امتیاز 4.18 از {{model.count}} رای
امتیاز 4.18 از {{model.count}} رای

فوم شستشو و روشن کننده صورت پرودرما - حجم 200 میل

Proderma Face Wash Foam - 200ml

145,000
129,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه استفاده از شوینده‌هایی که برای نظافت پوست صورت، افزایش طراوت، درخشندگی، ایجاد تازگی و شفافیت در چهره استفاده می‌شود مورد توجه بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست قرار گرفته است. استفاده از ترکیبات موثر و نوین فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما، سبب روشن شدن پوست در حداقل زمان ممکن می شود. استفاده از این محصول بر خلاف اغلب محصولات شوینده متداول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. مواد فعال موجود در این فرآورده با مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید رنگدانه پوست سبب روشن شدن پوست و کاهش عوارض و علائم ناشی از اختلالات رنگدانه ای بر پوست می‌شود. همچنین به رفع تدریجی و جلوگیری از بروز مجدد لک‌ های قهوه ای و تیره کمک به سزایی می‌نماید.

فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما ساخت شرکت آراشیمی پارس است که لوگوی شرکت فرانسوی Formulated with usage of SILAB actives را به نشان همکاری با این شرکت معتبر فرانسوی روی بسته بندی محصولات خود درج می‌کند.

این فوم، مانند سایر محصولات برند پرودرما، فاقد پارابن است که ماده‌ای مضر برای پوست و سایر اعضای بدن به شمار می‌آید. علاوه بر این، در تولید فوم شستشو دهنده پرودرما از سولفات، نمک و پاک کنندەهای صابونی استفاده نشده است. به این ترتیب، از هرگونه آسیب احتمالی به پوست صورت جلوگیری شده است.

فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما برای پاکسازی مواد آرایشی، حذف چربیها و آلودگیهای سطحی و میکروبی پوست بسیار مؤثر است. علاوه بر این، در تولید این محصول از لاکتیک اسید استفاده شده است که خاصیتهای آبرسانی، روشن کنندگی و جلوگیری از بروز جوش و آکنه دارد و پوست را سرزنده نگه می‌دارد.

در میان سایر ترکیبات استفاده شده در فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما باید به عصاره لیکوریس، بیربری و Deralight EL اشاره شود. این ترکیبات کاربردهایی مانند رفع لکهای قهوه‌ای و تیره پوست را دارند و به زیبایی هرچه تمامتر پوست کمک می‌کنند.

انواع ویتامین C یکی از ترکیبات دیگری هستند که به منظور افزایش شفافیت پوست صورت در تولید این فوم استفاده شده‌اند و با ویژگی انتی اکسیدانی اثربخشی بالایی در تقویت پوست دارند.

در تولید فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما از PH تنظیم شدە نیز استفاده شده است که این محصول را با فیزیولوژی پوست شما متناسب خواهد ساخت. این محصول در حجم 200 میل عرضه می‌شود و می‌توانید به طور روزانه از آن برای شستشو و روشن کردن صورت استفاده کنید.

  • آبرسان و روشن کننده
  • مناسب جهت استفاده روزانه
  • فاقد نگهدارنده های مضر پارابن
  • فاقد سولفات و پاک کننده های صابونی
  • جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و بروز جوش و آکنه
  • پاک نمودن آلودگی های سطحی پوست، مواد آرایشی و حذف چربی ها
  • تاریخ انقضا : 1404/10/01

برای استفاده از این محصول مقدار کافی از فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما را بە کمک پنبە روی ناحیە مورد نظر خود بمالید. این محصول را می‌توانید برای ناحیه‌های مختلفی از بدن، اعم از صورت، گردن، دور چشم و لبها استفاده کنید. سپس بە آرامی و با حرکت دورانی محصول را به سمت خارج حرکت دهید تا آرایش، چربی و آلودگیهای سطحی از روی پوست پاک شود. در پایان می‌توانید پوست را بە کمک آب ولرم تمیز و با ملایمت خشک کنید.

قیمت روی جلد
124000 تومان
408 روز پیش

بوی خیلی خوبی داره،صورت رو خوب تمیز میکنه و به مرور پوست رو یه مقدار سفید میکنه

397 روز پیش

بهترین فومی بود که استفاده کردم 👌🏻
روشن کننده و ابرسان بود
نسبت به فومای دیگه قیمت نسبتا بیشتری داره ولی خب حجمش هم بیشتر بود که من ازش خیلی راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشو و روشن کننده صورت پرودرما - حجم 200 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.