امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم لایه بردار اوردینری مدل پیلینگ - حجم 30 میلی لیتر

The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

850,000
670,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طبیعتا پوست انسان، در طول روز در معرض انواع آلودگی های محیطی و مواد آرایشی قرار دارد. لازم است بدانید که این آلودگی های سطحی اگر به خوبی از پوست حذف نشوند، می توانند به پوست آسیب های جدی را وارد کنند. جوش و آکنه، منافذ باز، چین و چروک و خشکی و چربی بیش از حد، همگی از مواردی هستند که سلامت پوست صورت را به خطر می اندازند. محصولات مراقبتی و درمانی بی شماری وارد بازار شده اند تا به مراقبت از پوست بپردازند. لایه بردارها یکی از این محصولات هستند که با فرمولاسیون خاص خود، تمام آلودگی ها و مواد آسیب زننده را از سطح پوست پاک می کنند. سرم های اوردینری یکی از محصولات باکیفیتی هستند که با ترکیبات خود آثار شگفت انگیزی را بر روی پوست اعمال می کنند. سرم پیلینگ اوردینری با لایه برداری بسیار قوی که انجام می‌دهد کدری و تیرگی پوست را از بین برده و شفافیت و شادابی را به پوست شما باز می گرداند. همچنین مواد به کار رفته شده در این سرم به آبرسانی و پاکسازی پوست کمک کرده و از التهابات و حساسیت های پوستی جلوگیری می کند.

سرم پیلینگ اوردینری، بهترین سرم لایه برداری است که پوستی تمیز و فوق العاده شاداب را برایتان به ارمغان می آورد و جالب است بدانید برای انواع پوست ها (خشک، چرب، مختلط و حساس) قابل استفاده است.

در این سرم از عصاره برگ توت فلفلی تاسمانی، هویج وحشی، پلیمر هیالورونات و ویتامین B5 استفاده شده است تا آنتی اکسیدان و آبرسانی آن تا لایه های عمقی پوست نفوذ پیدا کند و از التهاب و حساسیت های بیش از حد جلوگیری نماید. این محصول موجب پاکسازی کامل جوش های سرسیاه در پوست های چرب و مختلط می شود.

در ترکیبات سرم پیلینگ اوردینری از روغن استفاده نشده است. بنابراین استفاده از این محصول برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب خواهد بود. همچنین سرم پیلینگ اوردینری از هیچگونه ترکیبات مضر مثل سولفات های SLS و SLES، گلوتن، الکل، پارابن، فتالات و رایحه های افزودنی استفاده نشده است. این عدم حضور مواد مضر، سرم های اوردینری را به یکی از برترین محصولات پوستی تبدیل کرده است که همیشه دوستدار پوست شما خواهند بود‌.

اوردینری یک برند کانادایی است که در کوتاه ترین زمان با فرمولاسیون مخصوص به خود توانسته به بالاترین جایگاه در بین مصرف کنندگانش برساند. در محصولات این برند از هیچگونه مواد آسیب رسان پوستی استفاده نشده است و بسیار با پوست سازگار هستند. جالب است بدانید که در تولید محصولات این برند از تست حیوانی استفاده نشده و کاملا وگان طراحی شده اند. در واقع این برند سعی داشته است تا ضرر و مشکلی به پوست و حتی محیط زیست وارد نشود تا محصولاتش دوستدار پوست و طبعیت باقی بمانند.

  • رفع لک و تیرگی های پوستی
  • بهبود جوش و آکنه های پوستی
  • ایجاد رنگ یکنواخت در پوست
  • کاهش چین و چروک های پوستی
  • مناسب پوست های نرمال تا چرب
  • فاقد سولفات، پارابن، هیدروکینون، SLS و گلوتن
  • بدون انجام تست حیوانی و کاملا وگان
  • این محصول اورجینال می باشد و اصالت آن توسط پردیس میکاپ تضمین می شود

توصیه می شود هفته ای دو بار، از سرم پیلینگ اوردینری استفاده نمایید. برای استفاده از این سرم، مقداری از آن را بر روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید. سپس بعد از گذشت 10 دقیقه پوست خود را به کمک آب ولرم شستشو دهید.

  • دقت داشته باشید که نباید از این سرم بر روی پوست مرطوب استفاده کنید.
  • اجازه ندهید پس از هر بار استفاده، این سرم بیش از 10 دقیقه بر روی پوست باقی بماند.
  • اگر پوستتان حساسیت شدید و مقاوم به سرم نشان داد؛ مصرف آن را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر تا به حال از این محصول استفاده نکرده اید حتما قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید.
  • از تماس محلول با چشم جلوگیری کنید
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
برند
اوردینری – The Ordinary
حجم
30 میلی لیتر
لیبل
100% اورجینال
کشور ساخت
کانادا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم لایه بردار اوردینری مدل پیلینگ - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.