۳۰ میلی لیتر
  • ساخت کشور کانادا

اول از همه، صورتتان را پاکسازی و خشک کنید و سپس دو تا سه قطره از این آن را به خوبی روی صورتتان (بجز: دور چشم، اطراف لب و روی جوشهای باز ) پخش کنید. اگر پوستی مختلط دارید، بهتر است از این سرم در مناطق چرب صورتتان استفاده کنید.

حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
کانادا
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم لایه بردار و ضد جوش اوردینری مدل سالیسیلیک اسید - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.