امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

فوم شستشو صورت براش دار حاوی شیر الاغ وکالی - حجم 150 میلی لیتر

Wokali donkey milk foaming face wash - 150ml

0
162,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از انواع ماسک‌های دست ساز و خانگی گرفته تا محصولات ضد لک و ضد جوش، همیشه جستجو برای داشتن اکسیری که بتواند پوستی سالم و زیبا برای ما فراهم کند، وجود داشته است.پوست سالم، صاف و زیبا یکی از فاکتورهای زیبایی است و برای رسیدن به آن، تلاش هیچگاه متوقف نمی‌شود؛ شاید حتی لازم باشد مراقبت‌های خاصی را هم در پیش بگیرید و از محصولات اختصاصی کمک بگیرید که تا به حال سراغ آنها نرفته اید.شستن و پاکسازی کردن سطح پوست، نخستین و مهم‌ترین مرحله روتین پوستی را به خود اختصاص می‌دهد. در این مرحله، مواد آرایشی، آلودگی‌های محیطی، چربی اضافی و آلاینده‌ها از سطح پوست پاکسازی می‌شوند. در واقع مرحله پاکسازی، به منظور تمیز کردن پوست و آمادگی آن برای مراحل بعدی تعبیه شده است.شوینده‌ها، در انواع مختلف روغنی، ژلی، لوسیون و ... تولید می‌شوند و هرکدام خاصیت و متفاوتی دارند. شما می‌توانید با توجه به جنس و نیازهای پوست خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید.یکی از این شوینده ها فوم است. در ادامه در مورد فوم شستشوی صورت حاوی شیر الاغ و فواید آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فوم فیس براش شیر الاغ وکالی یکی از محصولات محبوب و پرطرفداری است که امروزه استفاده از آن بسیار ترند شده است.

به شیر الاغ از قدیم الایام تا کنون طلای سفید می گویند، چون نقش مهمی در زیبایی و از بین بردن بیماری های پوستی دارد. در حال حاضر نیز در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی از شیر الاغ استفاده می شود.

فیش براش وکالی یکی از از محصولاتی است که در ساختار اصلی سازنده آن از شیر الاغ استفاده شده است، به همین خاطر یک شوینده سفید کننده بی نظیر است که علاوه بر آن دارای فیس براش سیلیکونی است و موجب پاک سازی عمقی منفذ های پوست می شود.

فوم براش دار شیر الاغ وکالی نوعی فوم شوینده و آبرسان پوست محسوب می شود که به تقویت پوست کمک کرده و با ساخت کلاژن و الاستین مانع از ایجاد خطوط چین و چروک و پیری زود رس در پوست افراد می شود.
فوم شوینده وکالی دارای عصاره طبیعی شیر الاغ است و قادر به جوان سازی و نشاط پوست می باشد.

فوم شوینده شیر الاغ وکالی چون دارای ترکیباتی هم چون اسید هیالورونیک، گلیسرین، سوربیتول، روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک، عصاره جوز هندی، روغن جوجوبا، ژل آلوئه ورا است به راحتی مولکول های آب جذب پوست می شوند.

با وجود ترکیبات بیان شده و جذب آن ها در پوست، شما همواره دارای پوستی نرم، لطیف، شاداب و زیبا خواهید بود.
فوم شوینده مرطوب کننده شیر الاغ WOKALI با برخورداری از ویژگی های بیان شده و تعادلی که میان چربی و رطوبت پوست برقرار می کند، قادر است تمامی کک و مک های پوست را به خوبی برطرف سازد و مانع از پیری زود رس افراد شود.

فوم شوینده حاوی شیر الاغ وکالی نوعی روشن کننده طبیعی پوست محسوب می شود که سرشار از کلسیم و پروئین می باشد و نه تنها از خواص شویندگی قوی برخوردار است، بلکه با دارا بودن خواص آبرسانی به ترمیم و بازسازی سلول های پوستی کمک می کند .

فوم آبرسان وکالی دارای خواص ضد التهابی قدرتمندی است که موجب کاهش رادیکال های آزاد می شود.

  •  پاک کننده عمقی آلودگی های پوستی
  • روشن کننده  و سفید کننده طبیعی پوست
  •  سفت کننده و لیفت پوست صورت
  • آبرسان عمقی به سلول های پوستی
  • مرطوب کننده پوست و تقویت لایه اپیدرم
  • پاک کننده و کوچک کننده منافذ باز پوست
  • از بین برنده جوش های سر سیاه
  •  ضد پیری و جلوپیری از بروز چین و چروک در پوست
  •  مناسب برای انواع پوست

برای اینکه از فوم براش دار شیر الاغ وکالی استفاده کنید، باید در ابتدا پوست خود را مرطوب نمایید، سپس مقداری از فوم را بر پوست خود قرار دهید و به حالت دورانی با سر براش دار پوستتان را ماساژ دهید، بعد آن را آبکشی نمایید.

بهتر است از این فوم حدود 2 بار در روز در دو نوبت صبح و عصر استفاده کنید تا نتیجه و اثربخشی فوق العاده محصول را بر پوستتان مشاهده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشو صورت براش دار حاوی شیر الاغ وکالی - حجم 150 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.