امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم پوست ضد لک و روشن کننده دکتر راشل - حجم 50 میلی لیتر

dr.rashel Whitening Fade Spots Serum-50ml

0
197,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه ها و کابوس های دختران جوان و بانوان ، لک شدن تدریجی پوست صورتشان است. یعنی اینگونه بگوییم که هیچ چیز به اندازۀ لک شدن پوست صورت نمی‌تواند یک خانم جوان را آزار دهد. این لک ها ممکن است به دلایل مختلفی روی پوست شما ظاهر شوند و آرامش را از شما بگیرند. بسیاری بر این باورند که لک های ایجاد شده بر روی پوست دیگر از بین رفتنی نیستند و تا آخر عمر وبال گردنشان هستند.اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نگران از بین بردن لک های موجود بر روی پوست خود هستند، بهتر است بدانید که این کار شدنی است و فقط کمی به زمان نیاز دارد، در واقع برای درمان لک‌ها باید با کمی صبر و حوصله پیش رفت و راه‌های درمان را به دقت بررسی کرد.یکی از راه‌های درمان لک‌های صورت استفاده از انواع سرم‌های ضد لک است.در ادامه با معرفی سرم پوست ضد لک و روشن کننده دکتر راشل با پردیس میکاپ همراه باشید.

سرم پوست ضد لک و روشن کننده دکتر راشل با حجم 50 میلی لیتر (اصلی) ، مناسب انواع پوست بوده که با فرمولاسیون غنی و مؤثر تمامی مشکلات رنگی پوستی از جمله، کک و مک، لکه های پوستی، آکنه و دیگر مشکلات پوستی را از بین برده و با افزایش کلاژن سازی پوست سبب ایجاد پوستی تازه و سفید می شود. همچنین نیاسین آمید موجود در این محصول که عنوان ویتامین B3 و نیکوتین آمید شناخته می شود ، یک ویتامین محلول در آب است.که با مواد طبیعی موجود در پوست شما کار می کند تا به طور قابل ملاحظه در بهبود منافذ بزرگ شده ، رنگ پوست ، روشن کنندگی پوست ، از بین بردن لکه های پوست ، خطوط ریز و چین و چروک ، افتادگی و شلی پوست کمک کند. دانشمندان معتقدند که نیاسینامید برای پوست بسیار موثر است . زیرا این ماده یکی از پیشگیری کننده های زیست شیمیایی فوق العاده  نیاسینامید همچنین به دلیل توانایی بهبود سد محافظتی پوست (اولین خط دفاعی آن) ، از آسیب های محیطی بر روی پوست می کاهد علاوه بر این در کمک به پوست برای ترمیم آسیب های گذشته نقش دارد. این سرم حتی خاصیت ضد التهابی  هم داشته و قرمزی صورت را از بین میبرد و حتی درمان خوبی برای رزاسه است. با استفاده از این سرم به راحتی می توانید از جوش زدن جلوگیری کنید زیرا چربی پوست را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد که پوست دچار آکنه شود.دشمن اصلی لکه های صورت و کک و مک ها و حتی جای جوش های سمج و سرسخت، این سرم جادویی است.

  •  محو کننده لکه های صورت
  •  از بین برنده جای جوش
  •  روشن و سفید کننده
  •  کوچک کننده منافذ باز
  •  رفع چروک و خطوط ریز
  • لایه بردار بسیار ملایم
  •  حاوی نیاسینامید (ویتامینB3)
  •  حاوی آربوتین (ضدلک گیاهی)
  •  قابل استفاده برای انواع پوست
  •  نرم کننده و یکدست کننده پوست
  •  مناسب انواع پوست بخصوص چرب و جوشدار

صبح و شب پوست را با پخش 2-4 قطره محصول به اندازه مروارید در کف دست و استفاده از آن به طور مساوی بر روی نقاط تغییر رنگ مانند لکه های آفتاب و لکه های تیره ، درمان کنید.

حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم پوست ضد لک و روشن کننده دکتر راشل - حجم 50 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.