امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright boost - حجم 50 میلی لیتر

Neutrogena Bright Boost Gel Fluid - SPF 30

455,000
420,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مراقبت از پوست اقدام بسیار مهمی است که برای داشتن پوستی سر حال و شاداب، نیاز است که بسیار به آن توجه شود. چرا که پوست همواره در معرض آلودگی ها و عوامل آسیب زای دیگر مانند نور خورشید قرار می گیرد که می تواند در صورت عدم رسیدگی و مراقبت از پوست، آسیب های غیر قابل جبرانی برای پوست داشته باشد. البته بازار محصولات مراقبت از پوست به قدری داغ است که می توانید انواع اقسام محصولات را در مدل های مختلف و کاربردهای متفاوت پیدا کنید که هر کدام به نوعی می تواند در حفظ سلامت پوست شما مفید باشند. در اینجا میخواهیم به شما یک ضد آفتاب محبوب از برند خوش نام فرانسوی نوتروژینا معرفی کنیم، توصیه میکنیم حتما توضیحات این محصول اورجینال را مطالعه نمایید.

هر کدام از محصولات مراقبت از پوست به نوعی برای حفظ سلامت و زیبایی پوست اهمیت دارند. اما محصولات ضد آفتاب جایگاه ویژه ای داشته و از ضروریات روتین روزانه هر فردی می باشد. چرا که نور خورشید می تواند جدی ترین آسیب ها را به پوست رسانده و بسیار مشکل آفرین باشد.

اشعه های مضر نور خورشید، یکی از اصلی ترین عوامل سرطان پوست می باشد که در صورت عدم مراقبت درست، می تواند خطر آفرین باشد. از طرفی نیز این اشعه ها می توانند با تاثیر بر رطوبت پوست، باعث پیری زودرس در پوست شوند. به همین خاطر است که توصیه می شود از محصولات مراقبت از پوست و حتی محصولات مراقبت از موی مناسب برای جلوگیری از آسیب ها نور خورشید استفاده نمایید.

از دیگر مشکلاتی که می تواند نور خورشید به دنبال داشته باشد، ایجاد التهاب و لک روی پوست می باشد که زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد. برای همین توصیه می شود همواره وقتی قرار است در مقابل نور آفتاب قرار بگیرید، استفاده از محصولات ضد آفتاب برای سلامت پوست را جدی بگیرید. کرم ضد آفتاب فلوئیدی نوتروژینا مدل Bright boost با spf 30 یکی از محصولاتی است که می تواند برای شما کمک کننده باشد.

ضدآفتاب نوتروژینا با spf30 با افزایش گردش سلول های پوست، از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک بر روی صورت جلوگیری کرده و باعث جوانسازی پوست می شود. کرم ضد آفتاب نوتروژینا با spf30 علاوه بر اینکه یک آبرسانی عالی برای پوست می باشد، حاوی spf 30 بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA آفتاب محافظت می کند.

ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا به دلیل دارا بودن ویتامین های C و E، آنتی اکسیدان و نئوگلوکوزامین، به از بین بردن علائم پیری زودرس کمک کرده و پوستی نرم و لطیف و زیبا به شما می بخشد.

  • مناسب برای انواع پوست
  • فلوئیدی و قابل استفاده به روی پوست خیس
  • مرطوب کننده و آبرسان قدرتمند پوست
  • محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید
  • حاوی مایع روشن کننده و تجدید طبیعی پوست
  • علائم خستگی پوست را از بین میبرد
  • مبارزه با علائم پیری پوست
  • محافظ قوی در برابر اشعه های مضر
  • محافظت طولانی مدت طی روز
  • بدون ایجاد جوش و لک
  • حاوی ویتامین C و E
  • دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و نئوگلوکوزامین
  • اورجینال و ساخت کشور فرانسه

برای مشاهده بهترین نتیجه از ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا، ابتدا صورت و گردن خود را شسته و خشک کنید. سپس مقداری از آبرسان نوتروژینا با spf30 را هر روز صبح و عصر به صورت و گردن خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

رنگ
ندارد
spf
30
حجم خالص
50 میلی لیتر
کشور ساخت
فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright boost - حجم 50 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.