امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

شامپو ضد ریزش و ضخیم کننده مو او جی ایکس مدل بیوتین و کلاژن - حجم 385 میلی لیتر

OGX Biotin & Collagen Shampoo - 385 ml

0
410,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

مو بخش عمده ای از زیبایی چهره فرد را شامل می شود و تاثیر آن بر روی چهره غیر قابل انکار است. داشتن موهایی با طراوت و زیبا آرزوی هر فردی است. موها نیز، مانند یک عامل زنده به مراقبت و رسیدگی نیازمندند تا کوتیکول مو بتواند در حالت طبیعی همیشه سالم بماند. استفاده از محصولات مراقبت از مو میتواند عواملی را که، جهت تغذیه و آبرسانی برای موها لازم است را تامین نماید. شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس (شامپو بنفش ogx)، یک شامپو مو تخصصی و حرفه‌ای خارجی برای ضخامت بخشیدن به موهای نازک و کم حجم است که با ترکیبات فعال خود، قادر است ساختمان تارهای مو را نیز ترمیم نماید. مکمل‌های کلاژن و بیوتین در این شامپوی محبوب، بطور موثری در درمان موهای خشک و شکننده یا آسیب دیده، موفق خواهند بود. آبرسانی و ترمیم ساختار مو از مراقبت‌های رایج برای داشتن موهایی سالم و زیبا است که اکنون او جی ایکس OGX با شامپو بیوتین و کلاژن خود، شما را در تحقق یافتن آن یاری خواهد کرد.

شامپو مو او جی ایکس مدل بیوتین و کلاژن با حجم 385 میلی لیتر ،  یک شامپو فوق العاده برای موهای کم حجم است که موجب ضخیم تر شدن و افزایش حجم تار های مو می‌شود. مواد معدنی موجود در این شامپو موجب تقویت و تغذیه موها شده در نتیجه موها سالم تر و درخشان تر به نظر می‌رسد.

این شامپو بدون سولفات نیز می باشد و برای موهای خشک و آسیب دیده، موهای رنگ شده و موهای نازک و کم حجم، انتخاب بسیار مناسبی است.

بیوتین یا ویتامین B7، یک ماده‌ ی بسیار موثر برای تقویت و ترمیم ساختار موها است. بیوتین ساختار کراتین مو را که از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروتئین‌ های ساختار مو است، ترمیم می‌کند. به همین جهت ، یکی از مهم‌ترین مکمل‌های ویتامینی که برای تقویت موی سر تجویز می‌شود، مکمل بیوتین است. بیوتین موجود در شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس، علاوه ‌بر تقویت و تحریک رشد سالم و طبیعی موهای شما ، سدی در برابر ریزش مو نیز خواهد بود. کمبود بیوتین در بدن هر شخص، بطور قابل توجهی باعث نازک شدن موها و افزایش ریزش مو می‌شود.

 یکی دیگر از ترکیبات نام آشنای طبیعی که در پوست و مو وجود دارد، کلاژن است. کلاژن نقش پر رنگی در ساخت پروتئین‌های سازنده‌ی مو ایفا می‌کند و از آن جهت، می‌توان انتظار داست که این شامپو ، برای افزایش ضخامت موها و ترمیم ساختاری آن بسیار موثر باشد. از تاثیرات مهم کلاژن در این محصول ، می‌توان به جلوگیری از ریزش، تحریک رشد طبیعی مو، به تعویق انداختن سفیدی مو و در نهایت ترمیم فولیکول‌های مو اشاره نمود.

یک ترکیب طبیعی قوی و مؤثر دیگر که در شامپو بیوتین و کلاژن بنفش OGX از آن استفاده شده، پروتئین هیدرولیزشده‌ ی گندم است. این پروتئین با نفوذ در بافت تارهای مو، سبب حفظ رطوبت در موها و شادابی و خوش حالتی آن‌ها می‌شود. این مساله خود موجب ترمیم موهای شکننده و نازکی می‌شود که در اثر مواد شیمیایی موجود در رنگ مو یا حرارت وسایلی مانند سشوار و اتوی مو، آسیب دیده‌اند. پس این شامپوی خارجی دوست داشتنی در ترمیم موهای نازک و آسیب‌پذیر هم تاثیرگذار است. اسیدیته‌ ی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس، برابر با PH=5-6 و کاملاً منطبق با اسیدیته‌ی طبیعی پوست است.

  • حاوی بیوتین
  •  استحکام بخشی و تقویت مو
  •  حاوی کلاژن
  •  افزایش حجم و ضخامت ساختار مو
  • حاوی پروتئین گندم هیدرولیز شده
  •  تغذیه کننده مو
  •  افزایش ضخامت و حجم مو
  •  ایجاد موهایی سالم و درخشان
  •  بدون سولفات و پارابن
  • ترمیم کننده
  • حاوی ویتامین B7
  • مناسب برای انواع مو مخصوصا موهای کم پشت و نازک
حجم
385 میلی لیتر
ساخت کشور
آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید شامپو ضد ریزش و ضخیم کننده مو او جی ایکس مدل بیوتین و کلاژن - حجم 385 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.