زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.
امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان spf 50

Beauty of joseon Matte Sun Stick : Mugwort+Camelia - spf 50

800,000
643,400 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ضد آفتاب ،

ضد آفتاب بیوتی آف جوسان توسط با رامون ، تأثیرگذار وشیمیدان آرایشی، ساخته شد. این محصول پس از یک همکاری گسترده با گذراندن دقیق تمام فرآیندهایی که تحت فلسفه برند BOJ در مراقبت از پوست مدرن Hanbang قرار دارند، ایجاد شد. در حالی که بیشتر محصولات ضدآفتاب برای کارهای بیرون از منزل طراحی شده‌اند، این ضدافتاب طوری طراحی شده است که در محیط‌های شهری روزمره‌مان به همان اندازه مفید باشد. استفاده مجدد منظم از ضد آفتاب هر 2 تا 3 ساعت برای محافظت بهینه SPF و PA بسیار مهم است، اما اغلب چالش برانگیز است. بنابراین، این برند یک ضد آفتابی با فرمول مات طراحی کرده‌ که به نرمی روی صورت اعمال می‌شود، بدون اینکه چرک یا چرب شود، حتی در صورت استفاده مجدد روی آرایش.

ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان یک ضدآفتاب فاقد چربی با فینیش مات است که کنترل‌کننده چربی پوست بوده و هیچگونه احساس چربی و چسبندگی روی پوست ایجاد نمی‌کند. دارای SPF50+ و PA++++ است که از پوست در برابر اشعه‌های مخرب UVA و UVB کاملا محافظت می‌کند و مانع از پیری زودرس پوست و ایجاد لک می‌شود. حاوی پودر سیلیس است که چربی را کنترل کرده و با تنظیم چربی روی پوست احساس نرمی و لطافت به آن می‌بخشد. همچنین حاوی ترکیب دیگری به نام Mugwort است که یک عنصر مهم در طب شرقی بوده و دارای خاصیت خنک کنندگی پوست نیز می‌باشد. دارای ویتامین‌های A و C و مواد معدنی مختلف است که به تغذیه و تسکین پوست کمک می‌کند؛ همچنین دارای عصاره چای سبز است که سطح پوست را یکدست کرده و به حفظ رطوبت پوست و آبرسانی آن کمک می‌کند. استیکی بودن این محصول موجب شده استفاده از آن کاملا راحت باشد و به دلیل سایزی ک دارد به راحتی در کیف جا می‌شود.

ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان از پودر سیلیکا با کنترل سبوم برای تنظیم تولید چربی زیاد پوست استفاده می‌کند و از افزایش چسبندگی و یک روکش صاف و مات اطمینان می‌دهد و اجازه براقیت زیاد به سطح پوست را نیز نمیدهد.

بعلاوه، سرشار از درمنه مویرگ و عصاره چای سبز است که به بافت صاف پوست کمک می کند و در عین حال آبرسانی آن را حفظ می کند و همین طور دارای خواص ابرسانی بالایی است. این یک ضدافتاب مات بدون هیچ گونه احساس چربی یا چسبندگی است. بهداشتی است زیرا نیازی به استفاده از آن با دست ندارید و جمع و جور است و استفاده راحت را در هر زمان و هر مکان ممکن می کند.

پودر سیلیس متخلخل نیز در محصول وجود دارد که کنترل کننده سبوم و چربی پوست است، پودر سیلیس کنترل کننده سبوم، سبوم روی پوست را تنظیم می کند و احساس نرم و لطیفی بدون چربی به پوست می دهد.
این محصول حاوی درمنه کاپیلاریس ماگوورت است که یک عنصر مهم در طول تاریخ طب شرقی بوده است. و درمنه کاپیلاریس خاصیت خنک کنندگی دارد و از قدیم الایام به عنوان یک داروی درمانی برای کاهش دمای بدن استفاده می شده است. حاوی ویتامین های A و C و همچنین مواد معدنی مختلف است که به تغذیه و تسکین پوست کمک می کند.

  • محافظت کامل از پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • کنترل چربی پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جلوگیری از ایجاد لک
  • تسکین دهنده
  • آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • بافت سبک و زود جذب
  • بدون ایجاد رد سفیدی
  • خنک کننده
  • تغذیه رسان
  • مناسب انواع پوست
  • افزایش لطافت و نرمی

در مناطقی که نیاز به محافظت در برابر آفتاب دارند مانند صورت و بدن استفاده شود. هر 2-3 ساعت یکبار تجدید کنید. اگر ضدآفتاب را بیش از حد دراز کنید، ممکن است گرد و غبار به آن بچسبد یا بشکند، بنابراین توصیه می‌شود آن را فقط تا حد نیاز دراز کنید. به دلیل فرمول جامد، فشار بیش از حد ممکن است باعث جدا شدن محصول از ظرف یا شکستن آن شود. با یک حرکت چرخشی ملایم اعمال کنید. به دلیل ماهیت فرمول استیک، جایی که فشار فیزیکی لازم است، ممکن است هنگام قرار دادن محصول روی آرایش، آرایش پاک شود.

کشور سازنده
کره جنوبی
برند
بیوتی اف جوسان
رنگ
ندارد
بافت
استیکی
میزان محافظت
PA++++, +SPF 50

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان spf 50 را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.