امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

لوسیون آبرسان و ضد آفتاب هیدرو بوست نوتروژینا - حجم 50 میلی لیتر

Hydro Boost City Shield hydrating Lotion SPF25 - 50 ml

0
542,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از گام های مهم در روتین مراقبت پوست، آبرسانی به موقع و درست به پوست است. امروزه زندگی در شهرهای بزرگ باعث شده پوست ما با مقادیر زیادی آلودگی، گرد و غبار و... مواجه شود. این مواد تاثیرات مخربی بر روی پوست داشته و موجب پیری، اگزما، کدر و لکه دار شدن و انواع دیگر مشکلات پوستی می شوند. زندگی شهری با دو عامل بر روی پوست ما تاثیر می گذارد. اول استرس که نقش بسیار اساسی در پیری زودرس پوست دارد و می تواند پوست را دهیدراته کند و توانایی ترمیم پوست را دچار اختلال کند. دوم اینکه آلودگی ها تاثیرات مخربی بر پوست ما دارند و می توانند باعث بروز آلرژی های گوناگون و حتی تومور شوند. بنابراین استفاده از یک مرطوب کننده و آبرسان قوی، نقش بسیار موثری در سلامت و جوانی پوست دارد.

لوسیون آبرسان و ضد آفتاب هیدرو بوست نوتروژینا - حجم 50 میلی لیتر ، ساختاری بسیار سبک داشته و برای استفاده به عنوان پایه آرایش هم گزینی مناسبی به شمار می‌رود. این محصول حاوی هیالورونیک اسید بوده، موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود و در افزایش نرمی و لطافت آن نقش بسزایی دارد.

کرم مرطوب کننده نوتروژینا به واسطه دارا بودن SPF25 به محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید کمک کرده و از آسیب دیدن آن جلوگیری به عمل می‌آورد . لوسیون آبرسان و ضدآفتاب نوتروژینا دارای تاییدیه پزشکی، فاقد چربی و الکل بوده و برای استفاده روزانه انواع پوست مناسب است. ویتامین سی موجود در آبرسان و مرطوب کننده نوتروژینا با تحریک کلاژن‌سازی پوست در کمک به جوانسازی آن موثر عمل کرده و مانع ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. این ویتامین سرشار از آنتی‌ اکسیدان بوده که موجب محافظت از پوست در برابر آلودگی و آسیب‌های خارجی مثل سرما و گرما می‌شود و در به تعویق انداختن بروز پیری زودرس در آن تاثیر مثبتی دارد. لوسیون آبرسان و ضدآفتاب نوتروژینا ضمن رطوبت‌ رسانی پوست به افزایش درخشندگی و شفافیت آن کمک زیادی می‌کند.

  • آبرسانی بسیار موثر
  • مرطوب کننده پوست
  • درخشان کننده پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • آنتی اکسیدان قوی پوست
  • دارای ضد آفتاب با SPF25
  • جلوگیری از آسیب پوست در برابر عوامل محیطی
  • دارای فیلتر های محافظتی UVa و UVb
  • بسیار سبک و ایده آل برای پایه آرایش
  • تست و تایید شده توسط متخصصان پوست
حجم
50 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لوسیون آبرسان و ضد آفتاب هیدرو بوست نوتروژینا - حجم 50 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.