امتیاز 0 از {{model.count}} رای
ساخت فرانسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ژل لایه بردار نوتروژینا مدل لیمو و آلوئه ورا - 150 میلی لیتر

Neutrogena Oil Balancing Daily Exfoliator - 150ml

290,000
220,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

«سِبوم» ماده‌ای با ماهیت مومی و روغنی است که وظیفه‌ی محافظت و آب‌رسانی به پوست را بر عهده دارد. با این وجود ترشح زیاد سبوم می‌تواند منجر به چربی پوست شود که خود باعث مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه می‌گردد. پوست چرب نتیجه ترشح بیش از حد سِبوم از غدد چربی پوست است. اگرچه چربی بیش از حد پوست می‌تواند باعث مسدود شدن منافذ پوستی و افزایش آکنه شود، اما پوست چرب هم فواید زیادی با خود به همراه دارد. چربی به محافظت از پوست کمک زیادی می‌کند و افرادی که پوست چرب دارند پوستشان عموما ضخیم‌تر بوده و چین و چروک کمتری دارند. نکته‌ی مهم ایجاد تعادل بین چربی بیش از حد و حفظ رطوبت طبیعی پوست است. کنترل چربی پوست و جوش‌های آکنه مسأله‌ای چالش‌برانگیز است. هنوز هم درمان‌های خانگی اغلب بدون استفاده از داروهای شیمیایی یا محصولات گران‌قیمت مراقبت از پوست، علائم چربی مازاد پوست را به‌خوبی کاهش می‌دهند. در این صفحه از وب سایت فروشگاه اینترنتی پردیس میکاپ قصد معرفی یک محصول ایده آل برای کنترل چربی را داریم. با نقدو بررسی ژل لایه بردار و کنترل کننده نوتروژینا مدل لیمو و آلوئه ورا همراه ما باشید

ژل لایه بردار لیمو نوتروژینا با عصاره ی لیمو سبز و آلوئه ورا مناسب استفاده ی روزانه بوده و مصرف هر روزه ی آن ضرری برای پوست ندارد. این محصول نوتروژینا با فرمولاسیونی منحصر به فرد سلول های مرده و چربی های اضافی را از روی پوست پاک کرده و به تامین سلامت و زیبایی آن کمک می کند تا چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید.

ژل لایه بردار لیمو نوتروژینا قادر است بلافاصله پس از استفاده 77 درصد از سبوم (چربی) اضافی پوست را کاهش داده و تعادل طبیعی پوست را برقرار کند. با این کار درخشش ناشی از چربی های اضافی روی صورت برطرف شده و پوستتان جلوه ای مات و یکدست پیدا می کند؛ منافذ باز پوست نیز کوچکتر می شوند.

ژل لایه بردار روزانه نوتروژینا حاوی عصاره لیمو است؛ ویتامین C موجود در لیمو به روشن شدن رنگ پوست کمک کرده و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود پس از استفاده خنکی، تازگی و طراوت را روی پوستتان حس کنید.عصاره ی آلوئه ورا موجود نیز به نرم و مرطوب شدن پوست و کاهش التهاب کمک می کند.

ژل لایه بردار نوتروژینا دارای تاییده آزمایشگاهی بوده و فاقد پارابن و برای پوست بی ضرر است. میکرو ذرات لایه بردار و اسید سالسیلیک به کار رفته در این محصول پوست را به شکل عمیقی تمیز کرده و آن را تصفیه می کند. همچنین منافذ باز پوست را بسته و از ترشح چربی های اضافی جلوگیری می کند.

ویژگی های کلی :

  • لایه بردار ملایم
  • مات کننده پوست
  • حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • پاکسازی و کوچک کننده منافذ پوست
  • مناسب استفاده روزانه
  • فاقد چربی (oil free)
  • مناسب پوست چرب
  • حجم 150 میلی لیتر
لیبل
ساخت فرانسه
کشور ساخت
فرانسه
مناسب برای پوست های
چرب
حجم خالص
150 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ژل لایه بردار نوتروژینا مدل لیمو و آلوئه ورا - 150 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.