امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

قطره سفید کننده دندان لانبنا - 10 میلی لیتر

Lanbena Teeth Whitening Serum- - 10ml

0
115,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ،

دندان‌ها به دلایل مختلف مانند مصرف مواد غذایی گوناگون، مصرف دخانیات، افزایش سن و … رنگ طبیعی خود را از دست داده و به سمت زردی می‌روند. مصرف برخی از داروها نیز در این تغییر رنگ‌ها تأثیرگذار است. قهوه، نوشابه، چای، شکلات، سس کچاپ و … از مواد غذایی پرمصرفی هستند که باعث زرد شدن دندان‌های شما می‌شوند. اغلب افراد بعد از زرد شدن دندان‌هایشان، به دنبال راهی برای سفیدی مجدد آن‌ها می‌گردند. در همین راستا روش‌های مختلفی برای سفید شدن دندان ارائه شده‌اند که یکی از راه های آن استفاده از محصول سفید کننده و جرمگیر دندان لانبناست.

دلیل اصلی تیره شدن دندان‌ها، خوردن و آشامیدن مواد غذایی رنگین  است استفاده از محلول سفید کننده دندان لانبنا ساده‌ترین راه برای سفید کردن دندان می‌باشد که هیچ اثر سوئی نداشته و لبخند شما را زیباتر می‌کند. فقط کافی است در هفته یک بار به مدت 1دقیقه برای هر دندان خود وقت بگذارید و مطمئن باشید بدون اینکه آسیبی به لثه شما برسد به نتیجه مطلوب خواهید رسید. اگر میزان لک و جرم روی دندان شما بیش از حد باشد ممکن است در اولین مصرف به نتیجه دلخواه نرسید و لازم است حتما در هفته بعد مجددا از محلول استفاده نمایید.

 نیاز به تذکر است که در هر نوبت نباید بیشتر از یک دقیقه روی هر دندان از محلول استفاده کرد تاثیرات خارق العاده محلول سفید کننده دندان لانبنا  این محلول عالی یک اسانس سفید کننده عالی و دارای صلاحیت از مواد طبیعی ساخته شده است که ایمن و مفید است .

 اسانس دندان سفید کننده به سادگی با استفاده از کیفیت بالا که می تواند دندان ها را در عمق سفید کند ، از تشکیل مجدد لکه های دندان جلوگیری کند و اثر سفید کنندگی را برای مدت طولانی حفظ کند ،این محلول فرموله شده است  اسانس سفیدکننده دندان می تواند دندانها را سفید کرده و از اتصال رنگدانه های رنگی جدید به دندانهای شما جلوگیری کند ، تا لبخند سالم و مطمئن شما را تضمین کند صلاحیت عالی می تواند اوزوستومی را از بین ببرد ، از پلاک دندان جلوگیری کرده و طعم تازه ای به شما ارائه دهد – اسانس سفید کننده دندان ها لبخندی زیبا به شما هدیه می کند ، دندان های مرتب ، تمیز و سفید را نشان می دهد ، این یک نشانه سالم است.

  • برند محصول : لانبنا  (LANBENA)
  • سفید کننده دندان در اولین نتیجه استفاده
  • فاقد مواد مضر برای دندان
  • کاملا گیاهی و بدون عوارض
  • ضد پلانک دندان
  • از بین بردن لکه: لکه های قهوه ، شراب ، نوشابه ، چای ، سیگار کشیدن و…
  • دارای بارکد و قابل گرفتن استعلام از گوگل به راحتی
  • کیفیت ساخت محصول : اورجینال و تضمینی


قبل از استفاده، حتما با آب گرم دهان خود را تمیز کنید،  سپس با استفاده از گوش پاک کن مقداری از این محلول را به سطح دندان های خود بکشید ( البته حتما جلوی آینه این کار انجام شود ) ، بهتر است که این مواد به لثه ها نخورد، و بعد با آب ، دهان و دندان خود را بشوئید تا پلاک ها و جرم ها از دهان خارج شود. در آخر قطره را تکان داده و در محل خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید قطره سفید کننده دندان لانبنا - 10 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.