امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

صابون سفید کننده نقاط حساس ایچون بیوتی - حجم 100 گرم

Aichun Beauty Dark Spot Remover Soap-100g

0
95,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست بدن به خصوص در نواحی حساس بر اثر ترشح چربی، لباس زیر نامناسب، تغذیه غیر اصولی و برخی بیماری ها و تغیرات هورمونی، دچار جوش و تیرگی می شود و جلوه ای کدر و مرده به پوست خواهند داد. اما امروزه با استفاده از محصولات سفید کننده نقاط حساس بدن مانند صابون های رفع تیرگی این مشکل قابل حل است. این صابون ، یک نوع سفید کننده اندام خصوصی بانوان است که با استفاده منظم  به مرور ، تیرگی نقاطی چون باسن، کشاله ران، زیر بغل و اطراف ناحیه بیکینی را کمتر می کند و پوستی روشن و شاداب را به ارمغان می آورد. در ادامه با معرفی یکی از صابون های سفید کننده نقاط حساس بدن با پردیس میکاپ همراه باشید.

صابون سفید کننده نقاط حساس بدن ایچون بیوتی با حجم 100 گرم ، ترکیب غنیی از چندین ماده فعال روشن کننده و ضد لک را دارد که در کنار پاکسازی پوست، به سرعت خشکی و زبری بخش سطحی پوست را از بین برده و پوستی شاداب و با طراوت و روشن را به شما هدیه می دهد. این صابون برای تمامی نواحی پوست بدن بجز صورت قابل استفاده است و پوست ناحیه هایی مثل زیر بغل، ناحیه بیکینی، ران ، زانو ، ارنج و… را فوق العاده شاداب و روشن می کند. این صابون همچنین دارای ترکیبات مرطوب کننده و تسکین دهنده نیز می باشد که موجب پیشگیری از التهاب و بروز حساسیت می شود و پس از استفاده شاهد پوستی با طراوت و خواهید بود. این محصول حاوی عصاره های سفیدکننده ای و ماده کلاژن است که علاوه بر تمیز کردن پوست ، منافذ پوست شما را  به طور موثر کاهش می دهد و به سرعت پوست را از لکه های تیره پاک می کند. همچنین پوست را مرطوب می کند و عطر و بویی تازه به آن می بخشد. کلاژن موجود در این محصول ، به تقویت خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست نیز کمک می کند.

  • حاوی ترکیبات مغذی متعدد
  • حاوی عصاره شیر و کلاژن و گلیسرین
  • آنتی باکتریال
  • قدرت روشن کنندگی بسیار بالا
  • قدرت پاک سازی قوی
  • مناسب پوست حساس بدن
  • از بین برنده و رفع تیرگی نقاط حساس بدن

محصول را برداشته ، مقداری آب به آن اضافه کنید و کف ایجاد کنید ، سپس پوست بدن  را به آرامی با کف ماساژ دهید و بعد با آب بشویید. 


ساخت کشور
چین
حجم
100 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید صابون سفید کننده نقاط حساس ایچون بیوتی - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.