امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

شامپو بدون سولفات موهای رنگ شده روغن ارکیده او جی ایکس - 385 میلی لیتر

OGX Orchid Oil Shampoo - 385 ml

0
420,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

موها با رنگ شدن نرمی و درخشش خود را به مرور از دست می‌دهند و برای بازگرداندن لطافت قبلی می‌توان از شامپو درخشان کننده و محافظت کننده‌ی رنگ مو او جی ایکس Ogx استفاده کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این شامپو فرمولاسیون فاقد سولفات و مواد شیمیایی آن است.همانطور که می‌دانید پس از هر بار شست‌وشوی موهای رنگ‌ شده، درخشندگی و جلای آن‌ها کمتر می‌شود. همه‌ دوست دارند موهای درخشان و زیبایی داشته باشند. یکی از محصولاتی که به شما کمک می‌کند زیبایی و جلای موهای خود را حفظ کنید، شامپو تثبیت‌ کننده‌ رنگ مو می‌باشد.رایج ترین ماده‌ی شیمیایی موجود در شامپوها، سولفات است. سولفات پاک کننده‌ای قوی برای از بین بردن چربی و تولید کف است که بیشتر ما به آن عادت داریم. با مصرف شامپوی حاوی سولفات ساقه مو متورم و کوتیکول مو باز می‌شود. بنابراین، رنگ سریع‌تر از روی ساقه مو پاک می‌شود. روشن است که این مسئله برای حفظ طولانی مدت رنگ مو، خبر خوبی نیست. پس در نتیجه شامپو روغن ارکیده او جی ایکس که فاقد سولفات و مواد شیمیایی است یک انتخاب کاملا ایمن برای موهای رنگ شده محسوب می‌شود.

شامپو orchid oil او جی ایکس، مخصوص موهای رنگ شده حاوی روغن گل ارکیده و روغن هسته انگور است که از موهای رنگ شده در برابر کدری و تغییر رنگ محافظت می کند.از خواص این شامپو می توان به محافظت از مو ها در برابر اشعه های uvb و uva اشاره کرد.

اگر به تازگی عملیات های درمانی و زیبایی مو مثل رنگ، کراتین، ویتامینه و … انجام داده این این شامپو مناسب شما است زیرا کاملا فاقد سولفات است.

این شامپو دارای خواص آنتی اکسیدانی است که علاوه بر تغذیه ساقه موها، موجب نرم و درخشان شدن آن ها می شود.

موهای شما را کاملا آبرسانی و رطوبت رسانی کرده و از خشکی ساقه موها جلوگیری میکند.

کاملا فاقد سولفات،پارابن و سیلیکون است.

این شامپو او جی ایکس دارای عصاره روغن گل ارکیده و هسته انگور است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و به خوبی از موهای رنگ شده مراقبت می‌کند. برای شستشوی موی رنگ شده شامپوی محافظت کننده‌ی او جی ایکس یکی از ایده‌آل ها است؛ این شامپو علاوه بر اینکه تغذیه کننده‌ی ساقه‌ی موهای رنگ شده است می‌تواند رنگ موها را در برابر شستشوی مکرر تثبیت کند و باعث درخشان شدن موها شود.

این شامپو همچنین از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کند.در فرمولاسیون شامپوی موهای رنگ شده 385ml او جی ایکس از سیلیکون و پارابن استفاده نشده است و می‌توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. با استفاده از محصولات او جی ایکس، برگرفته از دل طبیعت حس زیبایی طبیعی را می‌توان تجربه کرد. کمپانی او جی ایکس با شناخت فواید و خواص گونه‌های مختلف گیاهان، محصولات گوناگونی را ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها حس بهتر و بی‌نظیری را در مصرف کننده ایجاد کند.

او جی ایکس به گونه ای مو های شما را مرطوب و غنی می کند که گویی تازه از سالن آرایش آمده باشید. از محو شدن زود هنگام رنگ جلوگیری کرده و با اثر تغذیه کنندگی و نرم کنندگی ظاهری آراسته و زیبا به ارمغان خواهد آورد. با افزایش نرمی و لطافت مو، شانه پذیری مو ها را بهبود بخشیده و از گره خوردگی های مکرر و ایجاد موخوره جلوگیری خواهد نمود.

محصولات روغن ارکیده او جی ایکس (Ogx Orchid Oil) مخصوص موهای رنگ و دکلره شده است که توسط برند مطرح او جی ایکس تولید شده است. این محصولات سرشار از روغن گل ارکیده و هسته انگور می‌باشند که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی محسوب می‌شوند و به خوبی از موهای رنگ و دکلره شده مراقبت می‌کنند. این محصولات که شامل شامپو روغن ارکیده اوجی ایکس ، نرم کننده روغن ارکیده اوجی ایکس و سرم مو روغن ارکیده او جی ایکس می باشد از رنگ مو در برابر شستشو مکرر مو محافظت کرده و مانع از ریزش رنگ مو می‌شود.  محصولات موهای رنگ شده او جی ایکس قدرت فوق‌العاده بالایی در بالا بردن استحکام موها، قدرت کشش و انعطاف‌ پذیری تارهای مو، آبرسانی و به تعادل رساندن ساختار شیمیایی موها دارند. موهای که از رنگ، دکلره، کراتین، بوتاکس و مواد صافی استفاده کرده‌اند می‌توانند به راحتی از برند Ogx استفاده کنند.

  •   تثبیت و محافظ رنگ مو
  • تغذیه کننده مو
  • محافظت از مو در مقابل اشعه های مضر UVA/UVB
  • آبرسان
  • حاوی عصاره روغن گل ارکیده و هسته انگور
  • فاقد سولفات و مواد شیمیایی
  • براق و درخشان کننده مو
  • افزایش نرمی و لطافت مو

شامپو را به مقدار مورد نیاز روی موهای مرطوب بمالید، بر روی تمام قسمت‌های مو ماساژ دهید و سپس موها را کاملاً بشویید. پس از شستن مو می توانید از نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده اوجی ایکس نیز استفاده کنید.

حجم
385 میلی لیتر
ساخت کشور
آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید شامپو بدون سولفات موهای رنگ شده روغن ارکیده او جی ایکس - 385 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.