امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم آبرسان و روشن کننده هپی لیدی مدل ویتامین سی - 100 میلی لیتر

Happy Lady Vitamin C Serum - 100ml

118,000
94,950 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات زیادی در بازار وجود دارند که در روشن کردن پوست صورت، قدرتمند عمل میکنند. یکی از این محصولات، سرم ویتامین سی از برند ایتالیایی هپی لیدی است! این سرم داری 100 میلی لیتر حجم خالص است و دارای ویژگی آبرسانی، روشن کنندگی و همچنین کم رنگ کردن لک های پوستی می باشد. در ادامه این سرم را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم؛ در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید توصیه میکنیم حتما نقد و بررسی آن را بررسی بفرمایید.

سرم ویتامین سی هپی لیدی یکی از ضروریات مراقبت از پوست است که فواید متعددی برای پوست شما دارد. این سرم از مرطوب‌کننده و آبرسان گرفته تا افزایش تولید کلاژن و روشن‌کردن پوست، نگرانی‌های مختلف مراقبت از پوست را برطرف می‌کند و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند.

سرم پوست هپی لیدی مدل ویتامین C را بخشی از روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید و از چهره ای شاداب و درخشان برخوردار شوید. این سرم یک محصول مراقبت از پوست قدرتمند و موثر است که می تواند پوست شما را متحول کند. این سرم با ترکیبات ضروری مانند ویتامین C، ویتامین E، کلاژن و اسید هیالورونیک، فواید زیادی برای پوست شما ارائه می دهد.

سرم ویتامین C هپی لیدی برای انواع پوست مناسب است و می تواند در برنامه روزانه مراقبت از پوست شما گنجانده شود. کافی است چند قطره از سرم را روی پوست تمیز بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. برای نتایج مطلوب، استفاده مداوم از سرم و پیگیری با مرطوب کننده توصیه می شود.

  • روشن کنندگی: سرم ویتامین سی هپی لیدی با داشتن ویتامین C یا آسکوربیک اسید به عنوان یکی از روشن کننده های طبیعی، می تواند لک ها و تیرگی های پوست شما را از بین ببرد و رنگ پوستتان را روشن تر کند.
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست : این سرم با دارا بودن مواد تحریک کننده کلاژن سازی در پوست، می تواند کلاژن سازی پوست شما افزایش دهد و چین و چروک های پوست را کاهش دهد. استفاده از این سرم باعث شاداب و جوانتر شدن پوست می شود و خاصیت کشسانی پوست شما با استفاده از این محصول افزایش خواهد یافت.
  • آبرسانی فوق العاده: با وجود هیالورانیک اسید (HA) در فرمولاسیون سرم ویتامین سی هپی لیدی، با استفاده از این سرم تمام لایه های پوست شما آبرسانی می شود و پوست نرم و مرطوبی خواهید داشت.
  • رفع آکنه و جای جوش: این سرم با استفاده از ویتامین C و ویتامین E می تواند آثار جوش و آکنه را بر روی پوست شما کمرنگ کند و به تدریج از بین ببرد.
  • کاهش الهابات پوستی: ویتامین E یکی از ترکیبات این سرم است که باعث کاهش التهابات و قرمزی های پوست می شود، با تداوم استفاده در مصرف این سرم شاهد از بین رفتن التهابات پوستی خود خواهید بود.
  1. ابتدا پوست خود را با استفاده از شوینده صورت مناسب به خوبی بشویید و کاملا خشک نمایید.
  2. چند قطره از سرم را با استفاده از قطره چکان بر روی نقاط مختلف صورت خود بچکانید.
  3. به آرامی سرم را بر روی پوست صورت ماساژ دهید تا کاملا جذب پوستتان شود.
  4. ماساژ دادن پوست را تا زمان جذب کامل سرم ادامه دهید.
  5. پس از جذب سرم نیازی به شستن و آبکشی نیست و می توانید پس از چند دقیقه از سایر محصولات پوستی استفاده نمایید.

در صورتی که پوست شما حساس است یا سابقه آلرژی های پوستی دارید، مانند هر محصول پوستی دیگر قبل از شروع مصرف، یک قطره از سرم را به پوست پشت گوش خود بمالید. در صورتی که طی 24 ساعت عارضه ای مشاهده نکردید، می توانید با خیال راحت از محصول استفاده نمایید.

حجم خالص
100 میل لیتر
مناسب برای
همه نوع پوست بجز پوست های جوش دار
تحت لیسانس
ایتالیا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم آبرسان و روشن کننده هپی لیدی مدل ویتامین سی - 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.