امتیاز 3 از {{model.count}} رای
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

فوم شستشوی صورت بیوآکوا مدل بلوبری - حجم 100 گرم

Bioaqua Blueberry Cleanser Foam - 100G

0
77,200 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسیاری از شوینده هایی که در بازار وجود دارند، همانند صابون ها باعث از بین رفتن بیرونی ترین لایه پوست، یعنی "درم" که محافظ رطوبت پوست و البته یک سپر در برابر التهاب و خشکی و حساس شدن صورت می باشد را از بین می برند. اما فوم های شستشو صورت همچون این محصول ساخته شده از بلوبری توسط بیوآکوا، شوینده عمیقی است که هدف اصلی استفاده از آن، علاوه بر از بین بردن تمامی آلودگی ها، جلوگیری از از بین رفتن چربی مفید پوستی و بروز مشکلات نام برده شده و همچنین باز کردن منافذ پوست جهت پذیرش بهتر محصولات مراقبتی روتین پوستی که بعد از شستشو صورت قصد استفاده از آنها را دارید، نیز می باشد. بنابراین اگر ترتیب روتین پوستی صحیح را رعایت می کنید و به دریافت بهترین نتیجه از محصولات مراقبتی پوستی خود اهمیت می دهید، می توان گفت که فوم های شستشوی صورت بهترین شوینده برای قبل از روتین پوستی هستند.

به صورت کلی بلوبری میوه ای غنی از آنتی اکسیدان هایی می باشد که می توانند بیشترین مزیت را برای پوست شما داشته باشند، علاوه بر این یک هیدراته کننده و مانع از بین رفتن رطوبت است و خاصیت آبرسانی فوق العاده خوبی دارد. در کنار این موارد حاوی ویتامین ها و ترکیبات مفیدی است که به بازسازی و احیای دوباره پوست یعنی از بین بردن جای جوش و آکنه و زخم و … و همچنین تولید سلول های جدید بسیار کمک می کند.

بنابراین با استفاده از فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا شما می توانید از تمامی این مزایا برخوردار باشید، چرا که ترکیب اصلی موجود در این محصول، عصاره بلوبری است، یعنی علاوه بر مزایایی که شما از استفاده از خود فوم شستشوی صورت دریافت می کنید. از مزایای بلوبری به عنوان یک میوه مفید برای پوست و صورت نیز بهره خواهید برد. این مزایا عبارت اند از :

  • همانطور که گفته شد، زغال اخته یا بلوبری حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای پوست مفید می باشند، بنابراین شستشو صورت با فوم شستشوی صورت بلوبری، باعث افزایش درخشندگی صورت شما خواهد شد.
  • این میوه در درمان آکنه نیز موثر است
  • باعث تسکین التهابات پوستی می شود ( به همین دلیل برای پوست های خشک نیز مناسب است )
  • به از بین رفتن لکه های پوستی و یکدست کردن رنگ پوست کمک می کند
  • یک عامل ضد پیری بسیار اثر بخش است و باعث صاف و یکدست باقی ماندن صورت شما می شود.    

سایر ویژگی های این فوم :

حال که خواص فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا که به دلیل وجود بلوبری در آن می باشند را می دانید بهتر است خواصی که به صورت کلی استفاده از این فوم شستشوی صورت و یا سایر محصولات دیگر از برندی معتبر همانند بیوآکوا و یا برند های دیگر برای شما دارند را نیز یاد بگیرید

  • استفاده از فوم شستشوی صورت نسبت به صابون ملایم تر است : در واقع شاید از لحاظ کف کردن با هم تفاوتی نداشته باشند، اما از لحاظ بهداشتی بودن نیز متفاوت می باشند.
  • این محصول بی نظیر دارای خواص آبرسان، باز کننده منافذ پوست، نرم کننده و نیرو بخش می باشد.
  • به دلیل اینکه نسبت به شوینده های دیگر ملایم تر است در پوست های خشک باعث التهاب نمی وشد و در پوست های چرب نیز چربی را متعادل کرده و چربی های مفید را از بین نمی برد.

نحوه استفاده از این فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا نیز همانند سایر شوینده های دیگر است، اما نکته ای در رابطه با آن وجود دارد و آن هم تست حساسیت محصول می باشد، در صورتی که برای اولین بار از آن استفاده می کنید، حتما قبل از استفاده مقداری از آن را روی پشت دستتان ریخته و تا بعد از 24 ساعت منتظر بمانید تا مطمئن شوید که پوستتان نسبت به استفاده از آن حساسیت ندارد.

  • پاک کننده عمیق پوست
  • باز کردن مناسب پوست
  • مناسب انواع پوست صورت
  • ترمیم کننده بافت های آسیب دیده
  • رفع چین و چروک پوست
  • رفع جای لکه و آکنه پوست
وزن
100 گرم
برند
بیوآکوا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشوی صورت بیوآکوا مدل بلوبری - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.