امتیاز 3.8 از {{model.count}} رای
امتیاز 3.8 از {{model.count}} رای

صابون لایه بردار نقاط حساس کاریته مدل قلبی - 60 گرم

Katite Butt Scrub Soap - 60g

0
69,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیرگی نواحی خصوصی بدن، یکی از دغدغه بسیاری از خانم‌ ها در گروه‌ های سنی مختلف است. عوامل زیادی موجب ایجاد تیرگی‌ها در نواحی خصوصی بدن خانم‌ها می‌شود. برای مثال در این ارتباط می‌توان به ژنتیک، استرس، تغذیه نادرست، لباس‌های تنگ و غیر نخی، سیگار، چاقی، مشکلات هورمونی و… اشاره کرد. برای رفع تیرگی نواحی خصوصی، اقدامات زیادی می‌توان انجام داد. اولین قدم این است که از سلامت بدن خود اطمینان حاصل نمایید و به مواردی مثل چاقی، تغذیه و مشکلات هورمونی توجه ویژه داشته باشید. به طور خلاصه یک سبک زندگی سلامت را پیش رو بگیرید. در قدم بعدی نیز، از محصولات بهداشتی روشن کننده و رفع تیرگی استفاده کنید. در این ارتباط، ما به شما صابون اسکراب کاریته karite را پیشنهاد می‌کنیم. این صابون حاوی ترکیبات گیاهی است و با دارا بودن خاصیت اسکراب و روشن کنندگی، تیرگی‌ های ناحیه خصوصی را به مرور کم و کمتر کرده و پوستی روشن و شاداب را به ارمغان می‌آورد.

صابون لایه بردار باسن از برند کاریته karite یک اسکراب با وزن خالص 60 گرم می باشد و این روزها در میان خانوم ها بسیار محبوب شده است. از این صابون میتوانید برای نقاطی همچون باسن، کشاله ران، زیر بغل و اطراف ناحیه تناسلی استفاده کنید و شاهد سفید و شفاف شدن پوست این نواحی باشید. از این صابون برای سایر نقاط بدن استفاده نکنید! چرا که طراحی و تولید این صابون به نحوی است که فقط برای نقاط حساسی که ذکر شد قابل استفاده است و برای سایر نقاط پوست اثری جز پاک کنندگی ندارد.

صابون قلبی کاریته یک پاک کننده بسیار قوی برای پوست به شمار می رود که در همین حال بصورت ملایم اقدام به حذف سلول های مرده میکند و آسیبی به پوست نمی رساند.

در ترکیبات این صابون روشن کننده از استارئیک اسید استفاده شده است. این ترکیب به عنوان یک جز مهم در انسداد پوست است. مسدود کردن روزنه های پوست به حفظ رطوبت پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد جوش کمک می کند. علاوه بر این نیز نام عصاره خاویار نیز در ترکیبات این محصول به چشم میخورد. عصاره خاویار موجود در این صابون موجب افزایش شادابی و جوانی پوست می شود و به روشن و شفاف شدن پوست نیز کمک میکند.

صابون اسکراب قلبی کاریته، فوق العاده خوشبو است. یک محصولی صدرصد گیاهی حاوی عصاره خاویار، روغن نارگیل، گل رز، نعناع، ویتامین E، روغن گرچک و گلیسیرین می‌باشد. از خاصیت سفیدکنندگی و روشن‌کنندگی فوق العاده‌ای برخوردار است. یک صابون ضد قارچ، ضد جوش و ضد باکتری است که می‌تواند جوش‌های ریز این نواحی را نیز برطرف کند. به دلیل دارا بودن عصاره گل رز، بوی بد نواحی خصوصی بدن را برطرف کرده و آن را خوشبو می‌کند. پوست را به صورت عمقی آبرسانی کرده و به دلیل دارا بودن روغن نارگیل و گلیسرین از خشکی پوست نواحی خصوصی جلوگیری و پوست را نرم و لطیف می‌کند.
صابون اسکراب روشن کننده با دارا بودن دانه‌های شنی وخاصیت اسکراب، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و پوست را تازه و شاداب می‌کند. با مصرف این صابون، می‌توانید تیرگی بیکینی، زیر بغل و کشاله ران را برطرف کنید.

  • روشن و شفاف کننده پوست
  • قابل استفاده برای همه نوع پوست
  • دارای رایحه مطبوع و بهاری
  • ضد باکتری و قارچ
  • تولید شده از ترکیبات گیاهی
  • قابل استفاده برای باسن، زیر بغل، کشاله ران و بیکینی
  • خوشبو کننده نقاط حساس بدن
  • از بین برنده دانه های ریز پوست
  • حذف سلول های مرده
  • جوانسازی پوست
  • دارای دانه های ریز شنی
  • تشکيل شده از ترکیبات خاویار، ویتامین E و عسل
  • رفع جوش های زیر پوستی و جلوگیری از ایجاد جوش
ویتامین
دارد
مناسب برای پوست های
همه نوع پوست
313 روز پیش

قبلا استفاده کردم خوب بود

305 روز پیش

بهترینه و پوست رو نرم میکنه
من برای زیر بغل هم استفاده میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید صابون لایه بردار نقاط حساس کاریته مدل قلبی - 60 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.