امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

سرم آبرسان پوست ایمیجز مدل پرتقال خونی - حجم 100 میلی لیتر

Images Blood Orange Skin Hydrating Serum

0
93,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبک زندگی روزمره نوین آسیب های شدیدی را به پوست وارد می کند. برای مثال میتوان قرار گیری در شرایط آلوده محیطی، نور آفتاب، کم خوابی و.. را نام برد. سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بخاطر وجود مواد مغزی و فرمولاسیون کاملی که دارد می تواند به کنترل آسیب های پوستی و افزایش سلامتی پوست شما کمک کند. سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز با انواع مواد مغذی و تقویت کننده پوست شمارا به شدت تغذیه می کند، چین و چروک و آثار پیری را کاهش می دهد، رنگ پوست شما را اصلاح می کند و خاصیت ارتجاعی و نرمی پوست را افزایش می دهد. سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز برای غنی سازی پوست طراحی شده و با نفوذ به عمق پوست، کمبود های آن را تا حد بسیار زیادی برطرف می کند و شادابی و انرژی را به پوست شما هدیه می دهد.

پوست به عنوان یکی از ارگان های مهم بدن که وظیفه مهم مراقبت از سایر ارگان ها را داشته و همچنین نقش مهمی نیز در زیبایی هر فرد دارد، می تواند در مقابله با عوامل مختلف مانند آلودگی هوا و نور آفتاب به سرعت آسیب دیدگی و شادابی و سلامت خود را از دست بدهد.

همچنین عوامل مختلف دیگری همانند عوامل ژنتیکی و همچنین استفاده از مواد آرایشی به صورت مکرر نیز می تواند باعث آسیب دیدگی پوست شده و مشکلاتی مانند چین و چروک و جوش را بر روی پوست ایجاد نماید. به همین خاطر هر فردی نیاز به استفاده از یکسری محصولات مراقبت پوستی در یک روتین پوستی روزانه دارد تا بتواند با استفاده از آن ها طراوت و شادابی را به پوست با تغذیه و ترمیم آن بازگرداند. البته در هنگام خرید این محصولات باید دقت داشته باشید که این محصولات با پوست شما سازگار بوده و بتواند تاثیرگذاری مورد انتظار شما را بر روی پوست بگذارد. محصولاتی که نیاز دارید حتما از آن ها در روتین پوستی روزانه خود استفاده نمایید، آبرسان ها و مرطوب کننده های پوستی، ژل های شستشوی صورت، ضد آفتاب ها و دیگر محصولات تاثیرگذار مانند ضد جوش ها و ضد چروک ها می باشد که استفاده از آن ها می تواند کمک نماید تا پوستی سالم تر و زیبا تر داشته باشید. محصولاتی همانند سرم مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز نیز در بازار موجود می باشند که می تواند کمک نماید تا بتوانید پوست خود را مرطوب کرده و تقویت نمایید.

برای اینکه پوست خود را به خوبی آبرسانی و تغذیه نمایید، استفاده از محصولاتی همانند سرم مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز می تواند برای شما کمک کننده بوده و شما با استفاده از این محصولات، پوستی سالم و شاداب برای خود به ارمغان آورید.

این محصول فواید زیادی برای پوست داشته و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به خواص آبرسانی آن اشاره نمود که می تواند کمک نماید تا چین و چروک روی پوست خود را خوبی از بین ببرید. همچنین غنی شدن سرم مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز با ویتامین C می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید پوست خود را از التهابات روی پوست در امان نگه داشته و پوست خود را جوان و شاداب نگه دارید.

استفاده مداوم از سرم مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز می تواند به پوست کمک نماید تا نرم مرطوب باقی مانده و همواره پوست طراوت و شادابی خود را حفظ نماید. این محصول غنی شده با مواد طبیعی بوده و استفاده از آن برای انواع پوست می تواند موثر باشد.

پرتقال یکی از مرکبات بسیار محبوب در بین افراد می باشد که به دلیل خواص و ویتامین های عالی که دارد، می تواند برای سلامت بدن حتی پوست نیز بسیاری مفید باشد. عصاره پرتقال می تواند به تغذیه و ترمیم بافت پوست کمک کرده و شما بتوانید با استفاده از آن پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشید.

از مهم ترین خواصی که می توان برای عصاره پرتقال نام برد، خواص جوانسازی آن می باشد که می تواند کمک نماید تا پوست را از چین و چروک درمان کرده و به دلیل اینکه غنی شده از آنتی اکسیدان ها می باشد، می تواند در برابر رادیکال های آزاد از پوست محافظت نماید. همچنین عصاره پرتقال می تواند التهابات روی پوستی را نیز به دلیل غنی شدن با ویتامین C نیز درمان کرده و از آفتاب سوختگی پوست شما نیز جلوگیری نماید.

به همین دلیل استفاده از محصولاتی همانند سرم مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز که غنی شده با عصاره این میوه می باشند، می تواند برای پوست بسیار مفید بوده و خواص و ویژگی های محصول را نیز به طور کامل در زیر آورده ایم تا با مطالعه کامل آن، محصول را خریداری و استفاده نمایید.

  • آبرسان قوی پوست صورت
  • بهبود کم آبی و خشکی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • رفع چین و چروک های پوستی
  • جوانساز پوست صورت
  • بهبود جای جوش و زخم های سطحی
  • شاداب کننده پوست صورت
  • کمک به نرمی پوست

برای استفاده از سرم آبرسان و تغذیه کننده ایمیجز مدل پرتقال خونی، ابتدا صورت خود را با استفاده از مواد شوینده مناسب بشویید تا هیچگونه چربی، آلودگی و آرایشی روی سطح پوست باقی نماند. تمیز بودن پوست صورت به جذب و اثر گذاری بهتر این سرم کمک میکند. بعد از اینکه پوست صورت خود را خشک کردید، مقداری از محلول این سرم را با استفاده از قطره چکان موجود در سرم، به روی نواحی مختلف صورت بچکانید و حدود 10 دقیقه بصورت دورانی استفاده کنید

هفته ای 3 بار میتوانید از این سرم استفاده کنید

بعد از مصرف حداقل نیم ساعت از شستشوی صورت پرهیز کنید، اجازه دهید محلول به خوبی به پوست نفوذ کند.

حجم
100 میلی لیتر
جنس بدنه
شیشه ای
مناسب برای
همه نوع پوست
377 روز پیش

این سرم خیلی معروفه و تازه سفارش دادم
امیدوارم خوب باشه

370 روز پیش

دیر به دستم رسید ولی سرم خوبیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم آبرسان پوست ایمیجز مدل پرتقال خونی - حجم 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.