امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

سرم آبرسان هیالورونیک اسید (HA) بیواکوا - حجم ۱۰۰ میلی لیتر

BIOAQUA Hyaluronic Acid Essence - 100ml

0
98,520 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درباره غوغای سرم ها در دنیای محصولات مراقبت از پوست چیزی شنیده اید؟ شاید دلیل ورود شما به این صفحه هم دریافت راهنمای خرید سرم خوب و عالی و هم یک محصول بسیار با کیفیت همچون این سرم هیالورونیک اسید از برند بیوآکوا برای زیبایی بخشیدن به چهره ای که دارید، است. همان طور که اطلاع دارید سرم ها همزمان می توانند چندین مشکل پوستی را حل کنند، پس اصلا از این همه تبلیغ برای سرم از برند و مدل های مختلف تعجب نکنید. ما نیز این بار با معرفی یکی از پر فروش ترین سرم های موجود در جهان، می خواهیم زیبایی و شادابی را به پوست های شما هدیه دهیم.

قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که، این سرم به هیچ عنوان چرب و چسبناک نیست و پس از استفاده، پوست صورت نیاز به شستشو ندارد. سرم هیالورونیک اسید با تامین آب مورد نیاز پوست، حس طراوت و شادابی را به شما می بخشد. همان طور که اشاره شد، این محصول پرفروش از برند بیوآکوا در محتویات خود حاوی مقدار بسیار زیادی مرطوب کننده است، از همین رو با احیای پوست به سوی ترمیم کردن پوست و حل مشکلات آن، همچون درمان جای زخم و چین و چروک قدم بر می دارد.

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا در روز های اول استفاده، به صورت کامل به تغذیه پوست شما و از بین بردن مشکلاتی همچون چین و چروک و خشکی و زبری می پردازد. با ادامه مرتب و روزانه روند استفاده، این سرم به آبرسانی و مرطوب کردن پوست می پردازد.

سرم روشن کننده و ضد چروک پوست بیوآکوا عصاره هیالورونیک اسیدبا کیفیت و فرمولاسیونی ویژه و باورنکردنی تولید شده است. این سرم با جذب سریع به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و در نتیجه به دلیل دارا بودن عصاره شگفت انگیز هیالورونیک اسید سبب درخشانی رنگدانه های پوست شده و کلاژن سازی پوست را تحریک کرده که این امر موجب جوانی و شادابی پوست شده و خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست دوباره افزایش پیدا می کند این محصول هیچگونه حساسیت و عوارضی نداشته و از بین برنده جای انواع لک، کک و مک، خال و جوش های سر سیاه بوده و پوست را آبرسانی و هیدراته می کند و در نتیجه خشکی پوست را برطرف خواهد کرد و به علاوه این محصول با پاکسازی پوست باعث میشد منافذ باز خیلی سریع بسته شوند.

تا اینجای مطلب سعی کردیم خواص و فواید استفاده از سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا را به صورت کامل و جامع برای شما توضیح دهیم، در ادامه نیز دیگر ویژگی های محصول را به صورت کلی و خلاصه برای درک بهتر شما شرح می کنیم.

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی پوست
  • متعادل سازی چربی پوست و بخشیدن شادابی و طراوت به آن
  • مناسب برای انواع پوست خانم ها و آقایان
  • از بین بردن سلول های مرده و جایگزین کردن سلول های جوان
  • کم رنگ کردن چین و چروک و همچنین جای زخم بر روی پوست صورت
  • سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا از بین برنده خشکی و زبری پوست است
  • حاوی مقدار بسیار زیادی از مواد تغذیه کننده پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه و جا دادن در روتین پوستی

همان طور که می دانید انجام روتین پوستی به یک امر اساسی در زندگی هر فرد به خصوص خانم ها تبدیل شده است. لازم است بدانید سرم ها در آخرین مرحله انجام روتین پوستی استفاده می شوند، نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا بسیار ساده است، کافیست با قطره چکان همراه محصول، چند قطره از سرم را بر روی پوست خود بگذارید، سپس آن را پخش کنید و با استفاده از دست کمی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. (توجه داشته باشید بعد از استفاده از سرم، پوست شما به شستشو احتیاج ندارد.)

توصیه : در روز، استفاده از ضد آفتاب فراموش نشود.

جنس بدنه
شیشه
حجم خالص
100 میلی لیتر
مناسب برای پوست های
انواع پوست
306 روز پیش

این سرم ابرسانیش حرررف نداره
یه توصیه بهتون بکنم
قبل از مصرف صورتتون رو نم دار کنید
اثر سرم ده برابر میشه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم آبرسان هیالورونیک اسید (HA) بیواکوا - حجم ۱۰۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.